365 روز خدمات طلایی پرشیا خودرو


 

365 روز پشتیبانی طلایی

در راستای اصل مشتری مداری به ‌عنوان یکی از اصول کاری شرکت پرشیاخودرو، ای ن شرکت سال گذشته موفق به دریافت تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان شد. بدون شک رسیدن به رتبه بهترین شرکت در زمینه ارائه خدمات به مشتریان کار دشواری است که نیاز به فعالیت های برنامه ریزی شده و گسترده دارد.  پرشیاخودرو در راستای خدمت رسانی به مشتریان خود، به طور مستمر در حال گسترش خدمات خود بوده و اکنون با نمایندگی های خدمات پس از فروش و فروشگاه قطعات و لوازم جانبی فعال در سراسر کشور در تمام 365 روز سال، آماده خدمت رسانی به BMW سواران است. خودرو های عرضه شده توسط پرشیاخودرو، دارای 5 سال یا 150,000 کیلومتر گارانتی به همراه 2 سال سرویس رایگان (BSI Plus) بوده که این مهم، تفاوت بارز خرید از پرشیاخودرو نسبت به فروشندگان غیر رسمی است. خدمات ارائه شده توسط تکنسین های مجرب پرشیاخودرو نیز دارای گارانتی 2 ماهه یا 3000 کیلومتری است. خدمات رایگان فصلی، تخفیفات ویژه برای قطعات و همچنین روغن موتور رایگان در روزهای جمعه در نمایندگی های پرشیاخودرو از دیگر خدمات ویژه ما برای مشتریان خود بوده و در کنار تمام این خدمات، مشاوره فنی شبانه روزی به نگهداری هر چه بهتر از این خودرو ها کمک کرده تا BMW سواران بتوانند نهایت لذت رانندگی با این خودرو ها را تجربه کنند. نوبت دهی به مشتریان از طریق وب سایت پرشیاخودرو و به صورت اینترنتی بوده تا در کوتاه ترین زمان ممکن این امر صورت بگیرد.

 

ساعات کار خدمات پس از فروش شرکت پرشیا خودرو:

شنبه تا چهارشنبه:  8 الی 20

پنج شنبه :              8 الی 17

جمعه:                     10 الی 16