معرفی واحد ارتباط با مشتریان

واحد ارتباط با مشتريان (CRM)  شرکت پرشیاخودرو در راستای تداوم ارتباط با گروه مشتريان فعالیت می کند. این واحد در راستای کسب حداکثر رضايت مشتريان با برقراری ارتباط دو طرفه از نظرات ايشان در جهت ارائه خدمات بهتر بهره می برد و در جهت پاسخگویی مناسب به شکايات احتمالی از طريق بکارگيری اقدامات اصلاحی و پيشگيرانه با حفظ احترام متقابل قدم برمی دارد. برای رسيدن به اين مهم، استانداردهای (10004,10002)ISO را به عنوان الگو انتخاب نموده و کليه پرسنل سازمان متعهد به اجرای آن می باشند.

نحوه تماس با واحد ارتباط با مشتریان

تلفن مستقیم واحد ارتباط با مشتریان : 44530621-021  

تلفن پرشیا خودرو : 1885-021 ، داخلی های 745 و 404

 

ایمیل: crm@persiakhodro.ir

 

جهت دسترسی  به فرم الکترونیکی صدای مشتری برای ثبت پیشنهادات و انتقادات  اینجا را کلیک نمایید.