جشنواره خودروهای کلاسیک ب ام و

    فروش اقساطی

    جشنواره خودروهای کلاسیک ب ام و

    فروش اقساطی

    راندن یک خاطره

    شرکت پرشیا خودرو به عنوان تنها ارائه دهنده فروش و خدمات پس از #فروش BMW و MINI در ایران، برای اولین بار و همزمان با رونمایی از برند پرشیا کلاسیک، اقدام به برگزاری #جشنواره فروش #اقساطی و اعتباری خودروهای کلاسیک ب ام و در پرشیا خودرو کرده است.

    در این جشنواره که روز جمعه ۱۵ اسفند ماه از ساعت ۱۱ الی  ۱۶ در شوروم مرکزی پرشیا خودرو واقع در کیلومتر ۶ جاده مخصوص تهران کرج برگزار می شود، انواع خودروهای کلاسیک ب ‌ام و در معرض بازدید عاشقان خودروهای کلاسیک و عموم قرار می گیرد و مشتریان علاقمند می توانند خودرو کلاسیک مورد علاقه خود را با ۵۰ درصد پیش پرداخت و اقساط ۱۲ ماهه خریداری نمایند.

    لازم به ذکر است که تمام این خودروها در واحد پرشیا کلاسیک بازسازی شده و به جهت آسودگی خیال مشتریان و خریداران عزیز خودروهای کلاسیک ب ام و با شرایط ویژه زیر ارایه می شود.

    1. گارانتی یک سال پرشیا خودرو
    2. یک سال  BSI که شامل سرویس های دوره ای رایگان است،

    علاقمند می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۴۵۹۱ داخلی ۳ تماس حاصل کرده و یا به وب سایت پرشیا خودرو به آدرس www.persiakhodro.ir  مراجعه نمایند  .

     

    مسابقه عکاسی با جایزه ویژه

    همچنین از علاقمندان دعوت می شود جهت شرکت در مسابقه عکاسی، عکس های خود از خودروهای کلاسیک BMW را در سایت https://yun.ir/rxe842  بارگزاری نمایند.

     جایزه نفر برگزیده: بازدید از موزه بی ام و در شهر مونیخ آلمان

     موضوعات: 

    1. عکس‌های تاریخی و قدیمی از خودروهای کلاسیک ب‌ام‌و
    2. عکس‌های جدید با محوریت خودروهای کلاسیک ب‌ام‌و

     

    مسیر یابی
    گوگل  Waze
    گوگل مپ نقشه ویز

     

    عضویت در شبکه های اجتماعی پرشیاخودرو

     

    persiakhodro persiakhodro https://t.me/PersiakhodroBMW persiakhodro

    Please select your language