BMW خودت را بساز

تیونینگ پرشیاخودرو

BMW خودت را بساز

تیونینگ پرشیاخودرو

.....

تیونینگ پرشیاخودرو

تیونینگ خودرو

امروزه خدماتی که در بخش تیونینگ خودرو قرار می گیرند صرفا جهت زیبایی و خاص بودن خودرو نیست بلکه مشتریانی که به محافظت خودرو نیز اهمیت می دهند از این خدمات بهره می برند.

 

مزایای تیونینگ خودرو 

هدف از تیونینگ خودرو اینست که با تغییر و یا تعویض بخشی از قسمت های خودرو، ظاهر خودرو را زیباتر، پر ابهت تر و جذابتر کنیم همچنین با تغییراتی در موتور خودرو راندمان موتور را افزایش دهیم. برای درک بهتر از تیونینگ خودرو توجه شما را به تماشای ویدیو یکی از پروژه های تیونینگ BMW که در واحد تیونینگ پرشیاخودرو صورت گرفته جلب میکنیم.

 

انواع تیونینگ خودرو

  1. تیونینگ کاور بدنه خودرو

  2. تیونینگ رینگ و تایر

  3. تیونینگ چراغ های خودرو

  4. تیونینگ شیشه های خودرو

  5. تیونینگ آینه های بغل خودرو

  6. تیونینگ اگزوز خودرو

  7. تیونینگ دیفیوزر خودرو

 

خدمات تیونینگ خودرو پرشیاخودرو

- نصب کیت بدنه Body Kit

- رنگ آمیزی و نقاشی رینگ و کالیپر ترمز

- نصب فیلم شیشه UV Window Film

- نصب کاور محافظتی مات و شفاف بدنه خودرو Car Wrapping

- پوشش نانو سرامیک محافظتی بدنه خودرو Ceramic Coating

- نصب کیت اگزوز

 

* کلیه خدمات تیونینگ پرشیاخودرو مطابق با استاندارد و حفظ گارانتی پرشیاخودرو انجام میشود.

** کلیه خدمات تیونینگ پرشیاخودرو دارای ضمانت هستند.

 

مشاوره تخصصی تیونینگ خودرو و رزرو نوبت

۰۲۱۴۵۹۱ داخلی ۱۴۰۰و ۱۲۳۱

۰۹۰۱۱۸۸۵۹۳۹

اینستاگرام: @persia_car_tuning

  • مزایای استفاده Wrapper Car در پرشیاخودرو

    کاور بدنه خودرو‌ها این امکان را فراهم می‌ سازد که بدون استفاده از هرگونه رنگ یا مواد شیمیایی دیگر، رنگ و تریم بدنه اتومبیل تان را تغییر دهید. کاور‌های بدنه اتومبیل‌ها، ضمن اینکه باعث ایجاد ظاهر چشم‌گیر و منحصر به فرد در خودرو خواهند شد، فواید مختلفی هم دارند و مقاومت بدنه خودرو شما را در برابر مواد شیمیایی و آسیب‌ های فیزیکی افزایش می‌ دهد. از جمله فواید استفاده از Wrapper Car:

    1. محافظت رنگ خودرو در برابر مواد خارجی

    کاور بدنه خودرو به عنوان محافظ  رنگ خودرو در برابر نور آفتاب، شوینده‌ های نامناسب، نوشیدنی و مواد اسیدی و یا حتی فضله پرندگان می باشد. این گونه عناصر باعث تخریب شیمیایی رنگ بدنه خودرو می‌ شوند و باعث ایجاد لکه، ماتی و کدری و حتی رنگ‌‌ پریدگی در پوسته بدنه اتومبیل شما می‌ شوند. 

    2. محافظت رنگ خودرو در برابر ضربه

    کاور بدنه عرضه شده توسط پرشیاخودرو دارای سختی بسیار بالایی هستند که رنگ بدنه خودروی شما را در برابر آسیب‌ های فیزیکی مانند خراش‌ های سطحی (خراش کلید و ... ) محافظت می‌ کند.

    3. آب گریز و خاک گریز

    کاورهای بدنه ارائه شده از طرف پرشیاخودرو آبگریز و خاک گریز هستند در عین حال خودرو کمتر نیاز به کارواش دارد.

    4. ایجاد خودروی خاص BMW و MINI

    تنوع رنگ کاورهای بدنه پرشیاخودرو باعث می شود که خودروی BMW و MINI خود را تبدیل به یک خودروی با رنگ خاص نمائید.

    5. گارانتی مطمئن پرشیاخودرو

    کلیه خودروهایی که در پرشیاخودرو اقدام به نصب کاور بدنه می نمایند می توانند از گارانتی 5 ساله استفاده نمایند.

  • مزایای استفاده WINDOW FILM در پرشیاخودرو

    1. جلوگیری از ورود گرما

    حتی در صورت استفاده از کولرهای BMW، تابش مستقیم آفتاب موجب گرم شدن بخشی از صورت و بدن سرنشینان خودرو می گردد و آسایش را از ایشان سلب می کند. WINDOW FILM در انواع خودرویی خود تا 50% می تواند از ورود گرمای خورشید جلوگیری نماید.

    2. ایمنی شیشه در تصادفات

    هنگامی که در تصادفات از بغل یکی از شیشه های جانبی خرد می شود، در اثر فشار شکست شیشه سکوریت، خرده شیشه ها می تواند تا چند متر پرتاب شده و باعث جراحت و صدمه به چشم و پوست شوند. اما اگر از WINDOW FILM استفاده شده باشد، هرچند ممکن است شیشه بشکند، اما لایه WINDOW FILM از متلاشی شدن خرده شیشه ها جلوگیری نموده، در نتیجه سرنشینان از خطر خرده شیشه ها در امان می مانند.

    3. دفع کامل اشعه UV

    اشعه فرابنفش یا UV به راحتی از شیشه عبور نموده و می‌تواند موجب فرسایش تدریجی تجهیزات و دكور داخلی (داشبورد، روکش صندلی و...) و آفتاب سوختگی پوست سرنشینان شود. همین اشعه‌ مخرب، در دراز مدت احتمال ابتلا به آب مرواريد چشم و سرطان پوست را افزایش می‌دهد. WINDOW FILM به واسطه جلوگيري از  % 99 UV از همه اين خطرات شما را محافظت می كند. شایان ذکر است عدد SPF این محصول 100 می باشد که چندین برابر بیشتر از کرم های ضد آفتاب موجود در بازار و 400 نانومتر ، که برابر عینکهای مرغوب آفتابی می باشد.

    4. کنترل نور شدید آفتاب

    بسیاری مواقع آفتاب شدیدی که بر سطح جاده تابیده است مانع تمرکز در دید و رانندگی می گردد و بسیار آزار دهنده می باشد. با توجه به اجرای WINDOW FILM بر روی تمامی شیشه ها (حتی شیشه جلوی راننده) و جلوگیری از ورود نورهای خیره کننده به داخل، راننده و سرنشینان از مناظر بیرون اتومبیل لذت بیشتری خواهند برد.

    5. جلوگیری از خستگی چشم

    با توجه به دفع کامل اشعه ی مضر UV و کنترل نور خیره کننده ی خورشید (در روز) و نور چراغ خودروها (در شب)، خستگی چشم در رانندگی با خودروهای WINDOW FILM شده بسیار پایین می آید.

    6. امنیت شیشه در سرقت (150 میکرون)

    در اکثر سرقت ها شیشه در کمتر از 2 ثانیه شکسته و ورود به داخل خودرو به سادگی امکان پذیر می گردد. در صورتیکه با انجام فرآیند WINDOW FILM بر روی شیشه های خودرو ، برای نفوذ به ضربات بیشتری نیاز است و حتی در صورت شکستن شیشه ها، ورود با تاخیر و مشکلات زیاد همراه خواهد بود که این موضوع معمولا سارقین را از سرقت منصرف می نماید. استانداردهای جهانی ایمن سازی خودرو تعیین نموده اگر شیشه ای 10 ثانیه در مقابل سارق مقاومت کند، امکان سرقت به شدت پایین می آید و در نتیجه آیتم بازدارنده از استاندارد لازم برخوردار خواهد بود.

    7. گارانتی محصول

    با توجه به انجام خدمات مربوطه در شرکت پرشیاخودرو گارانتی WINDOW FILM 5 سال کامل از زمان نصب در صورت بروز ایراد کیفی می باشد.

  • مزایای پوشش سرامیک بدنه

    پوشش سرامیک بدنه پرشیا خودرو ،پوششی به محکمی شیشه ولی انعطاف پذیر، با ماندگاری طولانی مدت و مقاومت فوق العاده در برابر نور فرابنفش (UV light) و مواد شیمیایی همچنین عوامل مخرب محیطی مانند خاک ، نمک ، قیر ، آلودگی صنعتی و دوده می باشد.

    پوشش سرامیک بدنه با ایجاد پوشش سرامیکی مقاوم برو روی سطح بدنه خودرو ، سطح بدنه ماشین را آبگریز ، جلوگیری از جذب شدن گرد و خاک به سطح بدنه خودرو و ایجاد خاصیت شستوشوی راحت و سریع بدنه ماشین می گردد.

    با استفاده از پوشش سرامیک بدنه عمق رنگ بدنه ماشین خود را چند برابر کرده به اصطلاح رنگ بدنه خودرو را زنده کنید.

    ماندگاری این پوشش سرامیکی بر روی بدنه ماشین تا 36 ماه می باشد.

    کلیه خودروهایی که در پرشیا خودرو اقدام به سرامیک بدنه مینمایند میتوانند از گارانتی 3 ساله استفاده نمایند.