معرفی پرشیابوتیک

معرفی پرشیابوتیک

.....

پرشیابوتیک

"پرشیابوتیک" مجموعه ای از امکاناتی است که مالکان و علاقه‌مندان برند‌های BMW, MINI برای خود و خودروهایشان به آن نیاز دارند و در طراحی آن تلاش شده همه امکانات در زیر یک سقف در اختیار این علاقه‌مندان قرار گیرد. "پرشیابوتیک" محلی برای مشتاقان و علاقه‌مندان خودرو به ویژه ب.ام.و و مینی است تا در یک محیط دوستانه و در فضایی اختصاصی، زمانی را در کنار یکدیگر بگذرانند.

ارائه اکسسوری و لایف استایل ‌های اصلی ب.ام.و و مینی، ارائه رینگ و لاستیک‌های استاندارد و مورد تایید برند آلمانی و همچنین ارایه سرویس تیونینگ، ارائه قطعات یدکی اصلی ، ارایه بسته های مختلف گارانتی و سرویسهای ادواری بخشی از امکاناتی است که در "پرشیابوتیک" در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. علاوه بر این امکانات پذیرایی VIP از تمامی حاضرین در "پرشیابوتیک" نیز فراهم شده است. فراهم نمودن گالریهای هنری برای علاقمندان به هنر نیز جزو برنامه های آتی پرشیا خودرو بوتیک میباشد.

پرشیاخودرو برای مقابله با تهدیدات ناشی از بسته شدن واردات خودرو و حفظ منابع انسانی و شبکه فروش و خدمات خود، طرح‌های متنوعی را به اجرا گذاشت که از آن جمله می‌توان به فروش خودروهای کارکرده در طرح Premium Selection اشاره کرد و تاسیس "پرشیابوتیک" نیز گامی دیگر در پیشبرد این هدف  است. با چنین طرح‌هایی، پرشیاخودرو تلاش دارد در دوران تغییرات پی در پی قوانین، با حفظ سرمایه‌های خود و استفاده از نیروی انسانی موجود، همچنان سطح بالایی از خدمات را به مالکان برند‌های اصلی ب.ام.و و مینی ارائه دهد. با وجود تمام مشکلات، پرشیاخودرو همچنان تلاش دارد با گسترش فعالیت‌های خود، پشتیبان و همراه علاقه مندان به خودرو در کشور باشد و در این راه همچنان با توسعه کمی و کیفی خدمات خود، در کنار مالکین و علاقه‌مندان محصولات ب.ام.و و مینی خواهد بود.

  • بوتیک ایران مال.

    آدرس: تهران، بزرگراه شهید خرازی مرکز خرید بزرگ ایران مال، طبقه G1 کارشو.

    تلفن: 02147672196

    بوتیک ایران مال

    مسیر یابی
    گوگل  Waze
    گوگل مپ نقشه ویز

برای مشاهده شرایط اخذ نمایندگی پرشیاخودرو بوتیک به صفحه درخواست نمایندگی جدید بوتیک مراجعه نمایید.