سوالات متداول شرکت پرشیا خودرو

سوالات متداول مربوط به فروش

  • آیا امکان خرید سفارشی هم وجود دارد ؟

    خیر تمامی خودروها از قبل وارد شده اند و امکان سفارشی سازی خودرو قبل از خرید وجود ندارد

     

  • آیا امکان خرید خودرو به صورت اقساط نیز وجود دارد ؟

    بله تمامی محصولات پرشیا خودرو به صورت اقساطی نیز به فروش می رسند

سوالات متداول مربوط به خدمات.

  • چه نوع خدماتی در پرشیا خودرو ارائه می شود ؟

    تمام خدمات BMW در ایران توسط پرشیا خودرو قابل انجام است.

سوالات متداول مربوط به نمایندگی ها.

  • نمایندگی های پرشیا خودرو چه خدماتی ارائه می دهند ؟

    ...

  • چگونه می توانیم نزدیکترین نمایندگی به منزل و یا محل کار خود را بیابیم ؟

    شما می توانید از بخش "یافتن نمایندگی" نزدیکترین نمایندگی پرشیا خودرو را نسبت به منزل یا محل کار خود بیابید.

سولات متداول مربوط به استخدام در پرشیا خودرو.

  • شرایط استخدام در پرشیا خودرو به چه صورت می باشد ؟

    شما می توانید از بخش "پیوستن به پرشیا خودرو" شرایط استخدام را به صورت کامل مطالعه نمائید.

سوالات متداول مربوط به استارت خودرو

  • چرا موتور استارت نمی خورد؟

    برای استارت زدن موتور، پدال ترمز و دکمه استارت/توقف را فشار دهید.

  • من می خواهم از باتری کمکی (باتری به باتری) استفاده کنم. باتری کجاست؟

    باتری کمکی را مستقیما به باتری خودرو متصل نکنید. از اتصال باتری داخل محفظه موتور استفاده کنید. بخش مربوط به باتری کمکی را مطالعه کنید.

  • تایر من پنچر شده است. چه کار باید بکنم؟

    بررسی کنید که تایرهای خودرو معمولی است و یا به تایرهای ران فلت(RUN-FLAT) مجهز است . نماد مشخص کننده تایرهای ران فلت، دایره ای با حروف RSC در دیوار جانبی تایر است. • برای تایرهای معمولی: به رانندگی ادامه ندهید. تایر پنچر را مثلا با استفاده از یک کیت پنچرگیری و یا چرخ تعویض کنید. در صورت لزوم، با نمایندگی مجاز خدمات پس از فروش تماس بگیرید. • برای تایرهای ران فلت، اگر تایر پنچر شده باشد می توانید با حداکثر سرعت 80 km/h به رانندگی تان ادامه دهید. مسافت رانندگی ممکن با یک تایر ران فلت پنچر به وزن و تنش های روی خودرو در حین رانندگی بستگی دارد.

  • چرا بعد از تنظیم باد خودرو همچنان آلارم پنچری نشان داده می شود؟

    هنگامی که پس از تنظیم باد تایر ویا تعویض چرخ/تایر، مقداردهی اولیه(RESET)نشده باشد. سیستم را ریست کنید. برای شرایط خاص رانندگی: محدودیت های سیستم را بخوانید.

  • هنگام حمل خودرو با خودروبر چه چیزی باید در نظر گرفته شود؟

    به دلیل وجود سیستم 4 چرخ متحرک، هرگز خودرو را بکسل نکنید. اتومبیل را فقط با خودروبر(کفی) جابجا کنید.

  • آیا می توانم با بنزین E10 سوخت گیری کنم؟

    شما می توانید با سوخت های دارای حداکثر درصد اتانول برابر با 25%، برای مثال E10 یا E25، سوخت گیری کنید.

  • از چه درجه هایی از روغن موتور می توانم استفاده کنم؟

    انواع روغن موتورهایی که می توانند مورد استفاده قرار گیرند.

  • آیا اگر باطری ریموت کنترل خالی باشد، می توانم خودرو را باز کنم و استارت بزنم؟

    اتومبیل را می توان با کلید مکانیکی ریموت کنترل(سوییچ) از طریق قفل در راننده باز کرد. دکمه فلش 1 را فشار دهید و کلید فلش 2 را بیرون بکشید.  ID مختص ریموت کنترل  باطری ریموت کنترل را عوض کنید.

  • در پمپ بنزین باید چه کاری انجام دهم؟

    در هر پمپ بنزین: • انواع سوخت ها را بررسی کنید. • سطح روغن اتومبیل را چک کنید و در صورت وجود هشدارکم بود روغن موتور در قسمت اخطار ها، روغن استاندارد سرریز کنید. • فشار باد تایر را چک کنید. در صورت لزوم یا هنگامی که توسط پیام چک کنترل درخواست می شود: • بعد از این که فشار تورم تایر تصحیح شد، مونیتور فشار تایر را ریست کنید. • سطح مایع شستشو را چک و پر کنید. • برف پاک کن را تعویض کنید. • قبل از شستشو در کارواش های اتوماتیک: از نکات پیروی کنید.

  • فیوزها کجا هستند و وظیفه آنها چیست؟

    فیوزها در داشبورد قرار دارند.