راهنمایی و شروع
مشتری گرامی، به سیستم نوبت دهی مراکز خدمات پس از فروش متعلق به شرکت پرشیا خودرو خوش آمدید ! در این قسمت خدمات ویژه ای از طریق سیستم آنلاین به شرح ذیل جهت رفاه شما و تسریع در ارائه هر چه بهتر و صرفه جویی در وقت شما قابل ارائه می باشد.

سیستم نوبت دهی اینترنتی خدمات پس از فروش

آی پی شما : 18.217.146.30


قوانین و مقررات دریافت نوبت از وب سایت پرشیاخودرو

خواهشمند است پیش از ثبت نوبت، موارد ذیل را با دقت مطالعه فرمایید:
1. حضور به‌موقع در زمان تعیین‌شده:
از مالکان محترم تقاضا می‌شود در زمان تعیین‌شده برای پذیرش خودرو حضور یابند. بدیهی است در صورت تأخیر، امکان اختلال در فرآیند پذیرش و ارائه خدمات وجود خواهد داشت.
2. مدت زمان تعمیر و تحویل خودرو:
لطفاً توجه داشته باشید مدت زمان تعمیر و تحویل خودرو بر اساس نوع ایراد و تشخیص کارشناس فنی تعیین می‌گردد و زمان اعلام‌شده اولیه، تقریبی خواهد بود.
3. ارائه مدارک شناسایی معتبر خودرو:
پذیرش خودرو تنها با ارائه کارت شناسایی معتبر خودرو یا برگه سبز امکان‌پذیر است. در صورت عدم ارائه مدارک مذکور، از پذیرش خودرو معذور خواهیم بود.
4. دقت در انتخاب نوع خدمات:
خواهشمند است در زمان اخذ نوبت، نوع خدمات درخواستی را متناسب با مشکل خودرو انتخاب فرمایید تا فرآیند ارائه خدمات به بهترین نحو صورت پذیرد.



خدمات PDI :
شما می توانید برای مراجعه غیرحضوری پس از دریافت کد رهگیری ، با شماره 4591-021 تماس حاصل فرمائید.
(جهت پذیرش و جلوگیری از آسیب احتمالی به سیستم سوخت رسانی خودرو حداقل 10 لیتر بنزین داخل مخزن سوخت می بایستی موجود باشد)

خدمات سرویس و QUICK SERVICE :
در صورت تمایل میتوانید جهت صرفه جویی در وقت و تسریع در ارائه خدمات مورد نظر کلیه خدمات سرویس و QUICK SERVICE را در محل مورد نظر خود در شهر تهران توسط تکنسین های خدمات سیار شرکت پرشیا خودرو مطابق با کیفیت تعمیرگاه انجام دهید. در این بخش به منظور دریافت نوبت در بخش خدمات پس از فروش ، می توانید اطلاعات استان، شهر و مرکز ارائه کننده سرویس و تعمیرگاه مورد نظرتان را ثبت نموده و با انتخاب زمان پیشنهادی سیستم ، کد رهگیری مربوط به نوبت دهی زمان انتخابی را دریافت نموده تا با مراجعه به محل مذکور خدمات مورد درخواست به نحو مطلوبی ارائه گردد. همچنین میتوانید در صورت بروز هرگونه مشکل یا ابهامی با تلفن 24 ساعته 02144530781 تماس حاصل فرمائید .

خواهشمند است بر اساس الویت کارهای تعمیراتی نسبت به اخذ نوبت متناسب با الویت اقدام نمایید و سایر کارهای تعمیراتی مورد نیاز در صورت وجود وقت با هماهنگی حضوری با واحد پذیرش به کارهای تعمیراتی اضافه خواهد شد.
در صورتی که در زمان مراجعه تعمیراتی دیگری به غیر از تعمیرات ذکر شده در سیستم نوبت دهی، به کارهای تعمیراتی اضافه گردد، زمان تحویل خودرو متناسب با کار های درخواستی افزایش خواهد افتاد.
در صورتی که وقت اخذ شده از گروه بندی های فوق با درخواست های مشتری برای انجام تعمیرات همخوانی نداشته باشد تعمیراتی در خواستی با پذیرش بدون وقت قبلی انجام خواهد شد.

خدمات قابل ارائه در تعمیرگاههای پرشیا خودرو :