سیستم نوبت دهی اینترنتی

آی پی شما: 54.161.114.13
مراحل پذیرش اولیه و نوبت دهی

راهنمایی و شروع
به سیستم نوبت دهی مراکز خدمات پس از فروش شرکت پرشیا خودرو خوش آمدید ! در این قسمت شما می توانید برای مرکز ارائه کننده سرویس و تعمیرگاه مورد نظر خود وقت گرفته و در زمانی که در پایان این فرآیند اعلام می شود به محل مراجعه نمایید. ابتدا استان و شهر خود را انتخاب و سپس مرکز ارائه کننده سرویس و تعمیرگاه مورد نظر را انتخاب نمایید. پس از آن از وقتهای پیشنهادی سیستم ، یکی را انتخاب نمایید. سپس مشخصات خود و خودرو را بصورت دقیق وارد کرده و پس از آن اطلاعات را تایید نمایید. سیستم برای شما کد رهگیری تولید می نماید و آن را برای شما اس ام اس می نماید که باید در هنگام مراجعه به مرکز ارائه کننده سرویس آن را به همراه داشته باشید.
قابل توجه مشتریان محترمی که برای انجام PDI مراجعه می نمایند:
مشتری گرامی ، در صورت عدم تمایل به مراجعه پس از دریافت کد رهگیری ، با شماره 1885 داخلی 702 خانم حسن بیک تماس حاصل فرمائید.در غیر اینصورت تبعات تأخیر در انجام خدمات در مراجعات آینده ، بعهده شما می باشد همچنین جهت کنسل کردن نوبت اینترنتی خود میتوانید از همین صفحه با استفاده از گزینه ***ثبت انصراف نوبت اینترنتی*** اقدام نمایید.
مشتری گرامی ، جهت پذیرش و جلوگیری از آسیب احتمالی به سیستم سوخت رسانی خودرو حداقل 10 لیتر بنزین داخل مخزن سوخت می بایستی موجود باشد.
قابل توجه مشتریان گرامی :
در صورت تمایل میتوانید جهت صرفه جویی در وقت و تسریع خدمات مورد نظر کلیه خدمات سرویس و QUICK SERVICE را در محل مورد نظر خود در شهر تهران توسط تکنسین های خدمات سیار شرکت پرشیا خودرو مطابق با کیفیت تعمیرگاه انجام دهید، بدین منظور در مرحله بعد پس از ثبت شماره شاسی نام نمایندگی را تعمیرگاه مرکزی و نام تعمیرگاه یا خدمات را خدمات سیار انتخاب و در قسمت آدرس، محل درخواست خدمات را ثبت نمایید. همچنین میتوانید در صورت بروز هرگونه مشکل یا ابهامی با تلفن 24 ساعته 02144530781 تماس حاصل فرمائید .
مشتری گرامی : خواهشمند است بر اساس الویت کارهای تعمیراتی نسبت به اخذ نوبت متناسب با الویت اقدام نمایید و سایر کارهای تعمیراتی مورد نیاز در صورت وجود وقت با هماهنگی حضوری با واحد پذیرش به کارهای تعمیراتی اضافه خواهد شد.
در صورتی که در زمان مراجعه تعمیراتی دیگری به غیر از تعمیرات ذکر شده در سیستم نوبت دهی، به کارهای تعمیراتی اضافه گردد، زمان تحویل خودرو متناسب با کار های درخواستی افزایش خواهد افتاد.
در صورتی که وقت اخذ شده از گروه بندی های فوق با درخواست های مشتری برای انجام تعمیرات همخوانی نداشته باشد تعمیراتی در خواستی با پذیرش بدون وقت قبلی انجام خواهد شد

خدمات قابل ارائه در تعمیرگاههای پرشیا خودرو:
سرویس :
• تعویض روغن-فیلترروغن
• تعویض فیلتر هوا
• تعویض فیلتر کابین
• چک و تعویض دیسک و لنت
• رگلاژ ترمز دستی
• چک های فصلی و دوره ای
• تعویض روغن ترمز
• تعویض تیغه برف پاک کن
• چک لامپ ها و تعویض لامپ( غیر زنون و LED )
• چک مایعات و غلظت ضد یخ
• سرویس شمع
• تنظیم باد
• چک پنچری
الکتریکی :
• چک سیستم های الکترونیکی خودرو
• چک و عیب یابی با دستگاه ( موتور یا گیربکس)
• عیب یابی برقی و برق دزدی
• چک سیستم کروز کنترل
• چک سیستم تهویه و تزریق گاز کولر
• چک سیستم ارتباطات (موبایل-بلوتوث و ...)
• چک سیستم صوتی و تصویری
• چک عملکرد دوربین ها
• چک و عملکرد دینام و باتری
• چک سیستم امنیتی و سوئیچ ریموت ها و کانفورت اکسس
• چک عملکرد سانروف و کانورتیبل
• چک سیستم ایربگ و کمربندها
• چک سیستم PDC و کمک پارک و پارک اتومات
• چک عملکرد شیشه بالابر و آیینه ها
• چک سیستم 4*4، DTC و DSC (سیستم پایداری خودو)
• تنظیم نور چراغ
• چک سیستم روشنایی
• چک سیستم ABS و ترمز با دستگاه
• چک عملکرد تجهیزات و تزیینات داخلی ( برقی)
• چک سیستم شیشه شوی و چراغ شوی
• چک مجموعه بوق خودرو
• نصب آپشن های اضافی ( الکترونیکی)
مکانیکی :
• چک تسمه ها و هرزگرد ها
• چک و رفع صدای اگزوز
• تعمیرات موتور و گیربکس
• بازدید موتور و گیربکس( غیر دستگاه)
• چک روغن ریزی
• چک سیستم هیدرولیک
• چک آلایندگی هوا
• شست و شوی انژکتور
• تعویض روغن گیربکس و فیلتر
• چک سیستم سوخت رسانی و پمپ بنزین
• چک صدای اضافه داخل اطاق و صداگیری
• بازدید دسته موتور
• چک سیستم ترمز
• چک عملکرد تجهیزات و تزیینات داخلی( مکانیکی)
• چک سیستم خنک کننده موتور
• بازدید سیستم انتقال قدرت
• چک متعلقات چرخ های خودرو
• بازدید نشت آب به داخل خودرو
• نصب آپشن های اضافی (مکانیکی)
• تعویض ضد یخ
جلوبندی :
• بالانس
• تنظیم فرمان چهار چرخ
• بازدید لاستیک
• تعویض لاستیک و رینگ
• بازید جلوبندی
• صدای اضافه از چرخ ها
• بازدید و رفع عیب جعبه فرمان
• چک سیستم کمک فنر ها
• بازدید محور عقب
خدمات سیار :
• تعویض روغن و فیلتر روغن
• تعویض فیلتر هوا
• تعویض فیلتر کابین
• تعویض شمع ها
• تعویض لنت ترمز
• تعویض دیسک چرخ
• عیب یابی با دستگاه
• پنچر گیری
• چک مایعات و غلظت ضدیخ
• چک فصلی و دوره ای
• تعویض باتری
• تعویض تیغه برفپاکن
• موارد امدادی
• تعویض ترموستات
• تعویض تسمه
• سایر موارد قابل انجام در محل
صافکاری :
• صافکاری- نقاشی
• پولیش
• تعویض شیشه
• رگلاژ درب ها
• قلم گیری
• تعمیرات سبک بدنه
• تعمیرات تصادفی
• نصب کیت های بدنه
کارشناسی خرید :
• کارشناسی فنی
• کارشناسی رنگ
PDI :
• PDI