خدمات مشتریان پرشیاخودرو

خدمات مشتریان پرشیاخودرو

.....

خدمات مشتریان پرشیاخودرو

پرشیاخودرو در راستای خدمت رسانی به مشتریان خود، به طور مستمر در حال گسترش خدمات خود بوده و اکنون با 365 روز پشتیبانی طلایی، آماده خدمت رسانی به BMW سواران در تمام روز های سال است. خودرو های عرضه شده توسط پرشیاخودرو، دارای 5 سال یا 150000 کیلومتر گارانتی به همراه 2 سال سرویس رایگان بوده که این مهم، تفاوت بارز خرید از پرشیاخودرو نسبت به فروشندگان غیر رسمی است. بازدید و سرویس خودرو قبل از سفر، بازدید و سرویس های فصلی، راهنمایی فنی مشتری، عیب یابی و انجام کلیه تعمیرات فنی خودرو و صافکاری و نقاشی با استاندارد های روز دنیا از جمله خدمات ویژه شرکت پرشیاخودرو برای مشتریان خود بوده تا BMW سواران بتوانند نهایت لذت رانندگی با این خودرو ها را تجربه کنند. 

 

پذیرش مشتریان محترم

پذیرش مشتریان چه در زمان فروش و چه در زمان ارائه خدمات پس از فروش با برنامه ریزی دقیق انجام شده تا مشتریان با کم ترین اتلاف وقت به اهداف خود دست یابند. نوبت دهی به مشتریان از طریق وب سایت پرشیاخودرو و به صورت اینترنتی بوده تا در کوتاه ترین زمان ممکن این امر صورت بگیرد. واحد پذیرش پرشیاخودرو در زمان مراجعه مشتریان محترم، راهنمایی های لازم را در خصوص روش های سرویس، تعمیر و حتی نگهداری صحیح از خودرو های BMW در اختیارشان قرار می دهند. BMW سوارانی که برای سرویس یا تعمیر خودرویشان به پرشیاخودرو مراجعه می کنند، در مدت ارائه خدمات می توانند در سالن انتظار آکواریومی مشتریان با امکاناتی همچون اینترنت پرسرعت، امکانات صوتی و تصویری، نوشیدنی های سرد و گرم، صندلی های ماساژور و یا مشاهده مراحل تعمیر خودروی خود و ... اوقات مفرحی را تا زمان آماده شدن خودرویشان سپری نمایند.

 

جهت رفاه شما و تسریع در ارائه هر چه بهتر و صرفه جویی در وقت شما، با لینک زیر سیستم آنلاین خدمات پس از فروش برای شما در دسترس می باشد.

 

ارتباط با واحد پذیرش خدمات پس از فروش پرشیاخودرو

مشتریان گرامی جهت رزرو نوبت پذیرش و کارشناسی خودروهای BMW و MINI و همچنین کسب اطلاعات بیشتر درخصوص جزئیات، هزینه خدمات پس از فروش ب ام و - مینی و اقدامات ارائه شده می‌توانند از طریق لینک‌ و شماره تلفن زیر اقدام نمایند.

رزرو اینترنتی پذیرش کارشناسی خودرو 

تلفن ۰۲۱۴۵۹۱ داخلی ۱۱۵۰ و ۱۱۵۸