مسئولیت های اجتماعی پرشیاخودرو.

پرشیاخودرو فراتر از یک شرکت خودرویی.

مسئولیت های اجتماعی پرشیاخودرو.

پرشیاخودرو فراتر از یک شرکت خودرویی.

.....

مسئولیت های اجتماعی پرشیاخودرو.

پرشیاخودرو در طول مدت 4 سال گذشته تبدیل به یکی از شرکت های پیشرو در رعایت مسئولیت های اجتماعی شده و به طور سازمان یافته ای اقدام به برگزاری کمپین های خیریه، فرهنگی و هنری و همچنین حفاظت از محیط زیست با رویکرد بهبود فرهنگ جامعه به همراهی مشتریان ب.ام.و کرده است.

 

 

پرشیاخودرو حامی مسابقه سوارکاری.

شرکت پرشیاخودرو به عنوان نماینده فروش و خدمات پس از فروش ب.ام.و در ایران، همیشه حضور فعالی در زمینه های ورزشی داشته و در جدید ترین اقدام خود در این زمینه به عنوان حامی مسابقه سوارکاری شناخته شده است.

پرشیاخودرو در کنار عرضه خودرو های رده بالا و استاندارد کمپانی ب.ام.و در بازار خودرویی کشورمان، حفاظت از محیط زیست و طبیعت بکر ایران را نیز همواره به عنوان یک ارزش برای خود بشمار آورده است. پرشیاخودرو به عنوان دوستدار ورزش و طبیعت، در جدید ترین اقدام خود حامی رشته ورزشی پرش با اسب در مسابقات سوارکاری شده است.

 

 

 

پرشیاخودرو حامی مدرسه دوچرخه سواری ایران.

شرکت پرشیاخودرو به عنوان نماینده فروش و خدمات پس از فروش ب.ام.و در ایران، در کنار عرضه خودرو های رده بالا و استاندارد کمپانی ب.ام.و در بازار خودرویی کشورمان، حفاظت از محیط زیست و طبیعت بکر ایران را نیز همواره به عنوان یک ارزش برای خود بشمار آورده است.

پرشیاخودرو به عنوان دوستدار ورزش و طبیعت، در تاریخ 25 مرداد ماه همزمان با رونمایی از پیراهن جدید مدرسه دوچرخه سواری ایران در آستانه اعزام به چهل هشتمین مسابقات جهانی مستر Radweltpokal اتریش ، به طور رسمی بعنوان حامی مدرسه دوچرخه سواری ایران معرفی شد. این مراسم با حضور تنی چند از مسئولان فدراسیون دوچرخه سواری، پیشکسوتان این رشته مفرح و پرطرفدار و همچنین مدیران پرشیا خودرو در دفتر مرکزی این شرکت برگزارشد.
دوچرخه به عنوان یکی از پاک ترین وسایل نقلیه در زمینه آلایندگی بوده که کمپانی ب.ام.و در کنار تولیدات اصلی خود به ساخت آن مشغول است. شرکت پرشیاخودرو نیز در کنار فروش خودرو های ب.ام.و، دوچرخه های این کمپانی را نیز عرضه می کند. امروزه آلودگی محیط زیست و تخریب طبیعت به مهم ترین مبحث در کل جهان بدل شده و یک خطر بزرگ برای تمام انسان ها به شمار می آید. آلایندگی خودرو ها یکی از موارد مطرح در این زمینه است که نمی توان از آن چشم پوشی کرد. کمپانی ب.ام.و به عنوان یکی از بزرگترین کمپانی های صنعت خودرو در جهان، با شعار ((نهایت لذت رانندگی)) به مدت 100 سال به ساخت خودرو های رده بالا پرداخته است. این کمپانی همیشه در تلاش بوده تا آلایندگی خودرو های تولیدی خود را به حداقل برساند و از این رو، از 50 سال گذشته تاکنون تحت عنوان BMW EfficientDynamics، خودرو های خود را با آلایندگی کمتر و بازده بیشتر تولید می کند. در حال حاضر تمام خودرو های تولید شده توسط ب.ام.و به صورت استاندارد با فناوری BMW EfficientDynamics تولید شده که بهترین عملکرد را با کمترین آلایندگی ممکن ارائه می دهد.

 

 

 

پرشیاخودرو حامی جشنواره عیدانه بنیاد خیریه روشنای امید.

بنیاد خیریه روشنای امید ایرانیان که در زمینه کار های خیر خواهانه فعالیت می کند، جشنواره عیدانه خود را تحت عنوان خانه‌ای از نو بسازیم در اوایل اسفند ماه برگزار کرد. پرشیاخودرو که تا کنون مشارکت های زیادی در امور خیریه داشته، این بار نیز به عنوان یکی از اسپانسر های اصلی این جشواره حاضر شد.

بنیاد خیریه روشنای امید در قالب یک بازار نوروزی با ارائه محصولات غذایی، خشکبار و صنایع دستی و هنری، پوشاک و ... از تاریخ سوم اسفند ماه به مدت 3 روز برگزار گردید. از اتفاقات مهم این جشنواره، به حراج گذاشتن پیراهن شماره 24 بایرن مونیخ با امضای آقای گل جهان توسط علی دایی بود که درآمد های حاصل از آن صرف امور خیریه شد.

 

 

 

 

اولین کتاب جامع ب.ام.و به زبان فارسی در جهان.

در تاریخ 17 اسفند ماه همزمان با سالگرد 101 سالگی تاسیس کمپانی ب.ام.و، شاهد رونمایی از اولین و جامع ترین کتاب فارسی زبان ب.ام.و در شرکت پرشیاخودرو بودیم. این کتاب به قلم امیرمحمد شیرعلیوند تالیف شده و باید آن را در نوع خود بی نظیر دانشت.

کمپانی ب.ام.و در کنار تولید خودروهای کم نظیره خود، همیشه اهمیت ویژه ای برای فرهنگ و هنر قائل بوده و فعالیت های زیادی را در این زمینه مهم انجام داده است. از ساخت برج اداری به سبک سیلندر های خودرو که یکی از شاخص ترین بناهای حال حاضر جهان به حساب می آید، گرفته تا همکاری با هنرمندان بزرگ جهان در پروژه Art Car که نتیجه آن خودروهای بسیار با ارزشی است که تلفیقی از صنعت و هنر دارند.

شرکت پرشیاخودرو به عنوان نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش ب.ام.و در ایران، همیشه در تلاش بوده تا علاوه بر عرضه خودروهای ب.ام.و و ارائه خدمات برای آن ها در کشور، همچون کمپانی ب.ام.و در زمینه فرهنگ و هنر نیز فعالیت نماید. دفتر مرکزی شرکت پرشیاخودرو در تهران با الهام از معماری کارخانه ب.ام.و در شهر لایپزیگ آلمان طراحی و ساخته شده که از مهم ترین آن ها می توان به نمای ساختمان و تعمیرگاه آکواریومی آن اشاره کرد.

امروز همزمان با گرامیداشت 101 ساله شدن کمپانی ب.ام.و، شرکت پرشیاخودرو از اولین و جامع ترین کتاب فارسی زبان ب.ام.و در ایران رونمایی کرد. این کتاب 400 صفحه ای را باید جامع ترین کتاب خودرویی در کشور دانست که تا کنون نظیر آن به چاپ نرسیده است. این کتاب نفیس که (100 سال افسون راندن) نام دارد، به صورت محدود چاپ شده و تنها 1000 جلد از آن موجود می باشد که از 1 تا 1000 کدگذاری شده اند. امیرمحمد شیرعلیوند نویسنده کتاب 100 سال افسون راندن، در خصوص این کتاب با ارزش گفت: (گردآوری این کتاب 400 صفحه ای از اسفند ماه سال 94 آغاز شد و اکنون پس از گذشت حدود یک سال شاهد رونمایی آن هستیم. 100 سال افسون راندن در قالب 11 فصل گردآوری شده که از فصل اول تا دهم آن هر فصل به بررسی یک دهه از عمر کمپانی ب.ام.و می پردازد و فصل یازدهم آن قدمت 80 ساله این کمپانی بزرگ آلمانی در ایران را روایت می کند.)

این مراسم که روز سه شنبه در دفتر مرکزی پرشیاخودرو برگزار گردید، میزبان خودروهای خاص ب.ام.و بود که شامل مدل های کلاسیک و مدرن می شد. سال تولید خودروهای حاضر در این مراسم رونمایی، از دهه 1960 میلادی تا کنون بود که سیر تکامل خوبی از محصولات این خودروساز آلمانی را نشان می داد.

 

 

 

جشن پایان سال پرشیاخودرو با همکاری در امور خیریه.

در تاریخ 20 اسفند ماه، هتل اسپیناس پالاس تهران میزبان جشن همدلی پرشیاخودرو بود. در این جشن که همزمان با مراسم پایان سال همکاران شرکت پرشیاخودرو برگزار گردید، شاهد حضور کارمندان این شرکت و مهمانان ویژه و مسئولین بنیاد خیریه روشنای امید ایرانیان و کمیته امداد امام خمینی (ره) بودیم.

پرشیاخودرو با سابقه دیرینه در زمینه امور خیریه، اخیرا در اوایل اسفند ماه به عنوان یکی از اسپانسر های اصلی جشنواره عیدانه بنیاد خیریه روشنای امید ایرانیان حاضر شد که از تاریخ سوم اسفند ماه به مدت 3 روز برگزار گردید. در این مراسم نیز پرشیاخودرو با دعوت از بنیاد خیریه روشنای امید ایرانیان و کمیته امداد امام خمینی (ره) به جشن همدلی خود، فصلی جدید از مسئولیت اجتماعی خود را با آن ها آغاز نمود.

علاوه بر این، در جشن همدلی پرشیاخودرو شاهد تقدیر از کارمندان نمونه سال این شرکت نیز بودیم. پاداش کارمندان نمونه شرکت پرشیاخودرو سفر به مرکز آموزشی ب.ام.و می باشد تا سطح بالایی از دوره های آموزشی تخصصی را تجربه کنند. حضور خواننده محبوب کشور آقای روزبه نعمت اللهی گرمای خاصی به این جشن بخشید. البته تکمیل کننده این جشن را باید حضور چند دستگاه BMW 730Li جدید دانست.

 

 

 

پرشیاخودرو حامی جشن 110 سالگی مدرسه آلمان در ایران.

مدرسه سفارت آلمان در ایران یکی از قدیمی ترین و اصیل ترین مدارس کشور است که اکنون 110 سالگی خود را با حضور دانش آموزان و خانواده هایشان و همچنین برخی مهمانان ویژه برگزار نمود. این مراسم پرشکوه با حمایت پرشیاخودرو در تاریخ 5 خرداد سال 96 برگزار شد.

مدرسه سفارت آلمان در ایران یکی از قدیمی ترین و اصیل ترین مدارس کشور است که تاریخچه بسیار جالبی دارد. مدرسه ای که 110 سالگی آن بهانه ای شد تا جشن بزرگی با حضور دانش آموزان و خانواده هایشان و همچنین برخی مهمانان ویژه برگزار گردد. این مراسم پرشکوه با حمایت پرشیاخودرو در تاریخ پنجم خرداد سال 96 در محوطه مدرسه برگزار شد و تعدادی از همکاران به نیابت از خانواده پرشیاخودرو در این مراسم حضور داشتند. پیرامون برگزاری این جشن، در غرفه ی پرشیاخودرو ، توضیحات لازم در خصوص خودرو ها و توانمندی های شرکت پرشیا خودرو به علاقمندان توضیح داده شد. حضور در چنین مراسم هایی سبب ارتباط تنگاتنگ با مخاطبان شده و می تواند در پیشبرد اهداف شرکت موثر باشد. پرشیاخودرو همیشه حامی ورزش، فرهنگ و هنر بوده و اکنون حمایت از برنامه 110 سالگی مدرسه آلمان در ایران یکی دیگر از اقدامات این شرکت در عرصه های نام برده می باشد.

 

 

 

حمایت پرشیاخودرو از همایش دانشکده دندانپزشکی کرمان.

نمایندگی شماره 10 پرشیاخودرو در شهر کرمان در راستای حمایت از جامعه فرهیختگان عرصه پزشکی، بعنوان حامی همایش سی امین سالگرد دانشکده دندانپزشکی استان کرمان در تاریخ 7 اردیبهشت 1396 حضور یافت.

در طول تاریخ بشریت، انسان های بیشماری مدیون زحمات پزشکان بوده اند. علمی که همواره برای همه مردم جایگاه والایی داشته است. پرشیاخودرو جهت ارج نهادن به تاثیر بسزای جامعه پزشکی کشور در سلامت جامعه همواره کوشیده است تا با حمایت از رویدادهای صنفی و ایجاد کمپین های اختصاصی، حضور فعالی را در این عرصه داشته باشد.

این همایش با حضور 600 نفر در تاریخ 7/2/96 در باغ امیر ارسلان کرمان برگزار گردید که در این نشست صمیمانه و علمی، مقامات دانشگاه علوم پزشکی کرمان و مقامات ارشد وزارتخانه و اساتید برجسته دندانپزشکی (کشوری، محلی) و همچنین حدود 400 نفر از دندانپزشکان مطرح استان و همچنین حدود 100 نفر از فارغ التحصیلان قدیم دانشکده دندانپزشکی کرمان از شهرهای تهران، اصفهان، شیراز و یزد نیز حضور داشته اند.

پیرامون سالن برگزاری این رویداد علمی کرمان، دو دستگاه خودروی ب.ام.و 730Li و X1 در جایگاه ویژه طراحی شده که در محل ورودی برگزاری مراسم بود استقرار یافته و همچنین چهار نفر از کارشناسان فروش نمایندگی کرمان پرزنت شرکت کنندگان را بر عهده گرفتند. بی شک، شعار نهایت لذت رانندگی را می توان در قالب خودروهای ب.ام.و به کسانی که تلاش دارند تا نهایت لذت سلامت و زندگی را برای مردم مهیا سازند اهدا نمود.

 

 

 

سفره افطار پرشیاخودرو در ماه عبادت.

شرکت پرشیاخودرو به روال یک رسم دیرینه، هر سال در ماه مبارک رمضان در مراسمی صمیمی میزبان کارکنان شریف خود می باشد. امسال نیز همچون سالهای پیشین، با دستور مدیریت سازمان و همت واحد منابع انسانی و بازاریابی، مراسم افطار کارکنان در هتل اسپیناس برگزار شد.

اجرای هنرمندانی همچون آقای ماهی صفت و خوانندگی آقای امید حجت در کنار اجرای جناب آقای شاهین جمشیدی، شبی خاطره انگیز برای پرسنل محترم پرشیاخودرو ساخت. این مراسم پرشکوه با سخنان جناب آقای ملکان (عضو محترم هیئت مدیره) و خیر مقدم ایشان آغاز شد و پس از پخش اذان و صرف افطار، اجرای آقای ماهی صفت، محیط مراسم را شاد و مفرح نمود، پس از آن و بر اساس برنامه از تعدادی از کارمندان نمونه تقدیر بعمل آمد. در این مراسم 15 نفر از کارمندان طی قرعه جوایزی را دریافت نمودند. گردهمایی ها و مراسماتی این چنین باعث می گردد تا پرسنل عزیز فارغ از دنیای کسب و کار و تلاش سازمانی، ساعاتی را در کنار خانواده کاری خود استراحت کرده و همچنین زمانی است برای درک اتحاد در خانواده پرشیاخودرو. تقدیر از کارمندان نمونه، نه تنها ارج دادن به زحمات و تلاش های پرسنل نمونه است بلکه نشانگر این امر است که مدیران، همواره شاهد تلاش های خالصانه آنها می باشند و همچنین انگیزه ای است برای تلاش مضاعف در راستای اعتلای نام پرشیاخودرو در ایران سربلند.

 

 

 

پرشیاخودرو، حامی جامعه پزشکان کشور در شهر شیراز.

از دیدگاه دسته بندی مخاطبان و بازار که در علم بازاریابی بعنوان Market segmentation از آن یاد می شود؛ مشتریان و مخاطبان سازمان را می توان به دسته های مختلفی بنا به نوع صنعت و جامعه مورد نظر تقسیم بندی نمود. طبعا تمام مخاطبان یک صنعت، افراد یکسانی نیستند و به لحاظ جنسیت، سن، میزان تحصیلات، قدرت مالی، شغل و معیارهای اینچنین از یکدیگر متمایز می شوند. برندهای مختلف مطالعات زیادی در مورد دسته های مختلف شغلی و صنفی انجام داده اند و بعضا برای هریک از صنوف مورد نظر پکیچ های تبلیغاتی و وفادارسازی خاصی را طراحی و اجرا نموده اند. شرکت پرشیاخودرو نیز در همین راستا خدمات ویژه ای برای جامعه پزشکان کشور، طراحی و اجرا نموده است. وقتی از پزشکان کشور صحبت به میان می آید، هر ایرانی به وجود این فرشتگان زمینی که نگهبانان سلامت ایران هستند افتخار می کند. پرشیاخودرو با حمایت از کنگره ها و سمینارهای پزشکی سعی داشته تا در کنار خانواده پزشکان باشد و همچنین ظرفیت ها و قابلیت های پرشیاخودرو را برای ارائه خدمات به آنها معرفی نماید.

همایش جراحان زیبایی آسیا در شیراز، چند سالی است که میزبان بهترین اساتید راینولوژی آسیا است؛ یکی از پروژه های حمایتگری پرشیاخودرو در ماه گذشته بود. نمایندگی محترم شیراز بعنوان نماینده خانواده بزرگ پرشیاخودرو در این همایش 3 روزه شرکت کرده و با برگزاری Roadshow در محل برگزاری این همایش، اطلاعات تکمیلی در مورد خودروهای ب.ام.و و مزیت های خرید از پرشیاخودرو و همچنین پشتیبانی شبکه خدمات پس از فروش را به شرکت کنندگان شرح دادند.

 

 

 

پرشیاخودرو، حامی جامعه پزشکان کشور در شهر اصفهان.

از دیدگاه دسته بندی مخاطبان و بازار که در علم بازاریابی بعنوان Market segmentation از آن یاد می شود؛ مشتریان و مخاطبان سازمان را می توان به دسته های مختلفی بنا به نوع صنعت و جامعه مورد نظر تقسیم بندی نمود. طبعا تمام مخاطبان یک صنعت، افراد یکسانی نیستند و به لحاظ جنسیت، سن، میزان تحصیلات، قدرت مالی، شغل و معیارهای اینچنین از یکدیگر متمایز می شوند. برندهای مختلف مطالعات زیادی در مورد دسته های مختلف شغلی و صنفی انجام داده اند و بعضا برای هریک از صنوف مورد نظر پکیچ های تبلیغاتی و وفادارسازی خاصی را طراحی و اجرا نموده اند. شرکت پرشیاخودرو نیز در همین راستا خدمات ویژه ای برای جامعه پزشکان کشور، طراحی و اجرا نموده است. وقتی از پزشکان کشور صحبت به میان می آید، هر ایرانی به وجود این فرشتگان زمینی که نگهبانان سلامت ایران هستند افتخار می کند. پرشیاخودرو با حمایت از کنگره ها و سمینارهای پزشکی سعی داشته تا در کنار خانواده پزشکان باشد و همچنین ظرفیت ها و قابلیت های پرشیاخودرو را برای ارائه خدمات به آنها معرفی نماید.

کنگره داندپزشکان کشور که این بار در شهر گنبدهای فیروزه ای میزبان بیش از 2000 دندانپزشک بود، یک مهمان ویژه نیز داشت. پرشیاخودرو اصفهان با برگزاری Road show در محل برگزاری این رویداد با شکوه علمی، خودروهای مدرن کمپانی ب.ام.و را مهمان ویژه کنگره دندانپزشکان نمود و تیم فروش این نمایندگی مشخصات فنی خودروهای رده بالای این کمپانی خوشنام آلمانی را بیش از پیش به حضار این همایش شرح دادند.

 

 

 

پرشیاخودرو، حامی مسابقات درگ قهرمانی کشور.

شرکت پرشیاخودرو به عنوان اسپانسر اصلی این سری از مسابقات علاوه بر نمایش خودروهای جدید ب.ام.و از محصولات این شرکت، با به همراه داشتن خودروی مسابقه ای E36 و انجام حرکات نمایشی، هیجان این سری مسابقات را چند برابر کرد. در این مسابقات شرکت کنندگانی از استان های تهران، خوزستان، خراسان رضوی، گیلان، اصفهان و فارس موفق به کسب مقام شدند. مراسم اهدای جوایز این مسابقات با حضور یکی از اعضای هیئت مدیره شرکت پرشیاخودرو به برندگان انجام شد.

 

 

 

برگزاری کنسرت در شهر کرمان.

بعد از کنسرت خیریه سالار عقیلی در سال گذشته، امسال نیز پرشیاخودرو با برگزاری کنسرت امید حجت در شهر کرمان، تلاش کرد تا شبی خاطره انگیز و برای دوستداران برند محبوب BMW ایجاد نماید. این کنسرت ها با تعامل و همکاری صمیمانه نمایندگان محترم این شهر برگزار شد. "ایجاد لذت" کلید واژه ای است که برند جهانی BMW بعنوان یک هدف برای مخاطبان خود تعریف کرده است و همواره سعی دارد تا این لذت را برای آنان ایجاد نماید؛ پرشیاخودرو نیز با این رویکرد از فعالیت های هنری حمایت کرده است.

 

 

 

برگزاری کنسرت این بار در شهر رشت.

بعد از کنسرت خیریه سالار عقیلی در سال گذشته و کنسرت امید حجت در شهر کرمان در سال جاری، این بار پرشیاخودرو با برگزاری کنسرت امید حجت در شهر رشت، تلاش کرد تا شبی خاطره انگیز و برای دوستداران برند محبوب BMW ایجاد نماید. این کنسرت ها با تعامل و همکاری صمیمانه نمایندگان محترم این شهر برگزار شد. "ایجاد لذت" کلید واژه ای است که برند جهانی BMW بعنوان یک هدف برای مخاطبان خود تعریف کرده است و همواره سعی دارد تا این لذت را برای آنان ایجاد نماید؛ پرشیاخودرو نیز با این رویکرد از فعالیت های هنری حمایت کرده است.

 

 

 

حمایت پرشیاخودرو از یوز ایرانی در اکران خصوصی فیلم رگ خواب.

برندهای تجاری معتبر جهان، همواره نگاه ویژه ای به مقوله مسئولیت اجتماعی (Corporate Social Responsibility) یا همان CSR داشته اند و تلاش داشته اند تا در عین فعالیت تجاری خود، نسبت به جامعه ای که در آن فعالیت می کنند بی تفاوت نباشند و وظیفه خود را در راستای اعتلای آن بکار ببرند.

فیلم رگ خواب به کارگردانی حمید نعمت الله و بازی درخشان لیلا حاتمی یکی از فیلم های موفق اخیر سینمای ایران است. اکران خصوصی این فیلم بهانه ای بود برای حمایت از گونه در حال انقراض و ارزشمند یوز ایرانی که کمتر از 50 قلاده از آن در جهان باقیمانده است. یوز ایرانی نیز مانند بسیاری موارد دیگر جزئی از تاریخ و اصالت ایرانی بشمار می رود و برای همه ایرانیان ارزشمند است. در این مراسم که با حضور گسترده هنرمندان مطرح کشور برگزار شد، پرشیاخودرو به عنوان اسپانسر این برنامه، حمایت خود را از گونه نادر یوز ایرانی اعلام کرد.

بر اساس برنامه ‌ریزی‌ ها قرار است بخشی از عواید اکران فیلم رگ خواب به حمایت از کمپین یوز ایرانی اختصاص داده شود و پرشیاخودرو که پیش از این نیز حضور پررنگی در فعالیت‌ های مسئولیت اجتماعی داشته است با حمایت از اکران این فیلم، به این کمپین مردمی پیوست. پرشیاخودرو اسپانسر دو سانس از اکران خصوصی فیلم رگ خوب بود که بخش اعظم عواید آن صرف کمپین حمایت از یوز ایرانی شد.

در این مراسم که با حضور هنرمندان شاخص کشور از جمله هدیه تهرانی، طناز طباطبایی، لیلا حاتمی، سیامک انصاری، مهران غفوریان و حمید نعمت ‌الله به‌ عنوان کارگردان فیلم برگزار شد، پرشیاخودرو اعلام حمایت رسمی خود را از کمپین یوز ایرانی اعلام کرد.

در این مراسم ساسان حریری، مدیر عامل محترم پرشیاخودرو با اشاره به برنامه‌ های این شرکت برای حضور در فعالیت ‌های مرتبط با مسئولت اجتماعی گفت:"شرکت پرشیاخودرو در راستای مسئولیت اجتماعی خود به کمپین مردمی حمایت از یوز ایرانی پیوسته است. ما به‌ عنوان یک شرکت ایرانی که در مسائل اجتماعی سهیم است حمایت از این حرکت مردمی را وظیفه خود می ‌دانیم."

وی افزود:"پرشیاخودرو پیش از این نیز حضور پررنگی در فعالیت ‌های مسئولیت اجتماعی داشته است و در آینده نیز به این حمایت ‌ها ادامه خواهیم داد. صنعت خودرو نقش پررنگی در اقتصاد کشور دارد و با توجه به آنکه ارتباط مستقیمی میان خودرو و محیط ‌زیست وجود دارد از دیگر دوستانمان هم دعوت می‌کنیم به ‌عنوان مسئولیت اجتماعی خود به حمایت از چنین کمپین‌ هایی بپیوندند."

پرشیاخودرو مانند هر برند تجاری بزرگ دیگری در قبال جامعه مجموعه ‌ای از مسئولیت ‌های اجتماعی را دارد. با توجه به آنکه مقوله محیط ‌زیست یکی از مقوله‌ های مرتبط با خودرو است، پرشیاخودرو تلاش کرده است تا با عرضه خودروهایی با کمترین میزان آلایندگی، پیش از این بخشی از مسئولت خود را ایفا کند و در ادامه این روند با حمایت از کمپین مردمی یوز ایرانی، فعالیت‌ های خود در حوزه محیط ‌زیست را توسعه بخشید. بی شک نهایت لذت راندن خودروهای BMW، کمترین آسیب را به محیط زیست وارد می کند؛ محیط زیستی که آینده فرزندان این مرز و بوم خواهد بود.

 

 

 

هزينه حضور در نمايشگاه تهران، صرف کمک به زلزله زدگان شد.

پرشیا خودرو در ادامه ارسال کمک‌های نوع‌دوستانه به هم‌وطنان زلزله‌زده غرب کشور، پس از ارسال محموله کمک‌های غذایی و اقلام گرمایشی در هفته گذشته، این بار با ارسال کانکس‌های مسکونی مجهز به غرب کشور، فاز جدید امدادرسانی به هم‌وطنان آسیب‌دیده از زلزله را آغاز کرد.

پس از ارسال محموله‌های غذایی و وسایل گرمایشی، پرشیا خودرو با ارسال کانکس‌های مجهز به غرب کشور، به یاری زلزله‌زدگان شتافت.
زلزله کرمانشاه نشان داد که ملتی یکدل هستیم و هر مشکلی که برای ایران و ایرانی رخ دهد، در کنار هم می‌مانیم. شرکت پرشیاخودرو (فروش و خدمات BMW در ایران) نیز همسو با خیل مردم مهربان و نوع‌دوست ایران و در راستای مسئولیت اجتماعی خود به‌عنوان عضوی از جامعه، با اختصاص بودجه شرکت در نمایشگاه خودرو تهران به زلزله‌زدگان غرب کشور در کمک هم‌وطنان استان کرمانشاه سهیم شده است.
بلایای طبیعی همچون سیل و زلزله در تاریخ ایران عزیزمان، همواره داغ‌های بسیاری بر دل‌ها گذاشته و این بار در حادثه تلخ زمین‌لرزه استان کرمانشاه، جمعی از عزیزان و هم‌وطنانمان را غرق در مصیبت می‌بینیم، مصیبتی که با شروع فصل پائیز و سردی هوا مضاعف شده است. ارگان‌های دولتی و نهادهای مسئول به‌نوبه خود در امدادرسانی به مردم این مناطق در تلاش هستند. شخصیت‌های محبوب ملی و نهادهای مردمی نیز در این امر خداپسندانه و نوع‌دوستانه سهیم شده‌اند. پرشیاخودرو نیز همسو با هم‌وطنان عزیز در راستای کمک به زلزله‌زدگان غرب کشور، پیش از این با ارسال چندین تریلی شامل غذا، آب و اقلام گرمایشی، سهمی از این امداد را به عهده گرفته بود.
 با ادامه پروژه‌های امدادرسانی به مردم مصیبت دیده کرمانشاه در روزهای پس از حادثه زمین‌لرزه و با توجه برودت هوا و بارش باران و برف، نیاز به سرپناه و محل امن و گرم، برای مردم اهمیت فراوانی یافته است. در این خصوص و در قالب فاز دوم کمک‌رسانی به مردم زلزله‌زده کرمانشاه، خانواده پرشیاخودرو، چندین دستگاه کانکس مجهز برای کمک به زلزله‌زدگان به‌سوی کرمانشاه ارسال کرد. 
بر اساس اعلام روابط عمومی پرشیا خودرو، با توجه به وقوع زلزله در غرب کشور و نیازهای گسترده هم‌وطنان به کمک‌های امدادی، پرشیا خودرو تصمیم گرفت هزینه‌های شرکت در نمایشگاه خودرو تهران را برای زلزله‌زدگان غرب کشور اختصاص دهد و در این راستا در فاز نخست محموله بزرگی از کمک‌های غذایی و وسایل گرمایشی به غرب کشور ارسال شد. در ادامه و با توجه به برودت هوا و لزوم حمایت بیشتر از هم‌وطنان در غرب کشور این شرکت تصمیم گرفت با تهیه کانکس‌های مجهز، امکان اسکان موقت هم‌وطنان را تا پیش از بازسازی واحدهای مسکونی فراهم کند. این در شرایطی است که به دلیل بسته بودن سامانه ثبت سفارش، پرشیا خودرو با مشکلاتی مواجه شده است اما با این وجود مسئولیت‌های اجتماعی همچون همیشه در اولویت نخست فعالیت‌های پرشیا خودرو قرار دارد.
تیم پرشیاخودرو (فروش و خدمات BMW در ایران) نیز مانند هر ایرانی از این حادثه تلخ متاثر شده و سعی دارد همچون همیشه در کنار هم‌وطنان خود باشد. امید است تا کمک‌ها و امدادهای همه مردم ایران شرایط دشوار این روزهای مردم کرمانشاه را تا حدی تسکین دهد.

 

 

 

امضاء تفاهم نامه همکاری پرشیاخودرو و دانشگاه صنعتی شریف.

پرشیاخودرو در راستای برنامه استراتژیک خود در حوزه منابع انسانی و حمایت از علم و فرهنگ، تفاهم نامه ای با مدرسه کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف به امضاء رساند. فعالیت های پرشیاخودرو، این شرکت را به دانشگاه کوچکی بدل کرده که همکاری با طیف گسترده ای از رشته های دانشگاهی را میسر ساخته است.

پرشیاخودرو بعنوان یکی از برندهایی که همواره از رشد و توسعه نهادهای علمی و فرهنگی کشور حمایت کرده، شناخته شده است. بی شک توسعه فعالیت های هر برندی بدون ارتباط با بدنه علمی کشور میسر نیست. ارتباط صنعت و دانشگاه نوید بخش منافع مشترک برای نیروی کار متخصص و بنگاه های تجاری است. رویکردی که همواره مورد تاکید مسئولان بوده و در برنامه استراتژیک کشور نقش مهمی را ایفا می کند. کسب تجربه عملی در شرکت های معتبر در کنار علم آموزی در دانشگاه، دو معیار مهم در تربیت نیروی انسانی کارآمد است.

دانشگاه صنعتی شریف بعنوان یکی از بهترین و معتبرترین دانشگاه های ایران و حتی منطقه است که کیفیت آموزشی آن باعث شده تا نخبگان فراوانی تربیت نماید. مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف در سال ۱۳۷۹ به عنوان اولین مرکز کارآفرینی در کشور، فعالیت خود را آغاز نمود.

این مرکز از زمان تاسیس، فعالیت‌های مختلفی را به‌ صورت تحقیقاتی، توسعه سرمایه‌‌های انسانی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و برنامه‌های ترویجی متنوع در دانشگاه صنعتی شريف در حوزه کارآفرینی انجام داده است. رسالت اصلی مرکز، افزايش روحيه کارآفرينی در دانشجويان، اساتید و نيز فارغ التحصيلان دانشگاه و افزايش سطح معلومات عمومی و تخصصی کسب وکار و استفاده بهینه از قابلیت‌ها و توانمندی‌های اعضای جامعه دانشگاه صنعتی شریف جهت توسعه کسب و کار دانش‌بنیان است.

پرشیاخودرو در راستای توسعه فعالیت های خود در زمینه برنامه استراتژیک منابع انسانی، تفاهم نامه ای با این مرکز به امضاء رساند. این تفاهم نامه با حضور مدیران ارشد پرشیاخودرو و مسئولان مدرسه کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف به امضاء رسید تا تعاملات فی مابین بصورت منظم در دستور کار هردو طرفین قرار گیرد.

پرشیاخودرو پیشتر نیز طی یک تفاهم نامه همکاری با اتاق بازرگانی ایران و آلمان نشان داد که رشد و توسعه منابع انسانی خود را در اولیت برنامه های خود قرار داده است.

 

 

 

پرشیاخودرو حامی مسابقات بین المللی سوارکاری.

پرشیاخودرو همچون گذشته، اینبار نیز حامی فدراسیون سوارکاری در برگزاری مسابقات بین المللی شد. مسابقاتی که با حضور بهترین های این ورزش در مجموعه بام تهران برگزار شد. پرشیاخودرو که همواره حمایت خود را از ورزش، سلامت و محیط زیست نشان داده حامی اصلی این رویداد بین المللی بود.

مسابقات بین المللی پرش با اسب (CSI) که اینبار با میزبانی کشور عزیزمان ایران و به مناسبت دهه فجر برگزار شد، بهانه ای بود تا پرشیاخودرو رسالت همیشگی خود در حمایت از ورزش، سلامت و محیط زیست را در قاب جام سوارکاری پرشیاخودرو دنبال کند. همکاری فدراسیون سوارکاری و شرکت پرشیاخودرو در این دوره از مسابقات حال و هوای جالبی به این ورزش اصیل ایرانی داده بود.

ورزش سوارکاری قدمت طولانی در فرهنگ و رسوم ایران زمین دارد. در ادبیات صنعت خودرو نیز بعد از ورود واژه اسب بخار بعنوان واحد سنجش کار انجام شده در مقیاس زمان، توسط مخترع اسکاتلندی بنام جیمز وات در اواخر قرن هجدهم و ورورد نام این حیوان زیبا و قدرتمند به صنعت خودرو، سبب شد تا برندهای خودروی ارتباط ویژه تری با رویدادهای مربوط به ورزش سوارکاری داشته باشند. همچنین ورزش اصیل سوارکاری یکی از ورزش هایی است که همواره مورد حمایت شرکت پرشیاخودرو بوده و این شرکت با حمایت از فدراسیون ها و تیم های ورزشی گوناگون همواره تلاش کرده تا مسئولیت خود در حوزه سلامت و ورزش را بخوبی ایفا نماید و این پروژه نیز در همین راستا در دستور کار قرار گرفت. مسابقات بین المللی سوارکاری با میزبانی شایسته فدراسیون سوارکاری و شرکت پرشیاخودرو از سوارکاران داخلی و خارجی در مجموعه مجهز بام (پارک چیتگر) از تاریخ 18 الی 20 بهمن در برگزار شد.

 

 

 

اهدای دستگاه دیالیز توسط پرشیاخودرو در کرمانشاه.

امروزه برندها سعی دارند تا مسئولیت خود را به عنوان عضوی از جامعه ایفا نمایند و این امر تبدیل به یک باور اجتماعی شده است که برندها جدا از جامعه خویش نیستند و مسئولیت هایی در مقابل آن دارند.

شرکت پرشیاخودرو نیز که همواره در ایفای نقش خود در مقابل جامعه فعال بوده است، اینبار با تهیه دستگاه دیالیز و اهدای آن به مرکز درمانی در کرمانشاه، حضور خود را در عرصه مسئولیت اجتماعی جلوه ای دیگر بخشید. پرشیاخودرو طی سال های گذشته ثابت کرده که نقش پر رنگی را بعنوان یک برند مردمی و محبوب ایفا کرده است. برگزاری کنسرت های خیریه، کمک به مردم زلزله زده کرمانشاه، حمایت از کمپین جلوگیری از انقراض یوز ایرانی و ... از دیگر فعالیت های اخیر پرشیاخودرو در حوزه مسئولیت اجتماعی در سال اخیر بوده است.

 

 

 

امضاء تفاهم نامه همکاری پرشیاخودرو و دانشگاه تهران.

طی مراسمی تفاهنامه همکاری بین پرشیاخودرو و دانشکده فنی دانشگاه تهران به امضاء رسید. پرشیاخودرو رسما به عنوان تنها حامی تیم سازنده خودرو غزال در مسابقات Formula Student 2018  معرفی شد.

روز پنج شنبه 24 اسفند ماه، پرشیاخودرو میزبان ریاست دانشکده فنی دانشگاه و تیم سازنده خودرو غزال از دانشگاه فنی دانشگاه تهران بود تا تفاهم نامه همکاری فی مابین به امضاء برسد. چند سالی است که دانشکده فنی دانشگاه تهران ارتباط سازنده ای با بخش صنعت ایجاد کرده و با بهره گیری از جوانان خوش فکر این دانشگاه همواره در حال نوآوری و حضور در عرصه های ملی و بین المللی بوده است. تیم جوان و خلاق دانشکده فنی دانشگاه تهران که در حال طراحی و ساخت خودرو ملی غزال هستند، قصد دارند تا در مسابقات Formula Student 2018 در کشور انگلیس شرکت کنند. مسابقاتی که سالهاست که در سطح دانشگاه ها و موسسات آموزشی جهان برگزار می گردد و آخرین پیشرفت های حوزه دانشگاه در عرصه خودرو را در قالب تیم های دانشگاهی در کنار هم جمع می کند. پرشیاخودرو نیز همواره تعهد خود در مقابل جامعه را بصورت جدی پیگیری کرده و همکاری نزدیکی با دانشگاه های مطرح کشور در راستای ارتقاء سطح علمی و توان ملی کشور داشته، بطور رسمی از این پروژه دانشکده فنی دانشگاه تهران اعلام حمایت کرد. مسئولیت اجتماعی پرشیاخودرو بعنوان یکی از اولویت های اساسی برای شرکت همواره دارای اهمیت بوده است. امسال نیز پرشیاخودرو با امضاء دو تفاهنمامه با دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه تهران نشان داد که مسئولیت اجتماعی خود در مقابل پیشرفت علمی ایران را در برنامه استراتژیک خود مد نظر داشته است.

 

 

 

موفقیت فیلم خوک با حمایت پرشیاخودرو در جشنواره فرانسه.

پرشیاخودرو بعنوان اسپانسر اصلی ساخت فیلم خوک موفقیت این فیلم در دوازدهمین جشنواره بین ‌المللی گولاند در شهر تولوز فرانسه را تبریک می گوید.

به تازگی فیلم سینمایی خوک به کارگردانی مانی حقیقی موفق به کسب جایزه بهترین فیلم از دوازدهمین جشنواره بین‌ المللی گولاند در شهر تولوز فرانسه شده است.

در این فیلم حسن معجونی، لیلا حاتمی، لیلی رشیدی، پری ناز ایزدیار، سیامک انصاری، علی باقری، مینا جعفرزاده، آیناز آذرهوش ایفای نقش کرده‌اند و رضا یزدانی، بیوک میرزایی، سهیلا رضوی و علی مصفا نیز حضور دارند.

شایان ذکر است پرشیاخودرو در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی خود اسپانسری ساخت این فیلم را برعهده گرفت.

 

 

 

باشگاه ورزشی پرشیاخودرو تاسیس شد.

پرشیاخودرو در جهت ایفای مسئولیت های اجتماعی خود و عمل به آنها همواره در میان شرکت های خودرویی پیشرو بوده و در همین خصوص این شرکت در تاریخ  14/8/97 با مجوز وزارت ورزش اقدام به تاسیس باشگاه ورزشی نموده است. باشگاه فوق در رشته های شنا، والیبال، بسکتبال، هندبال، فوتسال، ورزش های رزمی، شطرنج، تنیس روی میز، اتومبیلرانی و موتور سواری (ویژه آقایان) بر طبق قوانین و ضوابط وزارت ورزش و جوانان فعالیت خواهد کرد.

در فاز اول تیم موتور ریس این شرکت در حال تشکیل است که بزودی اخبار بیشتری در این خصوص منتشر خواهد شد. همچنین تاسیس تیم رالی این باشگاه نیز در حال برنامه ریزی است. در ورزش های گروهی نیز در فاز اول در یکی از سه رشته فوتسال، والیبال و یا بسکتبال تیم  ورزشی جهت شرکت در لیگ تشکیل خواهد داد. این باشگاه برنامه های متنوع و مفرحی جهت آمادگی جسمانی پرسنل خانم و آقای شرکت پرشیاخودرو با کادر مجرب مربیان بصورت روزانه، هفتگی و ماهانه دارد.

 

 

 

جشن یلدای پرشیاخودرو با اجرای کنسرت Seven Band.

در تاریخ 29 آذر ماه شرکت پرشیاخودرو تلاش کرد تا بلندترین شب سال را به یک شب به یادماندنی برای BMW و MINI سواران بدل کند. جشن شب یلدای پرشیاخودرو با حضور بیش از هزار نفر از BMW سواران و MINI سواران در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار گردید. در این جشن بزرگ که تعداد مهمانان آن در میان مراسم شرکت های خودرویی ایران کم نظیر است، شاهد اجرای کنسرت Seven Band بودیم.

در کنار اجرای زیبای کنسرت محبوب گروه سون در این جشن خاطره انگیز، شرکت پرشیاخودرو خدمات جدید خود از قبیل خرید امانی خودرو های BMW و MINI تحت نظارت کارشناسان پرشیاخودرو و فروش نقد و اقساطی آن ها با گارانتی این شرکت، کمپین خدمات یلدایی با تخفیف های ویژه که تا 7 دی ماه تمدید شده است، خدمات متنوع واحد تیونینگ که امسال فعالیت خود را آغاز نموده، بسته های فروش گارانتی و همچنین شرایط فروش جدید واحد قطعات، اکسسوری و لایف استایل را نیز معرفی نمود.

با برگزاری این مراسم، شرکت پرشیاخودرو بار دیگر نشان داد که نه تنها در فروش و خدمات پس از فروش برند های مدرن سطح اول اروپایی BMW و MINI در ایران، مشتری مداری را اولویت اول خود قرار داده، بلکه با تاکید بر مسئولیت های اجتماعی و فعالیت های فرهنگی خود، همواره در کنار مشتریان وفادار خویش بوده است.