مسئولیت های اجتماعی

کمپین خیریه و مسئولیت اجتماعی پرشیا خودرو

مسئولیت های اجتماعی

کمپین خیریه و مسئولیت اجتماعی پرشیا خودرو

.....

مسئولیت های اجتماعی پرشیا خودرو

پرشیا خودرو در طول مدت سه سال گذشته تبدیل به یکی از پیشرو ترین شرکت ها در رعایت مسوولیت اجتماعی شده و به طور سازمان یافته ای اقدام به برگزاری کمپین های خیریه، فرهنگی و هنری با رویکرد بهبود فرهنگ جامعه و ایجاد فضای تغییر با همراهی مشتریان ب.ام.و کرده است.

سه شنبه شب مورخ ۲۰۱۶،۶،۱۸ پرشیاخودرو با حمایت از خیریه روشنای امید و دعوت از 300 نفر از مشتریان وفادار و VIP خود کنسرت خیریه با خوانندگی آقای سالار عقیلی برگزار کرد که کلیه هزینه های آن توسط پرشیاخودرو جهت پذیرایی ویژه شام و افطار و بلیط های کنسرت پرداخت شد و 6 فقره چک نیز از سوی پرشیا خودرو به این پرداخت گردید تا صرف کار آفرینی و بهبود زندگی نوجوانان و جوانان بهزیستی شود. این هدایا با دستان چهره های حاضر در مراسم آقایان علی پروین، هادی ساعی، آتیلا پسیانی و مجید مظفری به سفیران آن بنیاد خانم الهام حمیدی و آقای پوریا پورسرخ اهدا شد.

طبق برنامه ریزی انجام شده تور کنسرت چند خواننده مطرح کشور و با تمرکز دعوت مشتریان نمایندگی های تهران و دیگر شهر ها امسال انجام می شود تا کمپین خیریه و مسوولیت اجتماعی پرشیا خودرو ضمن حمایت از هنر و موسیقی بتواند عایدات قابل توجهی را نصیب خیریه مذکور کند. 

 

جشن همدلی پرشیاخودرو با همکاری در امور خیریه

در تاریخ 20 اسفند ماه، هتل اسپیناس پالاس تهران میزبان جشن همدلی پرشیاخودرو بود. در این جشن که همزمان با مراسم پایان سال همکاران شرکت پرشیاخودرو برگزار گردید، شاهد حضور کارمندان این شرکت و مهمانان ویژه و مسئولین بنیاد خیریه روشنای امید ایرانیان و کمیته امداد امام خمینی (ره) بودیم.

پرشیاخودرو با سابقه دیرینه در زمینه امور خیریه، اخیرا در اوایل اسفند ماه به عنوان یکی از اسپانسر های اصلی جشنواره عیدانه بنیاد خیریه روشنای امید ایرانیان حاضر شد که از تاریخ سوم اسفند ماه به مدت 3 روز برگزار گردید. در این مراسم نیز پرشیاخودرو با دعوت از بنیاد خیریه روشنای امید ایرانیان و کمیته امداد امام خمینی (ره) به جشن همدلی خود، فصلی جدید از مسئولیت اجتماعی خود را با آن ها آغاز نمود.

علاوه بر این، در جشن همدلی پرشیاخودرو شاهد تقدیر از کارمندان نمونه سال این شرکت نیز بودیم. پاداش کارمندان نمونه شرکت پرشیاخودرو سفر به مرکز آموزشی ب.ام.و می باشد تا سطح بالایی از دوره های آموزشی تخصصی را تجربه کنند. حضور خواننده محبوب کشور آقای روزبه نعمت اللهی گرمای خاصی به این جشن بخشید. البته تکمیل کننده این جشن را باید حضور چند دستگاه BMW 730Li جدید دانست.

 

جشن تعالی پرشیاخودرو

در سال های اخیر پرشیاخودرو به عنوان نماینده فروش و خدمات پس از فروش ب.ام.و در ایران، روز به روز در حال گسترش مرزهای فعالیت خود بوده تا عرضه و خدمات خودروهای این کمپانی آلمانی در خیابانهای کشورمان را پر رنگ تر نماید. به همین سبب و در راستای اصل مشتری مداری به ‌عنوان یکی از اصول کاری شرکت پرشیاخودرو، این شرکت در سال 1394 موفق به دریافت تندیس رعایت حقوق مصرفکنندگان شد. بی شک رسیدن به رتبه بهترین شرکت در زمینه ارائه خدمات به مشتریان کار دشواری است که نیاز به فعالیت های برنامه ریزی شده و گسترده دارد. پس از کسب رتبه بهترین شرکت در زمینهارائه خدمات پس از فروش به مشتریان در سال گذشته، پرشیاخودرو موفق به دریافت رتبـه نخسـت در شاخص رضایت مشتریان از فرآیند فروش خـودرو، در سـه ماهـه اول سال 95 توسـط شرکت بازرسـیکیفیت و استاندارد ایـران ISQI شد. شرکت بازرسی و استاندارد ایران همه ساله سازمان ها و شرکت های تجاری را مورد ارزیابی قرار می دهد تا از کیفیت خدمات آنها اطمینان حاصل نماید. ارزیابی انجام شدهاز سوی شرکت بازرسـی کیفیت و استاندارد ایـران در 5 شاخص تحویل خودرو، هزینه و زمان مصرف شده، توجه به خواسته مشتریان، اطلاع رسانی و پاسخ گویی و رضایتمندی کلی بوده که شرکت پرشیاخودرو در مجموع بالاتر از شرکت های رقیب در رتبه نخست ایستاده است. البته این پایان کار موفقیت های پرشیاخودرو در سال جاری نبوده و کسب رتبـه نخسـت در شاخص رضایت مشتریان از فرآیند فروش خـودرو در سه ماهه دوم سال 95 مهر تاییدی است بر موفقیت های این شرکت در زمینه فروش خودرو. 

شایان ذکر است که این ارزیابی برای تمام عرضه کنندگان خودرو در کشور اعم از عرضه کنندگان انبوه و عرضه کنندگان محدود خودرو صورت گرفته است. پرشیا خودرو همواره سعی داشته است تا با ارائه بهترین خدمات، شعار نهایت لذت رانندگی را تحقق بخشد.

در این ارزیابی، عملکرد تمام نمایندگان فروش پرشیاخودرو مورد بررسی قرار گرفته که در این میان نمایندگی های مشهد، اصفهان، شیراز، اندرزگو، نیاوران و ولی عصر بیشترین پیشرفت را نسبت به دوره پیشین کسب کرده اند. بدیهی است که این ارزیابی چه در سطح مشتریان و چه در صنعت، معیار اصلی برای نمایش سطح کیفی نمایندگی ها بوده و امید است که در آینده دیگر نمایندگی ها نیز به سطح مطلوبی از این شاخص دست پیدا کنند.

 

تور فرهنگي پرشيا خودرو درحمايت از خيريه ها
شركت پرشيا خودرو كه از سال 84 تأسیس و از سال 92 به بخش خصوصي واگذار شده و بيش از 10 سال است كه در بازار خودرو برند ب.ام.و را نمايندگي مي كند، در اقدامي جالب و كم نظير دست به حمايتهاي فرهنگي و مادي از خيريه هاي فعال كشور زده است.
حريري مدير عامل اين مجموعه با اعلام اينكه از چندي پيش تصميم گرفته شد به منظور فعال كردن مسئوليت هاي اجتماعي و مشاركت در امور معنوي و خير در كنار خيريه هاي خوب و مطرح كشور باشيم،سال گذشته برنامه مشتركي با خيريه محك انجام داديم و امسال نيز در ماه مبارك رمضان با افتخار ميزبان بچه هاي خيريه روشناي اميد بوديم و با تدارك این برنامه فرهنگي و هنري، به مسئولیت و وظیفه خود عمل نمودیم.
براساس اين گزارش پرشيا خودرو در مراسمي مشترك با خيريه روشناي در مركز همایش های رایزن، میزبان میهمانان گرامی و چهره های سرشناس بود. در اين مراسم سالار عقيلي خواننده سنتي و مطرح كشور بهاجراي برنامه زنده و قطعات ملي و حماسي پرداخت و در بخش ديگر از اين برنامه با حضور چهره هاي ورزشي و هنري كشور و سفراي خيريه مبلغی به عنوان هديه پرشيا خودرو به خيريه توسط چهره ها اهدا شد.
علي پروين، هادي ساعي، آتيلا پسياني، مجيد مظفري، پژمان بازغي، بعنوان ميهمان و حامي افتخاري خيريه و الهام حميدي و پوريا پورسرخ بعنوان سفراي خيريه روشناي اميد از ميهمانان ويژه اين مراسم بودند.مدير عامل پرشيا خودرو با اعلام اينكه حمايت هاي خير خواهانه پرشيا خودرو معطوف يك يا دو خيريه نيست و فقط در تهران متمركز نخواهد بود افزود: ما سعي داريم در غالب اجراي زنده و برگزاري جشن وجنگ هايي در سطح كشور ضمن حمايت از خوانندگان موسيقي اصيل ايراني با انتخاب خيريه هاي مطرح و فعال حامي مادي و در كنار آنها باشيم. و بزودي پس از ماه مبارك رمضان نیز برنامه ديگر فرهنگيخواهيم داشت.
در حاشيه اين مراسم كه اجراي آن بر عهده پيمان اسديان گوينده خبر بود الهام حميدي بازيگر خوب كشورمان ضمن آرزوي قبول طاعات و عبادات حضار و بعنوان سفير مهرباني روشناي اميد از همه مردمخواست تا ضمن مهرباني كردن به يكديگر ، براي ريشه كن كردن فقر از كشور، همت عالي و كمك را سرلوحه خود قرار دهند همه مردم را خواستار شد و از اينكه هنرمندان و ورزشكاران به نوعي با حضور خود درمراسم هاي مشابه سبب تشويق و ترغيب مردم در امور خير مي شوند، از آنها قدرداني كرد و حركت شركت پرشيا خودرو را در حمايت خيريه ها اينگونه ارزيابي كرد: طبيعي است شركت ها و گروه هاي مالي بهاهداف تبليغاتي و چشم اندازهاي فروش و توسعه خود مي نگرند اما اينكه در كنار فروش و كسب درآمد، تفكر كمك و حمايت از خيريه ها و امور معنوي و انسان دوستانه هم گنجانده شود - حتي تبليغاتي هم باشد- اداي تكليف و دين محسوب مي شود و بسیار ارزشمند است. پس از پرشيا خودرو بابت طراحي اين برنامه ها تشكر و قدرداني مي كنم و اميدوارم در اجراي آن با برنامه هاي مستمر موفق باشند و الگويي برايساير شركت هاي مالي محسوب شوند. علی پروین نیز در این خصوص گفت: مشارکت و سهیم شدن شرکت های خصوصی و درآمد ساز در کمک به امر خیر قطعاً به کسب و کار و روزی شرکت ها برکت می  دهد.
هادي ساعي پر افتخار ترين المپين ايران و عضو شوراي شهر تهران نيز گفت: من عموما در مراسم هاي خيرخواهانه شركت مي كنم بايد بگويم حضور چهره ها در اين مراسم كاملاً افتخاري و بنا به دعوت خيريهبوده و حضور اين عزيزان صرفاً در حمايت تبليغاتي خيريه بوده و اميدوارم روزي بجاي افزايش آمار خيريه ها در كشور شاهد افزايش و رشد آمار ازدواج جوانها در ايران باشيم.
 

جشن پایان سال پرشیاخودرو

در روز های پایانی سال جاری قرار داریم و همان طور که همه ما می دانیم سال ۹۴ یک سال مهم و سختی بود. سالی با اتفاقات مهم که همه را تحت تاثیر خود قرار داده بود. با وجود تمام سختی هایی که وجود داشت شرکت پرشیاخودرو توانست به خوبی از آن عبور کند و حتی به موفقیت های خود بیافزاید. در سالی که بسیاری از شرکت ها برای باقی نگه داشتن خودشان در گردون رقابت ها تلاش می کردند، این شرکت توانست پیشرفت کند. بدون شک این امر مهم تنها با در کنار هم قرار گرفتن مدیریت و کادر حرفه ای امکان پذیر است. حال شرکت پرشیاخودرو به پاس تقدیر از زحمات همه کارکنان این شرکت در تاریخ ۱۹ اسفند ماه در هتل اسپیناس تهران مراسمی را ترتیب داد تا پرشیاخودرویی ها از ساعت ۱۹ تا ۲۳ چند ساعتی را به دور از کار و مشغله گرد هم آیند. طی این مراسم مفرح و گرم از تمامی کارکنان این شرکت با اهدای جوایز و برنامه های جذاب تقدیر به عمل آمد.