.....

باتری وارتا

باتری BMW - معرفی، مقایسه و خرید آنلاین باتری AGM

باتری ب ام و

انرژی الکتریکی مورد نیاز جهت کارکرد تمامی تجهیزات برقی در خودرو توسط باتری فراهم می‌شود (از احتراق گرفته تا سیستم‌های الکتریکی با کارکرد مداوم و آپشن‌های داخلی و...). لذا انتخاب باتری BMW مناسب مسئله‌ای حائز اهمیت است که علاوه بر بهبود عملکرد، سبب جلوگیری از وارد شدن خسارت‌های احتمالی به ادوات برقی اعم از "ECU" و سایر ادوات سیستم الکتریکی می‌شود.

انواع باتری خودرو:

  1. سیلد اسیدی
  2. AGM
  3. EFB
  4. لیتیوم یونی

باتری AGM ب ام و

تکنولوژی باتری AGM ب ام و در اوایل دهه 1980 برای اولین بار به عنوان جایگزین باتری سیلد اسید برای هواپیماهای نظامی، وسایل نقلیه و... معرفی شد.

به علت افزایش مصرف‌کننده‌های الکتریکی در سیستم‌های هدایتی خودرو، نیاز به استفاده از باتری‌هایی با ظرفیت و قدرت بیشتر و قابلیت‌های منحصر به فرد احساس شد؛ از این رو شرکت BMW باتری‌هایی از نوع AGM را با مزایای ذیل توسعه داد:

  • قیمت مناسب‌تر نسبت به سایر باتری‌های BMW بر اساس طول عمر و کیفیت و کارایی باتری (نسبت هزینه به زمان مصرف بالا). باتری‌های سیلد اسید دارای قیمت و طول عمر مفید کمتر هستند و برای خودروهای سوپرکار طراحی نشده‌اند اما باتری‌های با تکنولوژی AGM در مقابل هزینه کمی بیشتر، حدود ۴ برابر باتری‌های سیلد اسید عمر مفید دارند و هر یک سال نیاز به تعویض باتری و پرداخت دوباره هزینه نمی‌باشد!
  • باتری‌های AGM مخصوص خودروهای مجهز به سیستم "اتو استارت-استاپ" می‌باشند.
  • طول عمر این باتری‌ها حدود ۴ برابر باتری‌های سیلد اسید می‌باشد.
  • باتری‌های AGM ب ام و توانایی تولید جریان‌های بالا جهت تسریع در راه‌اندازی خودرو را دارند (CCA).
  • این باتری AGM بی ام و مخصوص وسایل نقلیه مجهز به ادوات برقی متنوع اعم از گرمکن صندلی، رادار و سقف‌های تاشو و ... می‌باشند.
  • نیاز به تعمیر و نگهداری ندارند.

باتری ب ام و وارتا AGM

VARTA AGM-BATTERY

ساخت کشور آلمان

تصویر باتری وارتا AGM - باتری ب ام و