پرشیا کلاسیک، گنجینه ارزشمند پرشیا خودرو

خودروهای کلاسیک ب ام و و مینی

پرشیا کلاسیک، گنجینه ارزشمند پرشیا خودرو

خودروهای کلاسیک ب ام و و مینی

.....

پرشیاخودرو کلاسیک

خودروهای کلاسیک بخشی جدا ناشدنی از تاریخ و فرهنگ هر مرز و بوم هستند که داستان و روایات متعددی از هر دوره تاریخی را در دل خود پنهان کرده‌اند. از این رو حفظ این میراث ارزشمند می‌تواند به زنده نگه داشتن تاریخ کمک بسزایی کند. در ایران نیز خودروهای کلاسیک بسیار مورد توجه قرار داشته و علاقه‌مندان زیادی در رده‌های سنی گوناگون دارد.

خودروهای کلاسیک BMW و MINI از دیرباز تاکنون در کشور عزیزمان ایران یک نوستالژی تمام عیار به شمار رفته‌اند و بسیاری از ایرانی‌ها با این خودروها خاطرات دلنشینی دارند. از این رو شرکت پرشیا خودرو بر آن شد با راه‌اندازی واحد پرشیا کلاسیک با بازسازی خودروهای کلاسیک ب ام و و احیا این خودروها، بخشی از تاریخ خودروهای کلاسیک BMW  و MINI در ایران را زنده نگه دارد.

این در حالی است که تاکنون هیچ یک از شرکت‌های خودرویی به صورت رسمی اقدام به بازسازی و تامین قطعات این خودروها نکرده است. اما پرشیا خودرو به عنوان فروش و خدمات پس‌ از فروش خودروهای ب ام و و مینی در ایران، در راستای گسترش مرز های فعالیت خود به‌ تازگی به سراغ تامین قطعات خودروهای کلاسیک ب‌ام‌و و مینی نیز رفته است و به درخواست مشتریان قطعات اصلی BMW را به‌طور قانونی و در کوتاه‌ترین زمان و با کمترین هزینه به دست مشتریان  خواهد رساند.

 

پرشیا کلاسیک، بازسازی خودروهای کلاسیک بی ام و

 

این اقدام سبب شده فرآیند بازسازی و احیا خودروهای کلاسیک ب‌ام‌و طبق استاندارد کمپانی مادر و همچنین بهره‌مندی از تجهیزات استاندارد، تکنسین‌های کارآزموده حرفه‌ای و همچنین استفاده از قطعات اصلی BMW انجام بپذیرد. از طرفی این مهم در راستای حفظ محیط زیست و کاهش آلایندگی خودروها نیز اقدامی موثر به‌شمار می‌رود. چرا که بهسازی و نوسازی موتور خودروهای کلاسیک بی ام و و مینی موجب کاهش آلایندگی و حفظ آسمان آبی می‌شود.

پرشیا کلاسیک دارای یک بخش مجهز بازسازی، صافکاری، اتاق رنگ، بخش فنی و موتوری و تودوزی می باشد.

 

خدمات پرشیا کلاسیک:

  • کارشناسی تخصصی BMW

    کارشناسی تخصصی BMW

    یکی از دغدغه های اصلی دوستداران خودروهای کلاسیک ب ام و و مینی در هنگام خرید این خودروها اطمینان از اصالت خودرو و همچنین مطابقت مدارک خودرو با مشخصات واقعی آن است. افرادی که به خرید خودروهای کلاسیک علاقه دارند یا کلکسیونرهای خودروهای کلاسیک قطعا تجربیات ناخوشایندی از خریداری یک خودروی کلاسیک بی اصالت یا مشکل دار از لحاظ مدارک انتظامی داشته اند.

     

    پرشیا خودرو با توجه به تجربیات خود در زمینه کارشناسی خودروهای کلاسیک ب ام و و با توجه به اینکه تنها مرجع رسمی کارشناسی خودروهای کلاسیک BMW در کشور است اقدام به ارائه خدمات کارشناسی اختصاصی برای خودروهای کلاسیک ب.ام.و کرده است.

     

    در این خدمت خودروی کلاسیک ب.ام.و شما در کوتاهترین زمان (حداکثر 4 الی 5 ساعت) مورد بررسی قرار گرفته و علاوه برتطبیق دادن مدارک انتظامی و سند راهور با شماره شاسی، اتاق و موتور خودرو با استفاده از نرم افزارهای به روز پرشیا خودرو  VIN decode شده و مشخصات اصلی خودرو در هنگام ساخت آن استخراج و با مشخصات فعلی خودرو مطابقت داده می شود.

    مزایایی خدمات کارشناسی پرشیا کلاسیک:

    • جلوگیری از اتلاف وقت جهت بررسی مشخصات خودرو و اصالت آن.
    • رفع دغدغه های خریدار جهت اصالت و صحت مشخصات خودرو.
    • جلوگیری از بین رفتن سرمایه و هزینه های ناخواسته.
    • بهره بردن از نظرات بهترین کارشناسان رسمی خودروهای کلاسیک ب.ام.و.

  • فروش خودروهای کلاسیک BMW و MINI

    فروش خودروهای کلاسیک BMW و MINI

    پس از اتمام فرآیند نوسازی و بازسازی، خودروهای کلاسیک خاص و ارزشمند BMW و MINI به شبکه فروش گسترده در نمایندگی‌های منتخب پرشیاخودرو در سراسر کشور انتقال داده شده با شرایط منعطف به صورت نقد و اقساط به فروش می‌رسند. شایان ذکر است خودروهای قابل عرضه در بخش فروش تماما توسط بخش بازسازی پرشیا کلاسیک احیا و نوسازی شده‌اند، لذا این خودروها با گارانتی یک ساله شرکت پرشیا خودرو به فروش می‌رسند.

    جهت رفاه حال علاقمندان خودروهای کلاسیک ب‌ام‌و، این خودروها با شرایط فروش اقساطی بدون بهره و اقساط یک ساله به فروش می رسند. همچنین ارائه خدمات بازسازی و کارشناسی اصالت برای خودروهای کلاسیک ب‌ام‌و و مینی را  نیز از سایر خدمات پرشیا خودرو کلاسیک است.

    در روش فروش نقدی خودرو کلاسیک ب‌ام‌و، پس از بررسی و کارشناسی توسط کارشناسان با تجربه و متبحر پرشیا خودرو کلاسیک، گواهی انطباق مشخصات خودرو با مدارک انتظامی و انطباق مشخصات اولیه خودرو با مشخصات فعلی را دریافت می‌کند.

    پرشیا خودرو جهت رفاه خریداران خودروهای کلاسیک و مجموعه‌داران خودروهای کلاسیک اقدام به فروش خودروهای کلاسیک بصورت اقساط نموده است. در این روش خریداران با پیش پرداخت تنها 50 درصد و اقساط بدون بهره 1 ساله می‌توانند از خودروهای پرشیا کلاسیک خریداری نمایند.

    بطور مختصر خدمات پرشیا خودرو کلاسیک برای خودروهای ب‌ام‌و و مینی از مدل 1960 تا 2006 بدین نحو می‌باشد:

    • فروش نقد و اقساط خودروهای کلاسیک با شرایط ۵۰% نقد و مابقی بازپرداخت اقساط یک‌ساله بدون بهره.
    • بازسازی کلی شامل بدنه، رنگ، فنی، تودوزی و تامین قطعات مورد نیاز خودروهای کلاسیک.
    • ارائه خدمات کارشناسی تخصصی به خودروهای کلاسیک ب‌ام‌و.

  • بازسازی خودروهای کلاسیک BMW و MINI

    بازسازی خودروهای کلاسیک BMW و MINI

    همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد، یکی از اهداف پرشیا کلاسیک، حفظ میراث ملی و تاریخی کشور به بهترین شکل ممکن و طبق استانداردهای بین‌المللی است. در این راستا یکی از مهم‌تین بخش‌ها در واحد پرشیا کلاسیک، سالن بازسازی است که به تجهیزات استاندارد کمپانی مادر تجهیز شده است. در این بخش فعالیت‌هایی از قبیل صافکاری، رنگ (اتاق رنگ)، بخش فنی، تودوزی و تامین قطعات تحت نظارت کارشناسان پرشیا خودرو انجام می‌پذیرد که ماحصل آن تبدیل خودروهای BMW فرسوده و قدیمی به نمونه‌های مشابه صفر کیلومتر است.

  • خدمات صافکاری و رنگ پرشیا کلاسیک

    خدمات صافکاری و رنگ پرشیا کلاسیک

    شرکت پرشیا خودرو در فرآیند بازسازی خودروهای کلاسیک ب‌ام‌و و مینی انواع خدمات تخصصی را ارائه می‌دهد که یکی از بخش‌های مهم آن به صافکاری و رنگ بدنه اختصاص دارد. در این مرجحله تیم بازسازی پرشیا کلاسیک با بهره‌گیری از متخصصاتن مجرب، تجهیزات مدرن و پیشرفته و مرغوب‌ترین متریال و رنگ‌های آلمانی، اقدام به ارائه خدات صافکاری و رنگو دیتیلینگ خودروهای کلاسیک ب‌ام‌و و مینی می‌کند.

    در این بخش خودروها دمونتاژ کامل قطعات می‌شوند سپس صافکاری کلیه قسمت‌های بدنه توسط تجهیزات مدرن و پیشرفته از جمله صافکاری PDR انجام می‌پذیرد. در ادامه قطعات بدنه در اتاق‌های رنگ ایتالیایی مدرن با استفاده از رنگ مرغوب آلمانی گلازوریت به صورت کامل رنگ‌آمیزی می‌شوند. در انتها خدمات نانو سرامیک بر روی رنگ خودرو جهت محافظت و درخشندگی حداکثر رنگ بدنه انجام می‌شود.

    خدمات صافکاری و نقاشی خودرو کلاسیک:

    • صافکاری کلیه قسمت ها و یا صافکاری کامل.
    • دمونتاژ قطعات.
    • نقاشی و رنگ کامل خودرو.
    • استفاده از رنگ گلازورییت در داخل اتاق رنگ ایتالیای مدرن.
    • تغییر کامل رنگ خودرو با سلیقه خریدار با مجوز پلیس راهنمایی و رانندگی.
    • انجام  نانو سرامیک بر روی رنگ خودرو جهت حفظ محافظت و درخشندگی حداکثر.

جهت فروش یا خرید خودرو کلاسیک، خدمات بازسازی و کارشناسی تخصصی:

تلفن: ۰۲۱۴۵۹۱ داخلی ۱۵۳۳

موبایل: ۰۹۳۹۸۵۹۹۴۴۰

اینستاگرام: @persiakhodro_classic

 

مسیر یابی دفتر مرکزی
گوگل  Waze
گوگل مپ نقشه ویز

 

عضویت در شبکه های اجتماعی پرشیاخودرو

 

persiakhodro persiakhodro https://t.me/PersiakhodroBMW persiakhodro