شرکت اصیل، قطعه اصیل

قطعات اورجینال BMW پرشیاخودرو

شرکت اصیل، قطعه اصیل

قطعات اورجینال BMW پرشیاخودرو

.....

قطعات اورجینال BMW پرشیاخودرو

اطمینان خاطر با قطعات اصل

بدون شک در نگاه نخست قیمت مناسب قطعات تقلبی برای مشتریان یک امتیاز مثبت به نظر می رسد. اما در حقیقت، خرید و نصب قطعات و لوازم غیر اصلی بر روی خودرو ها علاوه بر خرابی زود هنگام، به دیگر بخش های مرتبط با قطعه مورد نظر نیز آسیب می رساند. اما مهم تر از خسارات مالی و آسیب دیدن خودرو، خسارات جانی است که در اثر اختلال در نحوه عملکرد قطعات غیر اصلی در زمان رانندگی رخ می دهد. در حال حاضر انبار های قطعات شرکت پرشیاخودرو در ابعادی وسیع، هزاران قطعه مکانیکی و الکترونیکی اصلی انواع خودرو های BMW را در خود جای داده که پاسخگوی نیازهای مشتریان است. قطعاتی اصلی که استفاده از آن ها، سلامت سرنشینان و خودرو را در سفر تضمین می کنند.

پرشیا خودرو که به طیف متنوعی از خودروهای ب ام و در ایران سرویس می دهد، به تازگی برندی به نام پرشیا ساین (Persia Sign) را رونمایی کرده است.

پرشیا ساین همانند قطعات یدکی BMW Group، گزینه های متنوعی را پیش روی متقاضیان خدمات و قطعات برند BMW و MINI در ایران قرار می دهد.

مسلماً اصالت و قیمت قطعات نقش مهمی در کیفیت و هزینه تعمیرات خودرو شما خواهد داشت. در سالهای اخیر با افزایش قیمت قطعات و ازدیاد قطعات تقلبی در بازار وظیفه خود دانستیم راه حل مناسبی برای این موضوع ایجاد نماییم.

 

هدف اصلی پرشیا ساین

 

  • ایجاد حق انتخاب خرید قطعات برای صاحبان خودروهای بالای ۵ سال
  • ایجاد تنوع محصولی برای تمام مشتریان حتی خودروهای جدید
  • ارایه قطعات OEM
  • ارایه تضمین کیفیت و اصالت قطعات

 

به طور معمول ۳ گروه قطعه برای استفاده مشتریان BMW  در بازار دنیا عرضه می شود:

 

  • BMW Group:

قطعات تولید شده توسط قطعه سازان در بسته بندی و جعبه ب ام و که روی آنها نشان تجاری BMW Group درج شده است.

 

  • OEM:

قطعات لوازم یدکی تولید شده توسط قطعه سازان مورد تائید شرکت ب‌ام‌و که در بسته بندی تجاری همان شرکت تولید کننده قطعه عرضه می گردد.

 

  • After Market:

قطعات لوازم یدکی تولید شده توسط شرکت هایی که شرکت بی ام و  از آن ها برای خط تولید استفاده نمی کند.

 

این قطعات در تمام حوزه شبکه خدمات پس از فروش قابل عرضه است و همچنین می‌توانید از فروشگاه های قطعات شرکت پرشیا خودرو در سطح کشور اقدام به خرید آنها نمایید.

 

پرشیا ساین کدام قطعات را ارائه می دهد؟

پرشیا خودرو با این طرح تصمیم گرفته است به جز قطعات Genuine، از قطعات OEM نیز در شبکه تأمین خود استفاده کند که این امر نیز در همکاری و قرار داد با قطعه سازان بین المللی انجام می گیرد، پرشیا خودرو با این طرح قطعات با کیفیت و قیمت به صرفه به مشتریان خود عرضه خواهد نمود.

 

شبکه فروش:

  • کانتر فروش قطعات دفتر مرکزی

    آدرس: تهران، کیلومتر ۶ جاده مخصوص کرج (شهید لشکری)، نرسیده به پل تهرانسر، شعبه مرکزی فروش و خدمات پس از فروش پرشیا خودرو

    تلفن های تماس: ۰۲۱۴۵۹۱ داخلی های ۱۲۰۰ و ۱۲۰۱

  • فروشگاه ۵۰۱

    آدرس: تهران، خیابان ملت، نرسیده به اکباتان، پلاک ۱۱۸  فروشگاه قطعات پرشیا خودرو کد ۵۰۱

    تلفن های تماس: ۰۲۱۳۶۳۴۹۷۷۱ و  ۰۲۱۳۶۳۴۸۴۰۸

  • فروشگاه ۵۰۲

    آدرس: تهران، خیابان امبرکبیر، مجتمع تجاری سپهر، نبش ورودی مجتمع، پلاک G36، فروشگاه قطعات پرشیا خودرو کد ۵۰۲

    تلفن های تماس : ۰۲۱۳۶۹۰۰۴۳۳ و ۰۲۱۳۶۹۰۰۴۲۷

تضمین کیفیت و اصالت قطعات

در بحث تضمین کیفیت و اصالت قطعات پرشیا ساین در بسته بندی اختصاصی و با گارانتی ۶ ماه یا ۱۰ هزار کیلومتر ارائه می شود. همچنین لیبل هولوگرام خاص پرشیا ساین نیز روی قطعات وجود دارد و مشتری می تواند با ارسال کد اختصاصی درج شده بر روی هر جعبه، به سامانه پیامکی پرشیا خودرو، از مشخصات و اصالت قطعه خریداری شده خود اطمینان حاصل کند.

شایان ذکر است برند پرشیا ساین در کنار عرضه قطعات یدکی BMW Group انجام می پذیرد و خدشه ای در دسترس بودن قطعات BMW Group در شبکه پرشیا خودرو ایجاد نخواهد نمود.