پرشیاخودرو، حامی جامعه پزشکان کشور در شهر شیراز.
از دیدگاه دسته بندی مخاطبان و بازار که در علم بازاریابی بعنوان Market segmentation از آن یاد می شود؛ مشتریان و مخاطبان سازمان را می توان به دسته های مختلفی بنا به نوع صنعت و جامعه مورد نظر تقسیم بندی نمود. طبعا تمام مخاطبان یک صنعت، افراد یکسانی نیستند و به لحاظ جنسیت، سن، میزان تحصیلات، قدرت مالی، شغل و معیارهای اینچنین از یکدیگر متمایز می شوند. برندهای مختلف مطالعات زیادی در مورد دسته های مختلف شغلی و صنفی انجام داده اند و بعضا برای هریک از صنوف مورد نظر پکیچ های تبلیغاتی و وفادارسازی خاصی را طراحی و اجرا نموده اند. شرکت پرشیاخودرو نیز در همین راستا خدمات ویژه ای برای جامعه پزشکان کشور، طراحی و اجرا نموده است. وقتی از پزشکان کشور صحبت به میان می آید، هر ایرانی به وجود این فرشتگان زمینی که نگهبانان سلامت ایران هستند افتخار می کند. پرشیاخودرو با حمایت از کنگره ها و سمینارهای پزشکی سعی داشته تا در کنار خانواده پزشکان باشد و همچنین ظرفیت ها و قابلیت های پرشیاخودرو را برای ارائه خدمات به آنها معرفی نماید.
همایش جراحان زیبایی آسیا در شیراز، چند سالی است که میزبان بهترین اساتید راینولوژی آسیا است؛ یکی از پروژه های حمایتگری پرشیاخودرو در ماه گذشته بود. نمایندگی محترم شیراز بعنوان نماینده خانواده بزرگ پرشیاخودرو در این همایش 3 روزه شرکت کرده و با برگزاری Roadshow در محل برگزاری این همایش، اطلاعات تکمیلی در مورد خودروهای ب.ام.و و مزیت های خرید از پرشیاخودرو و همچنین پشتیبانی شبکه خدمات پس از فروش را به شرکت کنندگان شرح دادند.