پرشیاخودرو، حامی جامعه پزشکان کشور در شهر اصفهان.
از دیدگاه دسته بندی مخاطبان و بازار که در علم بازاریابی بعنوان Market segmentation از آن یاد می شود؛ مشتریان و مخاطبان سازمان را می توان به دسته های مختلفی بنا به نوع صنعت و جامعه مورد نظر تقسیم بندی نمود. طبعا تمام مخاطبان یک صنعت، افراد یکسانی نیستند و به لحاظ جنسیت، سن، میزان تحصیلات، قدرت مالی، شغل و معیارهای اینچنین از یکدیگر متمایز می شوند. برندهای مختلف مطالعات زیادی در مورد دسته های مختلف شغلی و صنفی انجام داده اند و بعضا برای هریک از صنوف مورد نظر پکیچ های تبلیغاتی و وفادارسازی خاصی را طراحی و اجرا نموده اند. شرکت پرشیاخودرو نیز در همین راستا خدمات ویژه ای برای جامعه پزشکان کشور، طراحی و اجرا نموده است. وقتی از پزشکان کشور صحبت به میان می آید، هر ایرانی به وجود این فرشتگان زمینی که نگهبانان سلامت ایران هستند افتخار می کند. پرشیاخودرو با حمایت از کنگره ها و سمینارهای پزشکی سعی داشته تا در کنار خانواده پزشکان باشد و همچنین ظرفیت ها و قابلیت های پرشیاخودرو را برای ارائه خدمات به آنها معرفی نماید.
کنگره داندپزشکان کشور که این بار در شهر گنبدهای فیروزه ای میزبان بیش از 2000 دندانپزشک بود، یک مهمان ویژه نیز داشت. پرشیاخودرو اصفهان با برگزاری Road show در محل برگزاری این رویداد با شکوه علمی، خودروهای مدرن کمپانی ب.ام.و را مهمان ویژه کنگره دندانپزشکان نمود و تیم فروش این نمایندگی مشخصات فنی خودروهای رده بالای این کمپانی خوشنام آلمانی را بیش از پیش به حضار این همایش شرح دادند.