افتتاح محل تحویل خودرو دفتر مرکزی پرشیاخودرو.
شرکت های معتبر فعال در صنعت خودرو، تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات متفاوت به مشتریان خود دارند و در این راستا مطالعات روانشناختی زیادی را انجام داده و موارد مهم از دیدگاه مشتریان را بطور دقیق مورد بررسی قرار داده اند. یکی از شرکت هایی که فعالیت بسیار زیادی در حوزه مطالعات رفتار مشتری داشته، شرکت ب.ام.و است. خروجی این مطالعات مستمر اکنون بصورت یک چهارچوب مشخص در تمام نمایندگی های ب.ام.و اجرا می شود. یکی از مطالعات صورت گرفته توسط ب.ام.و، نحوه صحیح تحویل خودرو به مشتریان می باشد که در کلاس های آموزشی فروش روی این امر تاکید ویژه ای شده است. مشتریان همواره علاقه دارند تا در محیطی ویژه خودرو خریداری شده را تحویل گرفته و مشخصات فنی و مدارک مربوطه را دریافت نمایند. پروسه تحویل خودرو در شرکت ب.ام.و همواره با آموزش آپشن های خودرو توسط کارشناس مربوطه همراه است. خودروهای رده بالای کمپانی ب.ام.و آپشن ها و مشخصات تکنیکی زیادی دارند که لازم است تا تمام این قابلیت ها بطور شفاف به مشتریان توضیح داده شود.
شرکت پرشیاخودرو بعنوان نماینده فروش و خدمات پس از فروش ب.ام.و در ایران، همواره کوشیده است تا تمامی استانداردهای شرکت ب.ام.و را رعایت نموده و خدمات خود را همتراز با تمام نمایندگان خانواده بزرگ ب.ام.و ارائه دهد. در همین راستا و به جهت احترام ویژه به مشتریان محترم، پرشیاخودرو محل مخصوصی را جهت پروسه تحویل خودرو بهره برداری نمود تا مشتریان در آرامش خاطر در مکانی مناسب و بدور از شلوغی ها شوروم مرکزی، خودروی خود را تحویل بگیرند. کارشناسان فروش پس از طی پروسه پلاک خودرو، از مشتریان برای تحویل خودرو دعوت می نمایند و خودرو را در محل Delivery bay به مشتریان تحویل داده و مشخصات فنی و آپشن های خودرو را به مشتریان معرفی مجدد می نمایند. همچنین مدارک خودرو نیز در این محل به مشتریان تقدیم خواهد شد.