تاریخ درج خبر : 1396/8/16

نشست خبری پرشیاخودرو با اصحاب رسانه.

با توسعه روزافزون تکنولوژی و فراگیری استفاده از آن بعنوان یکی از الزامات هر کسب و کاری، برندها فعالیت های استراتژیکی را در راستای توسعه و به روز رسانی زیرساخت های خود در این حوزه، در دستور کار خود قرار داده اند. وب سایت یکی از راه های ارتباطی موثر بین برندها و مخاطبانش است و سالهاست که به عنوان یک الزام مورد توجه بوده است. با توجه به اهمیت این راهکار ارتباطی، پرشیاخودرو در این نشست خبری از وب سایت جدید خود رونمایی کرد. وب سایت جدید پرشیاخودرو با الهام از وب سایت شرکت BMW و با قابلیت های فراوان، طراحی و آماده بهره برداری شده و قادر خواهد بود تا نیازهای مورد نیاز مخاطبان پرشیاخودرو را بهتر از گذشته، برآورده سازد. وب سایت جدید پرشیاخودرو در قالبی زیبا و کاربردی طراحی شده تا استفاده از آن و دریافت به روزترین اطلاعات در مورد فعالیت های پرشیاخودرو، را بسیار ساده نماید. علاقمندان می توانند از طریق آدرس www.persiakhodro.ir این وب سایت را ملاحظه نموده و از قابلیت های فراوان آن استفاده نمایند. تغییر مستمر و با شتاب تکنولوژی به سمت استفاده از تلفن های همراه هوشمند و موبایل اپلیکیشن ها، باعث شده تا برندهایی که در این حوزه سرمایه گذاری و تلاش کمتری نموده اند، قدرت رقابتی کمتری نسبت به رقبا داشته باشند. موبایل اپلیکیشن پرشیاخودرو نیز که امروز بطور رسمی از آن رونمایی شد یکی دیگر از راه هایی که است پرشیاخودرو برای ارتباط مستمر با مخاطبانش بهره برداری نمود. این اپلیکیشن دارای قابلیت فراوانی است که اطلاعات کامل و مفیدی را برای کاربرانش به همراه دارد.

در این نشست خبری، تیم پرشیاخودرو از یکی از طرح های جدید و جذاب خود برای علاقمندان به BMW خبرهایی برای اصحاب رسانه داشت. طرح فروش خودروهای کارکرده تحت عنوان Premium Selection، یکی از جدیدترین طرح های پرشیاخودرو جهت ساماندهی به بازار خودروهای دست دوم BMW است. BMW سواران همواره بدنبال مرکز موثقی برای خرید و فروش خودروهای دست دوم بودند. برندی که اصالت و قابلیت های فنی بالای آن برای همگان جذاب است. پرشیاخودرو نیز در راستای رسالت همیشگی خود درخصوص ارائه با کیفیت ترین خدمات و امکانات به علاقمندان برند BMW ، این بار با راه اندازی و ساماندهی بازار خودروهای دست دوم، قصد دارد تا نهایت لذت رانندگی با خودروهای اصیل BMW را بیش از پیش برای علاقمندانش فراهم آورد. این طرح هم اکنون در دفتر مرکزی پرشیاخودرو راه اندازی شده و BMW سواران می توانند برای فروش خودروهای خود، به نمایشگاه های پرشیاخودرو در تهران مراجعه نمایند. این طرح پس از اجرای اولیه در تهران، در سایر نمایندگی ها نیز اجرا خواهد شد.

خبر جالب دیگری که تیم پرشیاخودرو در این نشست خبری برای علاقمندان به برند خوشنام BMW داشت، راه اندازی طرح Test Drive بود. طرحی که با توجه به استانداردهای رایج BMW در تمام نمایندگان آن در نقاط مختلف جهان انجام می گیرد. در این طرح علاقمندان خودروهای BMW قادر خواهند بود تا از طریق تماس با نمایندگی های این شرکت در این طرح ثبت نام کرده و خودروی مورد نظری را که قصد خرید آن را دارند، تست نمایند.

لزوم استفاده از قطعات و تجهیزات اصلی امری است که بر هیچ کس پوشیده نیست و این امری است که نه تنها اصالت به همراه دارد بلکه در ایمنی هرچه بیشتر BMW سواران نیز نقش مهمی دارد. پرشیاخودرو همواره اصالت خودروها و تجهیزات خود را تضمین کرده و در همین راستا در این نشست خبری این شرکت، دو طرح جداگانه فروش لوازم جانبی و همچنین فروش رینگ و لاستیک که بتازگی در دستور خود قرار داده، را بطور رسمی برای فعالان حوزه خبر خودرو اعلام نمود. نمایندگی شریعتی پرشیاخودرو بعنوان متولی فروش رینگ و لاستیک و نمایندگی لواسان بعنوان مرکز فروش اکسسوری، برنامه ای منظم برای ارائه این دو دسته کالا را در دستور کار خود قرار داده اند. در این طرح سعی شده تا تنوع بالای کالاهای ارائه شده، قدرت انتخاب بیشتری را برای مشتریان پرشیاخودرو به همراه داشته باشد.

پرشیاخودرو همچنین در حوزه خدمات پس از فروش نیز با دست پر و خبرهای جدیدی پا به این نشست خبری گذاشته بود. کمپین بازدید رایگان پاییزی هدیه پرشیاخودرو بمناسبت شروع فصل پاییز به BMW سواران است و این طرح در طول آبان ماه سال جاری در تمامی نمایندگی های خدمات پس از فروش پرشیاخودرو دایر خواهد بود. همچنین امداد پرشیاخودرو که پیشتر نیز طی اخبار گوناگون به آن اشاره شده بود، بصورت شبانه روزی در اختیار مشتریان خواهد بود تا خیال راحتی از دریافت خدمات در تمامی ساعات را به همراه داشته باشد.

شبکه نمایندگان پرشیاخودرو که اخیرا با روندی مثبت در حال توسعه بوده است، نیز یکی از موضوعات مهمی بود که در این نشست به آن پرداخته شد. شبکه خدمات پس از فروش پرشیاخودرو بعنوان یکی از استاندارد ترین شبکه های خدمات در کشور، رشد چشم گیری داشته و با تجهیز و به روزرسانی مداوم همواره کوشیده تا خدماتی متفاوت و مطمئن را برای مخاطبان خود به ارمغان بیاورد. توسعه شبکه خدمات پس از فروش پرشیاخودرو، نوید بخش راحتی و دسترسی بیشتر و بهتر برای BMW سوارانی است که نهایت لذت رانندگی را با خودروهای خود می چشند و انتظار دریافت خدماتی متفاوت را نیز دارند. شبکه خدمات پس از فروش پرشیاخودرو طی استراتژی منظم در حال توسعه است و خبرهای بیشتری در این خصوص، بزودی منتشر خواهد شد.