تاریخ درج خبر : 1396/9/26

امضاء تفاهم نامه همکاری پرشیاخودرو و دانشگاه صنعتی شریف.

پرشیاخودرو در راستای برنامه استراتژیک خود در حوزه منابع انسانی و حمایت از علم و فرهنگ، تفاهم نامه ای با مدرسه کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف به امضاء رساند. فعالیت های پرشیاخودرو، این شرکت را به دانشگاه کوچکی بدل کرده که همکاری با طیف گسترده ای از رشته های دانشگاهی را میسر ساخته است.

پرشیاخودرو بعنوان یکی از برندهایی که همواره از رشد و توسعه نهادهای علمی و فرهنگی کشور حمایت کرده، شناخته شده است. بی شک توسعه فعالیت های هر برندی بدون ارتباط با بدنه علمی کشور میسر نیست. ارتباط صنعت و دانشگاه نوید بخش منافع مشترک برای نیروی کار متخصص و بنگاه های تجاری است. رویکردی که همواره مورد تاکید مسئولان بوده و در برنامه استراتژیک کشور نقش مهمی را ایفا می کند. کسب تجربه عملی در شرکت های معتبر در کنار علم آموزی در دانشگاه، دو معیار مهم در تربیت نیروی انسانی کارآمد است.

دانشگاه صنعتی شریف بعنوان یکی از بهترین و معتبرترین دانشگاه های ایران و حتی منطقه است که کیفیت آموزشی آن باعث شده تا نخبگان فراوانی تربیت نماید. مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف در سال ۱۳۷۹ به عنوان اولین مرکز کارآفرینی در کشور، فعالیت خود را آغاز نمود.

این مرکز از زمان تاسیس، فعالیت‌های مختلفی را به‌ صورت تحقیقاتی، توسعه سرمایه‌‌های انسانی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و برنامه‌های ترویجی متنوع در دانشگاه صنعتی شريف در حوزه کارآفرینی انجام داده است. رسالت اصلی مرکز، افزايش روحيه کارآفرينی در دانشجويان، اساتید و نيز فارغ التحصيلان دانشگاه و افزايش سطح معلومات عمومی و تخصصی کسب وکار و استفاده بهینه از قابلیت‌ها و توانمندی‌های اعضای جامعه دانشگاه صنعتی شریف جهت توسعه کسب و کار دانش‌بنیان است.

پرشیاخودرو در راستای توسعه فعالیت های خود در زمینه برنامه استراتژیک منابع انسانی، تفاهم نامه ای با این مرکز به امضاء رساند. این تفاهم نامه با حضور مدیران ارشد پرشیاخودرو و مسئولان مدرسه کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف به امضاء رسید تا تعاملات فی مابین بصورت منظم در دستور کار هردو طرفین قرار گیرد.

پرشیاخودرو پیشتر نیز طی یک تفاهم نامه همکاری با اتاق بازرگانی ایران و آلمان نشان داد که رشد و توسعه منابع انسانی خود را در اولیت برنامه های خود قرار داده است.