تاریخ درج خبر : 1396/4/27

جشن 100 سالگی BMW توسط پرشیاخودرو در ایران.

17 اسفند ماه سال 1395 برابر با 7 مارچ 2016، برند ب.ام.و 100 ساله شد. به مناسبت این رخداد مهم پرشیاخودرو این روز ارزشمند و مهم را در خانه همایش های فرشته جشن گرفت. برگزای جشن 100 سالگی ب ام و در تهران هم زمان با مراسم اصلی این رخداد در آلمان برگزار گردید.

100 سال پیش در روز 7 مارچ برابر با 17 اسفند، کمپانی بزرگ ب ام و پا به دنیای خودرو گذاشت. درست صد سال از این اتفاق مهم خودرویی می گذرد و اکنون در این روز بسیار مهم ب.ام.و ای ها در سراسر دنیا گرد هم آمده اند تا این اتفاق مهم را در کنار هم جشن بگیرند. هم زمان با جشن اصلی کمپانی ب.ام.و نیز شرکت پرشیاخودرو در ایران این مراسم را در خانه همایش تهران برپا کرد. در مقابل درب اصلی و در کنار فرش قرمز سه دستگاه از خاص ترین ب.ام.و های ایران ایستاده بودند که پیشرفت این کمپانی آلمانی را در یک قاب به شما نشان می دادند. یک دستگاه BMW 501 متعلق به دهه ۵۰ میلادی و یک دستگاه BMW 2002 متعلق به دهه ۷۰ میلادی در کنار یک دستگاه BMW 760Li جدید سه خودروی خاصی بودند که نمونه های آن ها در کشورمان به راحتی یافت نمی شود.

تجار و بازرگانان معروف در کنار مدیران شرکت های مطرح و چهره های معروف ورزشی و هنری میهمانان این برنامه مهم را تشکیل دادند. این مراسم با یک نشست خبری میان مدیران پرشیاخودرو و اصحاب رسانه آغاز شد و در ادامه برنامه ،به گفته روابط عمومی پرشیاخودرو فرصت را غنیمت شمردند و به این مناسبت به مسئولیت اجتماعی خود بیش از پیش عمل کرده و توسط دو فوتبالیست مطرح کشور کریم باقری و مهدی رحمتی که البته از مشتریان و همراهان همیشگی پرشیاخودرو نیز هستند ،حمایت مالی خود را به موسسه محک تقدیم کردند.

 

جشن 100 سالگی بی ام و پرشیاخودرو

 

جشن 100 سالگی بی ام و پرشیاخودرو

 

جشن 100 سالگی بی ام و پرشیاخودرو