تاریخ درج خبر : 1396/4/27

تکنسین های پرشیاخودرو در کلاس درس سری 7.

ورود یک خودروی جدید به بازار تنها به عرضه آن محدود نبوده و زیرساخت های مهم تری در زمینه ارائه خدمات پس از فروش را نیاز دارد. از این رو پرشیاخودرو به بهانه واردات نسل جدید سری 7، امکانات و مشخصات فنی آن را به تنکسین های خود آموزش داد.

سری 7 یکی از مدرن ترین خودروهای حال حاضر جهان بوده که تکنولوژی به کار رفته در آن از سطح بسیار بالایی برخوردار است. از این رو فراهم سازی بستر های لازم برای ارائه خدمات به این خودروی مدرن آلمانی کار دشواری بوده که نیاز به دانش بالا در زمینه خودرو دارد.

شرکت پرشیاخودرو به تازگی ثبت سفارش و واردات سری 7 جدید را آغاز نموده و در کنار آن آموزش های لازم در زمینه ارائه خدمات به این خودروی مدرن را نیز آغاز کرد. متخصصین ارشد پرشیاخودرو پس از گذراندن دوره های آموزشی لازم در کشور مبدا، اکنون دوره های آموزشی سری 7 را برای تکنسین های نمایندگی های پرشیاخودرو در کارگاه های اختصاصی دفتر مرکزی این شرکت واقع در تهران برگذار کردند.

نوید پرتو رئیس آموزش و پشتیبانی فنی پرشیاخودرو در خصوص نسل جدید سری 7 گفت: این خودرو از تکنولوژی بسیار بالایی برخوردار است که مشابه آن تا کنون در هیچ خودرویی مشاهده نشده است. امکانات تعبیه شده در سری 7 جدید به قدری زیاد می باشد آموزش های آن نیاز به جلسات آموزشی بیشتری دارد.

وی با اشاره به قابلیت های بی نظیر این خودرو افزود: ما موفق به آموزش کامل قابلیت های سری 7 جدید به تکنسین های پرشیاخودرو شدیم و اکنون آماده ارائه خدمات به این خودروی مدرن آلمانی در سراسر کشور هستیم.