تاریخ درج خبر : 1396/4/27

پرشیا خودرو نسل جدید BMW سری 7 را رونمایی کرد.

پرشیاخودرو به عنوان نماینده فروش و خدمات پس از فروش محصولات ب.ام.و در ایران، طی مراسمی با حضور خریداران محصولات ب.ام.و، از جدیدترین نسل سری 7 رونمایی کرد. نسل جدید سری 7 به زودی راهی خیابان های کشور خواهد شد.

در این مراسم که با حضور مدیران پرشیاخودرو و حدود100 نفر از مالکین محصولات ب.ام.و، در یک گالری هنری در تهران برگزار شد، ب.ام.و سری 7، مدرن‌ترین و جدیدترین خودروی شرکت ب.ام.و طی مراسمی رونمایی شد.

در آغاز این مراسم، حریری مدیرعامل پرشیاخودرو در سخنانی با اشاره به روند طراحی نسل جدید سری 7 به‌عنوان مدرن‌ترین خودرو جهان گفت:"شرکت ب.ام.و تمامی نیازهای مشتریان خود را رصد می‌کند و در این راستا سری 7 جدید به‌عنوان نمادی از فناوری، زیبایی و کارآیی فنی، خودرویی است که می‌تواند نیازهای مختلف خریداران را برآورده کند. بعضی از خریداران به دنبال خودرویی با دینامیک رانندگی بالا هستند، بعضی خودرویی راحت می‌خواهند و برخی دیگر به دنبال یک دفتر کار مدرن و متحرک هستند. فناوری به کار رفته در سری 7 این امکان را فراهم می‌کند که وضعیت خودرو را با نیازهای خود تنظیم کنید و تعادلی میان عملکرد اسپرت و آسایش درون خودرو به وجود بیاورید."

وی با اشاره به پیشینه این خودرو افزود:"داستان سری 7 محصولات ب.ام.و به‌عنوان مدرن‌ترین خودروی این شرکت از سال 1977 آغاز شده است و اکنون در نسل ششم این خودرو، شاهد اوج فناوری، آسایش و توانایی‌های فنی سری 7 هستیم تا این خودرو همچنان بتواند جایگاه خود را به‌عنوان نمادی از محصولات ب.ام.و حفظ کند."

وی افزود:"در سری 7 جدید شاهد نوآوری‌هایی هستیم که این خودرو را از رقبا متمایز می‌کند. در ساختار شاسی این خودرو از فیبر کربن استفاده شده است که ضمن استحکام بالا، وزن سری 7 را در حدود 100 کیلوگرم کاهش داده است تا به این ترتیب سری 7 جدید سبک‌ترین خودرو در کلاس خود باشد ضمن آنکه این کاهش وزن باعث شده هندلینگ خودرو بهبود پیدا کند و مصرف سوخت خودرو نیز کاهش پیدا کند. به‌علاوه در این نسل از سری 7 رادارهای جدید معرفی شده است که ضمن ارتقا ایمنی خودرو، راه را برای ورود خودروهای خودران هموارتر کرده ست. در کنار این‌ها، در این خودرو شاهد نوآوری جدیدی در زمینه ارتباط میان خودرو و راننده هستیم که برای نخستین بار در جهان بر روی خودروها نصب شده است. این سیستم که از سوی ب.ام.و با عنوان کنترل اشاره معرفی شده به مالک خودرو اجازه می‌دهد بدون نیاز به لمس صفحه‌نمایش و تنها با حرکت دست در مقابل آن، گزینه‌های مختلف را مرور و انتخاب کند."

ب.ام.و سری 7، با سابقه‌ای نزدیک به چهار دهه، همواره پرچم‌دار محصولات ب.ام.و بوده و پرشیاخودرو نیز تلاش کرده بود در این مراسم، این تاریخچه قدرتمند را به نمایش بگذارد و حضور در یک گالری هنری فرصت مناسبی بود تا مهمانان با عبور از مسیری مشخص، تصاویری از برترین سری 7‌های تاریخ را ببینند، خودروهایی که در میان آن می‌توان به مدل‌هایGoldfish  نسل دوم با موتور 16 سیلندر، نمونه تیونینگ شده توسط منصوری و مدل‌های کشیده‌تر سری 7 به‌عنوان بزرگ‌ترین محصول ب.ام.و اشاره کرد.

سری 7 حاصل هنر ایرانی و فناوری آلمانی است چراکه طراحی این خودرو بر عهده نادر فقیه زاده، طراح مشهور ایرانی بوده است. وی که پیش از این طراحی کابین نسل قبلی سری 7 و طراحی بدنه سری 6 را بر عهده داشته، این بار هنر طراحی خود را در مدرن‌ترین محصول ب.ام.و به نمایش گذاشته است و مهمانان در بخشی از این گالری، با نمونه طرح‌های این طراح آشنا شدند.

درنهایت نوبت به رونمایی از سری 7 رسید، جایی که یک سری 7 سفیدرنگ در انتظار مهمانان بود و در کنار آن یکی از کارشناسان پرشیاخودرو توضیحاتی را در زمینه آپشن‌ها و امکانات این خودرو ارائه کرد و پس از آن مهمانان فرصت داشتند از نزدیک با این خودرو آشنا شوند.

نسل جدید سری 7 را بیشتر بشناسید

نسل جدید ب.ام.و سری 7 که از سوی پرشیاخودرو به بازار ایران عرضه شده است، ششمین نسل از این خودرو مدرن است که همچون تمامی نسل‌های پیشین خود، شالوده فناوری‌های ب.ام.و را می‌توان در آن دید. این خودرو که در مدل‌های 730Li با شاسی کشیده روانه بازار ایران شده، با طول 5098 میلی‌متر و فاصله محوری 3070 میلی‌متر، یک خودروی کاملا بزرگ است که فضای کافی را در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد. موتور این خودرو با بهره‌گیری از دو توربوشارژر می‌تواند 258 اسب بخار قدرت و 400 نیوتون متر گشتاور تولید کند تا این سدان بزرگ به‌راحتی درزمانی معادل 6.3 ثانیه به سرعت یک‌صد کیلومتر بر ساعت برسد و تا 250 کیلومتر بر ساعت راننده را همراهی کند، اعدادی که قطعا مالکین خودرو را راضی خواهد کرد. مصرف سوخت این خودرو با توجه به کارآیی موتور آن رقمی در حدود 6 لیتر است که باعث می‌شود این سدان مدرن یکی از کم‌مصرف‌ترین خودروها در کلاس خود باشد. لیست آپشن‌های سری 7 بسیار کامل است ضمن آنکه در هر تیپ، آپشن‌هایی به این لیست اضافه می‌شود تا درنهایت مالکین خودرو به هیچ عنوان کمبودی را در خودرو احساس نکنند. سری کامل ایربگ‌ها، رادارهای مختلف، کروز کنترل هوشمند، سری کامل گرم‌کن و سردکن‌ها که حتی شامل گرم‌کن فرمان و زیر آرنجی هم می‌شود، صفحه‌نمایش 10.25 اینچی به همراه کنترل اشاره، تهویه مطبوع چهارگانه، سیستم صوتی پیشرفته Harman Kardon، نورپردازی داخلی 6 رنگ، سیستم پارک از بیرون خودرو، ریموت هوشمند، دوربین‌های عقب و جانبی، سقف پانورامیک با طرح نمای آسمان و ... تنها بخشی از امکانات این خودرو مدرن است، امکاناتی که در کنار توانایی فنی، کیفیت بالا و البته گارانتی 5 ساله یا 150 هزار کیلومتری به همراه سرویس رایگان 2 ساله یا 40 هزار کیلومتری پرشیاخودرو، سری 7 را به خودرویی بی‌رقیب در بازار تبدیل می‌کند.