تاریخ درج خبر : 1396/12/26

جشن پایان سال 1396 پرشیاخودرو.

در تاریخ 23 اسفند ماه، نمایشگاه دفتر مرکزی میزبان جشن پایان سال پرشیاخودرو بود. در این جشن، شاهد حضور کارمندان این شرکت بودیم تا یکسال تلاش و همت آنها را جشن بگیریم. تقدیر از پرسنل و برنامه های سرگرم کننده بخش هایی از این نشست صمیمی بود.

شرکت پرشیاخودرو به روال یک رسم دیرینه، هر سال در روزهای انتهایی سال در مراسمی صمیمی میزبان کارکنان شریف خود می باشد. امسال نیز همچون سالهای پیشین، با دستور مدیریت سازمان و همت واحد منابع انسانی و بازاریابی، مراسم گردهمایی کارکنان در نمایشگاه دفتر مرکزی برگزار شد. این مراسم پرشکوه با سخنان جناب آقای مهندس ملکان و خیر مقدم ایشان آغاز شد. اجرای هنرمندانه گروه کوریان (در سبک وکاپلا) قسمت جذابی بود که حال هوای دیگری به مراسم امسال پرشیاخودرو بخشید. در این مراسم از برگزیدگان اولین المپیاد فنی پرشیاخودرو، برگزیدگان بهترین پرسنل از نگاه مشتریان، برگزیدگان بهترین پیشنهادات سازمانی تقدیر شد. همچنین با مشارکت همه همکاران محبوب ترین پرسنل سازمان در سال 1396 معرفی و از آنان تقدیر بعمل آمد.

گردهمایی ها و مراسم های این چنین باعث می گردد تا پرسنل عزیز فارغ از دنیای کسب و کار و تلاش سازمانی، ساعاتی را در کنار خانواده کاری خود استراحت کرده و همچنین زمانی است برای درک اتحاد در خانواده پرشیاخودرو. تقدیر از کارمندان ، نه تنها ارج دادن به زحمات و تلاش های پرسنل نمونه است بلکه نشانگر این امر است که مدیران، همواره شاهد تلاش های خالصانه آنها می باشند و همچنین انگیزه ای است برای تلاش مضاعف در راستای اعتلای نام پرشیاخودرو در ایران سربلند.