تاریخ درج خبر : 1396/4/27

رونمایی از آسمان هفتم در نمایندگی پرشیاخودرو نیاوران.

چندی پیش شرکت پرشیاخودرو از نسل جدید ب.ام.و سری 7 در ایران پرده برداری کرد و اکنون به تازگی شاهد معرفی این خودروی مدرن آلمانی در نمایندگی نیاوران شرکت پرشیاخودرو برای مشتریان این نمایندگی بودیم.

نمایندگی شماره 9 پرشیاخودرو واقع در نیاوران در تاریخ 13 دی ماه از نسل ششم سری 7 در حضور مهمانان خود رونمایی کرد. سری 7 برای اولین بار در سال 1977 توسط کمپانی ب.ام.و تولید شده و اکنون بعد از گذشت 4 دهه نسل ششم آن در حال تولید است.ب.ام.و  سری 7 با تاریخچه 40 ساله ای که دارد یکی از با تجربه ترین و با اصالت ترین خودروهای لوکس جهان به حساب می آید. تمام نسل های این خودرو در مقاطع مختلف زمانی وارد کشور شده و در حال حاضر نیز موجود هستند. نسل جدید این سدان لوکس اکنون در 22 مدل مختلف به بازار های جهانی عرضه می شود که این تنوع مدل ها برای یک خودرو در نوع خود قابل توجه است. سری 7 پرچمدار خودروهای کمپانی ب.ام.و بوده که با ورود نسل جدید آن به بازار، فصل جدید محصولات ب.ام.و با کد گذاری جدید G آغاز شد. این خودرو با کد شناسایی G11 برای مدل های معمولی و G12 برای مدل های با طول بیشتر معرفی کرده است که خبر از سبک جدید برای محصولات ب.ام.و دارد.

ترکیب هنر ایرانی با تکنولوژی آلمانی در ساخت سری 7، آن را تبدیل به بهترین خودروی لوکس جهان در سال 2016 کرده است. تعجب نکنید! بله، درست خوانده اید. هنر ایرانی در ساخت بهترین خودروی لوکس جهان. در حقیقت طراحی این ب.ام.و که با ورود خود به دنیای خودرو همه را انگشت به دهان گذاشت هنر یک ایرانی است. نادر فقیه زاده که پیش از این کابین نسل پیشین سری 77 و بدنه جدیدترین نسل سری 6 را طراحی کرده بود این بار هنر خود را در جدیدترین نسل سری 7 به نمایش گذاشته است. سری 77 جدید با استفاده از مواد سبک ساخته شده تا وزن آن نسبت به نسل قبل به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کند. کاهش وزن نسل جدید سری 7 را باید مدیون استفاده از موادی مانند فیبرکربن در ترکیب با فولاد، منیزیم، پلاستیک و آلومینیوم در ساخت پلت فرم و بدنه دانست.