تاریخ درج خبر : 1396/4/31

اقدام جدید نمایندگی پرشیاخودرو اصفهان در راستای مشتری مداری.

نمایندگی اصفهان پرشیاخودرو یک مینی سوئیت مجهز به خدمات اقامتی برای مشتریانی که برای تعمیر خودروی خود به این نمایندگی مراجعه کرده اند و بیش از دو ساعت را در انتظار دریافت خودرو خود باشند اختصاص داده است تا قدم مثبت دیگری در افزایش رضایتمندی مشتری برداشته باشد.

بالا نگه داشتن سطح رضایت مشتریان، یکی از موضوعات رقابتی بسیاری از شرکت ها است. رضایتمندی مشتری سبب وفاداری و حفظ مشتری و همچنین سبب کسب سود برای شرکت می شود. همان طور که جذب مشتری مستلزم صرف انرژی، زمان و هزینه است، حفظ مشتریان موجود نیز نه کار ساده ای است و نه آسان. بهترین اتفاق برای هر شرکتی، این است که مشتریان فعلی بقدری احساس رضایت داشته باشند که دیگران را نیز به سمت شرکت شما سوق دهند. صنعت خودرو و بخصوص صنعت خودروهای لوکس را می توان بعنوان یکی از حساس ترین صنایع بشمار آورد. صنعتی که هر روزه سعی دارد تا با ارتقاء کیفیت محصولات تولیدی و نوآوری در ارتقاء کیفیت خدمات، مشتریان را با سطح بالاتری از آنچه در گذشته شاهدش بوده اند آشنا سازد.

نمایندگی اصفهان پرشیاخودرو را می توان بعنوان یکی از نمایندگان خوش ذوق و خلاق پرشیاخودرو بشمار آورد که همواره با ارائه خدمات متمایز در این استان، سعی داشته و دارد تا سطح متفاوتی از انتظارات را برآورده سازد. چندی پیش اشاره شد که پرشیاخودرو اصفهان در جهت رضایتمندی بیشتر مشتریان و استفاده بهینه از روزهای تعطیل، روزهای جمعه از مشتریان خود با صبحانه استقبال می کند. حال شاهد خلاقیت جدیدی از این نمایندگی هستیم. این نمایندگی یک مینی سوئیت مجهز به خدمات اقامتی برای مشتریانی که برای تعمیر خودروی خود به این نمایندگی مراجعه کرده اند و بیش از دو ساعت را در انتظار دریافت خودرو خود باشند اختصاص داده است تا قدم مثبت دیگری در افزایش رضایتمندی مشتری برداشته باشد. اگر شما از مشتریان پرشیاخودرو اصفهان هستید می توانید در این سوئیت راحت، استراحت کرده و مراحل تعمیر بر روی خودرو خود از مانیتور مشاهده نمائید. بدیهی است که این نگاه دقیق به رضایت مشتری حاصل ارزش والای مشتریان برای خانوده پرشیاخودرو می باشد.