تاریخ درج خبر : 1396/4/31

حمایت پرشیاخودرو از همایش دانشکده دندانپزشکی کرمان.

نمایندگی شماره 10 پرشیاخودرو در شهر کرمان در راستای حمایت از جامعه فرهیختگان عرصه پزشکی، بعنوان حامی همایش سی امین سالگرد دانشکده دندانپزشکی استان کرمان در تاریخ 7 اردیبهشت 1396 حضور یافت.

در طول تاریخ بشریت، انسان های بیشماری مدیون زحمات پزشکان بوده اند. علمی که همواره برای همه مردم جایگاه والایی داشته است. پرشیاخودرو جهت ارج نهادن به تاثیر بسزای جامعه پزشکی کشور در سلامت جامعه همواره کوشیده است تا با حمایت از رویدادهای صنفی و ایجاد کمپین های اختصاصی، حضور فعالی را در این عرصه داشته باشد.

این همایش با حضور 600 نفر در تاریخ 7/2/96 در باغ امیر ارسلان کرمان برگزار گردید که در این نشست صمیمانه و علمی، مقامات دانشگاه علوم پزشکی کرمان و مقامات ارشد وزارتخانه و اساتید برجسته دندانپزشکی (کشوری، محلی) و همچنین حدود 400 نفر از دندانپزشکان مطرح استان و همچنین حدود 100 نفر از فارغ التحصیلان قدیم دانشکده دندانپزشکی کرمان از شهرهای تهران، اصفهان، شیراز و یزد نیز حضور داشته اند.

پیرامون سالن برگزاری این رویداد علمی کرمان، دو دستگاه خودروی ب.ام.و 730Li و X1 در جایگاه ویژه طراحی شده که در محل ورودی برگزاری مراسم بود استقرار یافته و همچنین چهار نفر از کارشناسان فروش نمایندگی کرمان پرزنت شرکت کنندگان را بر عهده گرفتند. بی شک، شعار نهایت لذت رانندگی را می توان در قالب خودروهای ب.ام.و به کسانی که تلاش دارند تا نهایت لذت سلامت و زندگی را برای مردم مهیا سازند اهدا نمود.