تاریخ درج خبر : 1396/4/31

مراسم رونمایی نسل جدید سری 5 در تهران.

خودروی اصیلی چون 530i را نمی توان ساده انگاشت و لذا، تیم بازاریابی پرشیاخودرو، پس از یکماه تحقیق و برنامه ریزی، موفق شد تا در مراسمی پرشکوه و درخور نام ب.ام.و از قهرمان اصیل این کمپانی خوشنام و قدرتمند باوریایی، رونمایی نماید.

مراسمی که با حضور مدیران، مسئولان، نمایندگان و مشتریان پرشیاخودرو در محل سالن دریای نور هتل استقلال برگزار شد. جذاب ترین بخش این مراسم حضور 6 نسل گذشته این خودرو در محوطه هتل بود که سیر تکاملی سری 5 را به نمایش می گذاشت.

یک روز پش از رونمایی عمومی این ب.ام.و 530i ، کنفرانس خبری و رونمایی جهت اصحاب رسانه در محل شوروم مرکزی پرشیاخودرو برگزار شد. مدیران پرشیاخودرو در محولی صمیمی به سئوالات خبرنگاران و اصحاب محترم رسانه ها پاسخ دادند و این خودرو مدرن برای اولین بار برای آنها رونمایی شده و مشخصات فنی به تفضیل شرح داده شد.

این خودرو از تاریخ 2 تیر ماه، قابل ارائه خواهد بود و شرکت پرشیاخودرو برای عرضه آن برنامه ریزی دقیقی را در دستور کار خود قرار داده است. اطلاعات دقیق از مشخصات فنی خودرو و همچنین نحوه پیش خرید آن، در آدرس وب سایت شرکت موجود می باشد.

سال 1396، سال پرخبری برای علاقمندان به ب.ام.و خواهد بود که با این رویداد مهم شروع شده است. پرشیاخودرو قصد دارد تا سبد محصولی خود را بیش از پیش توسعه دهد و انتخاب را برای مخاطبان خود جذاب تر سازد.