تاریخ درج خبر : 1397/8/5

نشست نمایندگان پرشیاخودرو در شهر تبریز.

در یک سال گذشته نشست نمایندگان پرشیاخودرو هر بار در یکی از شهرهای کشور که نمایندگی پرشیاخودرو در آن حضور دارد، برگزار می گردد تا خانواده پرشیاخودرو بیش از پیش با تلاش ها و دستاوردهای دیگر نمایندگان از نزدیک آشنا شوند. در همین راستا نشست نمایندگان اخیر پرشیاخودرو مورخ 2 آبان ماه در شهر تبریز برگزار گردید. در این نشست که با حضور مدیر عامل، مدیران ارشد و همچنین مدیران نمایندگی های سراسر کشور برگزار شد، مسائل مهم شرکت از قبیل وضعیت شبکه نمایندگی ها، فرصت ها و چالش های بازار و همچنین برنامه و سیاست های آتی شرکت به بحث و بررسی گذاشته شد.

در جریان این برنامه، از نمایندگان برتر در زمینه فروش، خدمات پس از فروش و همچنین نمایندگانی که بیشترین پیشرفت را در چند ماه اخیر داشته اند تقدیر به عمل آمد. نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش 107 شیراز، نمایندگی فروش 101 اندرزگو و نمایندگی فروش 128 شیخ بهایی 3 نماینده برتری بودند که از مدیران ارشد پرشیاخودرو لوح تقدیر دریافت نمودند.

پس از پایان نشست نمایندگان پرشیاخودرو، از نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش 106 تبریز نیز بازدید به عمل آمد تا مدیران و نمایندگان پرشیاخودرو بیش از پیش با این نمایندگی آشنا شوند. نمایندگی پرشیاخودرو در تبریز علاوه بر فروش خودرو های BMW و MINI با پلاک ملی و منطقه آزاد ارس، به این خودرو ها خدمات پس از فروش نیز ارائه می دهد.