تاریخ درج خبر : 1397/10/2

جشن یلدای پرشیاخودرو با اجرای کنسرت Seven Band.

در تاریخ 29 آذر ماه شرکت پرشیاخودرو تلاش کرد تا بلندترین شب سال را به یک شب به یادماندنی برای BMW و MINI سواران بدل کند. جشن شب یلدای پرشیاخودرو با حضور بیش از هزار نفر از BMW سواران و MINI سواران در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار گردید. در این جشن بزرگ که تعداد مهمانان آن در میان مراسم شرکت های خودرویی ایران کم نظیر است، شاهد اجرای کنسرت Seven Band بودیم.

در کنار اجرای زیبای کنسرت محبوب گروه سون در این جشن خاطره انگیز، شرکت پرشیاخودرو خدمات جدید خود از قبیل خرید امانی خودرو های BMW و MINI تحت نظارت کارشناسان پرشیاخودرو و فروش نقد و اقساطی آن ها با گارانتی این شرکت، کمپین خدمات یلدایی با تخفیف های ویژه که تا 7 دی ماه تمدید شده است، خدمات متنوع واحد تیونینگ که امسال فعالیت خود را آغاز نموده، بسته های فروش گارانتی و همچنین شرایط فروش جدید واحد قطعات، اکسسوری و لایف استایل را نیز معرفی نمود.

با برگزاری این مراسم، شرکت پرشیاخودرو بار دیگر نشان داد که نه تنها در فروش و خدمات پس از فروش برند های مدرن سطح اول اروپایی BMW و MINI در ایران، مشتری مداری را اولویت اول خود قرار داده، بلکه با تاکید بر مسئولیت های اجتماعی و فعالیت های فرهنگی خود، همواره در کنار مشتریان وفادار خویش بوده است.