تاریخ درج خبر : 1398/2/14

نشست نمایندگان پرشیاخودرو اینبار در مجموعه کارتینگ آزادی.

در تاریخ پنجشنبه 12 اردیبهشت ماه 98 مجموعه کارتینگ آزادی میزبان نمایندگان خانواده بزرگ پرشیاخودرو بود. با وجود این که همیشه شاهد برگزاری این نشست در قالب یک مراسم رسمی بودیم اما اینبار نشست نمایندگان پرشیاخودرو با رویکردی جدید در یک محیط ورزشی برگزار گردید.

در ابتدای این برنامه که با حضور مدیران دفترمرکزی و نمایندگان سراسر کشور همراه بود شاهد برگزاری مسابقه کارتینگ با عنوان کاپ پرشیاخودرو بودیم. پس از پایان مسابقه کارتینگ، نشست نمایندگان در سالن کنفرانس با گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در چند ماه گذشته توسط دفترمرکزی پرشیاخودرو آغاز و سپس به مسائل مختلف در زمینه های فعالیتی پرشیاخودرو پرداخته شد.

فروش خودروهای صفر کیلومتر موجود، خرید و فروش خودروهای کارکرده، ارائه خدمات پس از فروش به خودروها، تامین و عرضه قطعات اوریجینال، گسترش فعالیت های واحد تیونینگ، عرضه محصولات جدید در بخش لایف استایل و اکسسوری، واحد امداد و ارائه خدمات در محل، گسترش شبکه نمایندگان، طرح های جدید واحد گارانتی به همراه رونمایی از کارت گارانتی جدید پرشیاخودرو با نام پلاتینیوم و ... از جمله مباحث مهمی بود که در این نشست میان مدیران دفترمرکزی و نمایندگان مطرح گردید.

در پایان نشست نمایندگان پرشیاخودرو نیز از نمایندگانی که بیشترین امتیاز را در بخش های مختلف کسب و کار خود به دست آورده بودند تقدیر به عمل آمد. در کنار آن به رتبه های برتر مسابقه کارتینگ کاپ پرشیاخودرو نیز هدایایی اهدا گردید.

نشست نمایندگان پرشیاخودرو، تجلی اتحاد و پشتکار خانواده پرشیاخودرو است و این نشست ها باعث ایجاد مشارکت و همدلی بیشتر در میان این خانوده قدرتمند می باشد.