تاریخ درج خبر : 1398/3/12

کمک به هموطنان سیل زده در خرم آباد.

شرکت پرشیاخودرو (فروش و خدمات BMW و MINI در ایران) همسو با خیل مردم مهربان و نوع دوست ایران و در راستای مسئولیت های اجتماعی خود به عنوان عضوی از جامعه، با ارسال محموله کمک رسانی به یاری هموطنان سیل زده در خرم آباد شتافت.

حادثه تلخ سیل در برخی مناطق کشور همچون خرم آباد، جمعی از عزیزان و هم وطنانمان را غرق در مصیبت کرده، مصیبتی که با شروع سال نو و فرا رسیدن فصل بهار رخ داده و اکنون با وجود گذشت زمان همچنان به طور کامل رفع نشده است. پرشیاخودرو همسو با ارگان ها و هموطنان عزیز در راستای کمک به سیل زدگان خرم آباد، سهم اندکی از این امداد را به عهده گرفته است. با توجه به نیازهای گسترده هم وطنان به کمک های امدادی، پرشیاخودرو تصمیم گرفت با تهیه مواد غذایی و بهداشتی، بخشی از نیاز های هموطنان عزیز سیل زده را فراهم کند. محموله مورد نظر به هلال احمر خرم آباد ارسال شد تا توسط سازمان محترم هلال احمر به دست هموطنان عزیر برسد.

تیم پرشیاخودرو نیز مانند هر ایرانی از این حادثه تلخ متاثر شده و سعی دارد همچون همیشه در کنار هم وطنان خود باشد. امید است تا کمک ها و امدادهای همه مردم ایران شرایط دشوار این روزهای مردم سیل زده را تا حدی تسکین دهد.