تاریخ درج خبر : 1398/4/5

نمایندگی جدید شماره 134 پرشیاخودرو در تهران افتتاح شد.

سال گذشته پرشیاخودرو 3 نمایندگی جدید فروش و خدمات پس از فروش BMW و MINI را در شهر های رشت، بابل و مشهد افتتاح کرد و اکنون در سال 1398 شاهد آغاز به کار جدیدترین نمایندگی این شرکت در شهر تهران هستیم.

نمایندگی 134 پرشیاخودرو راستای گسترش شبکه نمایندگی های این شرکت روز سه شنبه 4 تیر ماه در شهر تهران افتتاح شد. نمایندگی جدید پرشیاخودرو در زمینه فروش خودروهای BMW و MINI فعالیت خود را آغاز کرده و شوروم این نمایندگی واقع در بلوار دادمان علاوه بر عرضه خودروهای نو و کارکرده این دو برند خوشنام اروپایی، اکسسوری و لایف استایل اورجینال آنها را نیز به فروش می رساند. به مناسبت افتتاح نمایندگی 134 پرشیاخودرو، خرید و فروش خودروهای نو و کارکرده BMW و MINI به مدت محدود با شرایط استثنایی انجام خواهد شد. همچنین در کنار آن مشتریان می توانند از تخفیف ویژه 35 درصدی اکسسوری و لایف استایل نیز به مدت محدود بهره مند شوند.

همچنین در پایان مراسم از بین مهمانان حاضر در مراسم یک BMW سوار به قید قرعه برنده خدمات رایگان واحد تیونینگ پرشیاخودرو شد. با افتتاح این نمایندگی، تعداد نمایندگی های فروش پرشیاخودرو در شهر تهران به عدد 11 رسید. برای مشاهده آدرس و اطلاعات تماس کامل نمایندگی 134 پرشیاخودرو و دیگر نمایندگی های این شرکت به بخش "یافتن نمایندگی" در وب سایت مراجعه نمایید.