تاریخ درج خبر : 1398/5/8

پرشیاخودرو میزبان جهانگرد ایتالیایی با موتورسیکلت BMW.

شرکت پرشیاخودرو در چند روز گذشته میزبان پائلو پاستور جهانگرد ایتالیایی بود که با موتورسیکلت BMW خود قصد عبور از ایران را داشت. این جهانگرد که تصمیم گرفته کل دنیا را با موتورسیکلت خود سفر کند اکنون مهمان پرشیاخودرو در ایران است.

سفر وی از تاریخ 7 جولای 2010 آغاز شده و در طول این 10 سال بیش از 300 هزار کیلومتر مسافت طی کرده است. همسفر او در این تور بزرگ یک دستگاه موتورسیکلت BMW F650GS نسخه داکار بوده که با هم از ده ها کشور در قاره های مختلف همچون آسیا، آفریقا، آمریکا و اقیانوسیه عبور کرده اند. مقصد بعدی پائلو کشورهای قاره اروپا بوده که بعد از ایران به آنها سفر خواهد کرد.

BMW F650GS داکار یک نسخه از موتورسیکلت سری F ب.ام.و بوده که در بازه زمانی 1999 تا 2007 توسط شرکت BMW موتوراد تولید شده است. این موتورسیکلت باواریایی مجهز به یک پیشرانه تک سیلندر 652 سی سی بوده که 50 اسب بخار قدرت و 60 نیوتن متر گشتاور تولید می کند.

پائلو پاستور سفر خود در ایران را از شهر بندرعباس آغاز کرده که پس از رسیدن به شهر اصفهان در بخش پیشرانه موتورسیکلت دچار مشکل می شود و در نهایت با مراجعه به واحد خدمات پس از فروش نمایندگی 113 پرشیاخودرو در شهر اصفهان مشکل رفع شده و در ادامه سفر توسط دفتر مرکزی پرشیاخودرو برای بازبینی نهایی موتورسیکلت به تعمیرگاه مرکزی در تهران به دعوت شد.

پرشیاخودرو ضمن ارائه خدمات رایگان به موتورسیکلت این جهانگرد ایتالیایی چند روزی میزبان وی در ایران بود تا خاطره ای خوش از ایران در ذهن پائلو پاستور باقی بگذارد.