تاریخ درج خبر : 1398/5/16

نمایندگی جدید شماره 135 پرشیاخودرو در تهران افتتاح شد.

شبکه نمایندگی های پرشیاخودرو سال 1398 را با افتتاح نمایندگی فروش جدید خودروهای BMW و MINI با کد 134 در بلوار دادمان تهران، آغاز کرد و اکنون در همین راستا شاهد افتتاح جدیدترین نمایندگی آن با کد 135 در خیابان مطهری تهران هستیم.

نمایندگی 135 پرشیاخودرو راستای گسترش شبکه نمایندگی های این شرکت روز سه شنبه 15 مرداد ماه در شهر تهران افتتاح شد. نمایندگی جدید پرشیاخودرو در زمینه فروش خودروهای BMW و MINI فعالیت خود را آغاز کرده و شوروم این نمایندگی واقع در خیابان مطهری علاوه بر عرضه خودروهای نو و کارکرده این دو برند خوشنام اروپایی، اکسسوری و لایف استایل اورجینال آنها را نیز به فروش می رساند. به مناسبت افتتاح نمایندگی 135 پرشیاخودرو، خرید و فروش خودروهای نو و کارکرده BMW و MINI به مدت محدود با شرایط استثنایی در آن نمایندگی انجام خواهد شد. شوروم این نمایندگی در مراسم افتتاحیه علاوه بر مدل های مختلف BMW و MINI میزبان یک دستگاه از خاص ترین و نایاب ترین مدل های BMW در کشور بود که جذابیت خاصی به محیط مراسم بخشیده بود. این خودرو که BMW M6 گرن کوپه نام دارد با رنگ جذاب Sakhir Orange توجه هر بیننده ای را به خود جلب می کند. با افتتاح این نمایندگی، تعداد نمایندگی های فروش پرشیاخودرو در شهر تهران به عدد 12 رسید.

برای مشاهده آدرس و اطلاعات تماس کامل نمایندگی 135 پرشیاخودرو و دیگر نمایندگی های این شرکت به بخش "یافتن نمایندگی" در وب سایت مراجعه نمایید.