تاریخ درج خبر : 1398/6/5

تعمیرگاه جدید خدمات پس از فروش 107 شیراز افتتاح شد.

نمایندگی 107 پرشیاخودرو از چند سال گذشته در زمینه فروش و ارائه خدمات پس از فروش خودروهای BMW و MINI به مشتریان و مالکین محصولات این دو برند اروپایی در شهر شیراز فعالیت می کند. به تازگی این نمایندگی واحد خدمات پس از فروش خود را به محیطی جدید منتقل کرده و با استفاده از امکانات مدرن تر و تجهیزات پیشرفته نسبت به قبل آماده ارائه خدمات به مشتریان می باشد. علاوه بر این مشتریان می توانند از خدمات این نمایندگی در زمینه تیونینگ خودروهای BMW و MINI نیز بهره مند شوند.

به همین بهانه شرکت پرشیاخودرو در جریان مراسمی با حضور مدیران ارشد این شرکت و BMW و MINI سواران شهر شیراز آغاز به کار خدمات پس از فروش نمایندگی 107 شیراز را در آدرس جدید جشن گرفت. زین پس مشتریان پرشیاخودرو می توانند برای بهره مندی از خدمات این شرکت و انجام سرویس های خودروی خود به آدرس جدید نمایندگی خدمات پس از فروش پرشیاخودرو 107 شیراز مراجعه نمایند. لازم به ذکر است که در این نمایندگی ضمن ارائه خدمات به خودروها، در زمینه محصولات لایف استایل و اکسسوری BMW و MINI نیز به مشتریان و علاقه مندان عرضه می گردد.

برای مشاهده آدرس و اطلاعات تماس کامل نمایندگی 107 پرشیاخودرو و دیگر نمایندگی های این شرکت به بخش "یافتن نمایندگی" در وب سایت مراجعه نمایید.