تاریخ درج خبر : 1398/9/10

رالی 3 روزه BMW و MINI تهران – کاسپین 2019.

رالی خودروهای BMW و MINI از تهران به شمال کشور هر ساله برگزار شده و خودروهای کلاسیک این دو برند اروپایی در فصل پاییز زیبایی جاده های شمال را دو چندان می کند. امسال نیز شرکت پرشیاخودرو با همکاری کلوپ BMW کلاسیک این رالی سه روزه را برگزار کرده است.

با فرا رسیدن آذر ماه و رسیدن به میانه های فصل زیبای پاییز، کم کم سرما مهمان شهرهای شمال کشور شده است. اما برگزاری رالی بزرگ خودروهای BMW و MINI در این ماه در دل طبیعت شمال کشور، گرمای خاصی به این منطقه بخشید. این رالی با حمایت شرکت پرشیاخودرو و همکاری کلوپ BMW کلاسیک برگذار شد. رالی مورد نظر را می توان بزرگترین رالی گروه BMW برگزار شده در کشور دانست که در آن بیش از 30 دستگاه خودروی BMW و MINI از مدل های مختلف کلاسیک و مدرن حاضر شده بود و به مدت 3 روز به طول انجامید. رالی تهران - کاسپین ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه مورخ 6 آذر ماه 98 پس از تجمع BMW و MINI های مورد نظر در پارکینگ دفترمرکزی پرشیاخودرو و بازدید مالکان خودروهای مورد نظر از بخش های مختلف پرشیاخودرو استارت خورد. روز اول رالی، این تور بزرگ از خودروها برای رسیدن به نمک آبرود از مسیر کرج چالوس مسافت بیش از 200 کیلومتری را پیمودند. روز دوم در نمک آبرود سپری گردید و در نهایت روز سوم شاهد بازگشت BMW و MINI سواران به سمت تهران بودیم.

خودروهایی همچون BMW 735iL کد E38 و BMW 2800 از جمله خاص ترین و نایاب ترین مدل های حاضر در این رالی بودند. خودروی امداد پرشیاخودرو نیز در طول این 3 روز خودروهای حاضر در رالی همراهی کرد تا در صورت نیاز امدادرسانی یا سرویس های لازم را انجام دهد. شرکت پرشیاخودرو در نهایت با هدایا و لوح تقدیر از شرکت کنندگان در این تور بزرگ برای حفظ و نگهداری صحیح از خودروهای کلاسیک BMW و MINI تقدیر به عمل آورد.