تاریخ درج خبر : 1398/9/17

پرشیاخودرو 15 ساله شد.

در تاریخ 16 آذر ماه 1398 پرشیاخودرو پانزدهمین سال حضور خود در بازار خودروی ایران را جشن گرفت. این شرکت که در تاریخ 16 آذر 1383 با هدف فروش و خدمات پس از فروش برند خوشنام و اصیل BMW در ایران تاسیس شد، اکنون با فعالیت هایی گسترده تر از قبل به مسیر خود ادامه می دهد. پرشیاخودرو 15 ساله شدن خود را با حضور تمام کارمندان شرکت و با عنوان #در_کنار_هم جشن گرفت.

در ابتدا پرشیاخودرو به عنوان فروش و خدمات پس از فروش خودروهای BMW فعالیت خود در بازار خودرویی کشور را آغاز کرد. پرشیاخودرو در طول این سال ها همیشه با هدف گسترش فعالیت های خود پیش رفته است. این شرکت از سال 1396 در کنار عرضه محصولات BMW برند خاطره انگیز MINI را که تحت مالکیت گروه BMW می باشد را نیز بعد از نیم قرن به بازار خودروی ایران بازگرداند. در حال حاضر این شرکت علاوه بر فروش خودروهای نو و کارکرده BMW و MINI و ارائه خدمات به آنها، کسب و کار های جدیدی همچون عرضه قطعات اورجینال، اکسسوری و لایف استایل، تیونینگ و خدمات محافظتی خودرو، امداد و سرویس در محل، بسته های گارانتی، خودروهای کلاسیک، بوتیک و ... را نیز برای رفاه حال مشتریان و علاقه مندان به این دو برند سطح اول اروپایی ایجاد کرده است.

پرشیاخودرو اکنون با بیش از 20 نمایندگی و 70 عاملیت در سراسر کشور به عنوان بزرگترین برند فعال در کلاس خود به حساب می آید.