تاریخ درج خبر : 1400/4/28

نسخه (Black Vermilion) از BMWX5 و BMWX6

 

BMWX5 and BMWX6 limited editions Black Vermilion

به تازگی نسخه سفارشی و خاص بلک ورمیلیون برای شاسی‌بلندهای X5 و X6  ب ام و معرفی شده است. این نسخه شامل مجموعه‌ای از آپشن‌ها و تجهیزات سفارشی است که برای بخش‌های مختلف خودرو از جمله داخل کابین و نمای بیرونی درنظر گرفته شده است.

 

اما این نسخه بلک ورمیلیون چه تفاوت‌هایی با نمونه استاندارد دارد؟

بارزترین مشخصه در نمای بیرونی ب‌ام‌و X5 و ب‌ام‌و X6 نسخه بلک ورمیلیون، رنگ مشکی مات متالیک (Frozen Black Metallic) و جلوپنجره کلیوی قرمز رنگی است که در همان نگاه نخست توجه را به خود جلب می‌کند. همچنین رینگ‌های خاکستری مات نیز از دیگر مشخصه‌های ظاهری این  نسخه به‌شمار می‌روند.

کالیپرهای ترمز که با رنگ قرمز تزئین شده‌اند، بخشی از مجموعه محصولات M هستند که شامل بسته‌ M Sport، سیستم تعلیق تطبیقی ​​M و اگزوز M Sport است. البته گزینه‌ اگزوز فقط برای مدل M50i عرضه‌ شده برای اروپا در دسترس است؛ زیرا xDrive40i مخصوص بازار ایالات متحده این ویژگی را از دست می‌دهد. برای جذاب‌تر کردن خودرو، ب‌ام‌و چراغ‌های LED تطبیقی ​​خود را به فناوری لیزر مجهز کرده است.

 

نسخه‌ بلک ورمیلیون BMW، علاوه‌بر تجهیرات و آپشن‌های استاندارد موجود در مدل X5، دارای فهرست تجهیزات دیگری از جمله دسته‌دنده و دکمه استارت شیشه‌ای، به همراه هدلاینر آلکانترا ساخت برند M است. داشبورد چرمی و تزئینات داخلی فیبرکربنی که در نسخه‌ آمریکایی xDrive40i موجود نیست، به نسخه‌ اروپایی جلوه‌ بی‌نظیری می‌بخشد. از جمله تجهیزات استاندارد نیز می‌توان به تزئینات داخلی مشکی شادولاین (Shadowlineفرمان گرم‌شونده، صفحه‌نمایش هدآپ، استارت از راه دور پیشرانه و سیستم صوتی هارمن کاردن اشاره کرد.

 

در داخل کابین مدل‌های بلک ورمیلیون از تزئینات کامل چرمی مشکی و دوخت قرمز روی کف‌پوش‌ها و صندلی‌های عقب استفاده می‌شود. این مدل‌ها همچنین دارای صندلی‌های راحتی جلو و شیشه ضد آفتاب هستند. همه‌ این خودروها با دوخت تزئینی قرمز متضاد به‌علاوه لوگوی «Edition Black Vermilion» روی درپوش جالیوانی، از این ظاهر مشکی در داخل و خارج برخوردار می‌شوند.

 

نسخه‌ بلک ورمیلیون علاوه‌بر X5، برای شاسی‌بلندهای ب‌ام‌و X6 و X7 نیز عرضه می‌شود. فضای داخلی ب‌ام‌و X7 نیز تغییراتی نسبت به قبل می‌کند و با همان هدلاینر آلکانترا به همراه Comfort Plus Pack و Technology Plus Pack و سانروف پانوراما به‌عنوان آپشن‌های اضافه عرضه می‌شود. شایان ذکر است کمپانی ب‌ام‌و تولید نسخه بلک ورمیلیون را از ماه سپتامبر در کارخانه اسپارتانبورگ برای ایالات متحده آغاز و در ماه دسامبر نهایی می‌کند.