تاریخ درج خبر : 1400/5/11

جشنواره فروش ویژه مینی در نمایندگی پرشیا خودرو ۱۰۲ شریعتی

فرصتی کم نظیر برای عاشقان و طرفداران خودروهای مینی

نمایندگی پرشیا خودرو " کد ۱۰۲ شریعتی" به عنوان یکی از مجهزترین و بزرگترین نمایندگی های شرکت پرشیا خودرو، برای اولین بار در ایران از تاریخ ۹ الی ۱۴ مرداد ماه اقدام به برگزاری جشنواره فروش ویژه خودروهای مینی نموده است.


شرکت پرشیا خودرو به عنوان تنها شرکت ارائه دهنده خدمات خودروهای ب ام و و مینی در ایران، برای اولین بار جشنواره فروش ویژه خودروهای مینی را در نمایندگی کد  ۱۰۲ این مجموعه واقع در خیابان شریعتی برگزار نموده است و علاقمندان به برند مینی می توانند با حضور در این جشنواره با بهترین شرایط نقد و اعتباری اقدام به خرید خودروهای مینی نمایند. 


در این جشنواره امکان خرید اعتباری انواع خودروهای مینی با پیش پرداخت های۳۰، ۴۰، ۵۰ و ۶۰ درصد و با بازپرداخت طولانی مدت در اقساط ۱۲ ،۲۴ و ۳۶ ماهه به انتخاب مشتری و برای همه خریداران فراهم است.


علاقمند می توانند جهت بازدید از خودروها موجود در جشنواره، در روزهای شنبه الی پنجشنبه (۹ تا ۱۴ مردادماه) از ساعت ۸ الی ۱۹ به محل نمایندگی ۱۰۲ پرشیا خودرو واقع در تهران، خیابان شریعتی، پایین تر از خیابان بهار شیراز، نبش کوچه گوهر مراجعه نموده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن ۱۸۸۵ نمایندگی کد ۱۰۲ پرشیا خودرو شریعتی ارتباط برقرار نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۲۱۷۷۶۰۰۵۵۶  تماس بگیرید.

اینستاگرام: persiakhodro_102

 

مسیر یابی
گوگل  Waze
گوگل مپ نقشه ویز

 

عضویت در شبکه های اجتماعی پرشیاخودرو

 

persiakhodro persiakhodro https://t.me/PersiakhodroBMW persiakhodro