تاریخ درج خبر : 1400/6/24

نسل جدید BMW X1 با پوشش استتاری

نسل جدید BMW X1 با پوشش استتاری بدنه شکار عکاسان شد.

اخیرا تصاویر تازه‌ای از نسل جدید BMW X1 با پوشش استتاری سنگین بدنه توسط عکاسان صنعتی ثبت شده است. این در حالی است که تعدادی پروتوتایپ از این خودرو در اروپا در حال تردد هستند که این تصاویر جزئیات دقیق‌تری از این کراس‌اوور سایز کوچک شهری را به نمایش در آورده است.

 

نکته قابل توجه درخصوص خودرو نسل جدید بی ام و، نامشخص بودن برخی از قطعات است. زیرا در برخی از نمونه‌ها از چراغ‌های فعلی استفاده شده و در برخی دیگر از چراغ‌های موقت جدید که این احتمال را به‌وجود آورده نسل جدید X1 دارای چراغ‌هایی با ترکیب هر دو مدل خواهند بود.

 

طبق تصاویر منتشر شده از این خودرو ب ام و، انتظار می‌رود جلوپنجره کلیوی در این خودرو کمی بزرگ‌تر از نسل فعلی شود که این موضوع برای منتقدان جلوپنجره‌های جدید BMW می‌تواند خوشحال کننده باشد. پوشش استتاری روی بدنه اجازه نمایان شدن جزئیات بیشتری را نمی‌دهد، اما می‌توان انتظار داشت که چهره این خودرو BMWX1 با استفاده از چراغ‌های کشیده و جلوپنجره بزرگ‌تر، تهاجمی‌تر از قبل باشد.

 

تصاویر منتشر شده از داخل کابین خودرو BMWX1 نشان می‌دهد که اشتراکات زیادی با کابین نسل جدید سری 2 اکتیو تورر دارد. فرمان سه پره اسپرت و نمایشگر دیجیتالی عریض از ویژگی‌های کابین نسل جدید کراس‌اوور کوچک باواریایی خواهد بود. اما با توجه به پوشش نصب شده در تمامی قسمت‌های کابین، نمی‌توان جزئیات بیشتری از چیدمان ادوات را متصور شد.

نسل جدید BMW X1 با پوشش استتاری بدنه شکار عکاسان شد

 

پیش‌بینی می‌شود شرکت بی‌ام‌و‌ طبق روال گذشته برای این محصول پیشرانه‌های بنزینی، دیزلی، هیبریدی و پلاگین هیبریدی متنوعی را درنظر بگیرد که بسته به نیاز بازار هدف عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود سال آینده شاهد عرضه این محصول به بازار اروپا باشیم و چند ماه پس از آن به بازار آمریکا راه پیدا کند. بر این اساس در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این خودرو در دسترس نخواهد بود.

منبع: https://www.motor1.com/news/530349/2022-bmw-x1-spied-interior/