تاریخ درج خبر : 1400/7/11

BMWX7 nishijin edition japan

نسخه خاص و سفارشی ب‌ام‌و X7 معرفی شد

بازار ژاپن معمولا پذیرای نسخه‌های خاص از محصولات BMW بوده است. بر این اساس به تازگی یکی از جدیدترین محصولات بی ام و این خودروساز آلمانی با دیزاینی خاص و تولید محدود، جهت عرضه به بازار ژاپن معرفی شده است. این خودرو که نسخه سفارشی و خاص از BMWX7 است، بر مبنای ب‌ام‌و X7 مدل xDrive پیور اکسلنس طراحی شده و با نام Nishijin Edition معرفی شده است.

 

گفتنی است این خودرو BMW خاص قرار است تنها به تعداد 3 دستگاه تولید و عرضه شود که همین موضوع جذابیت و ارزش آن را دوچندان خواهد کرد. همچنین نحوه سفارش‌گذاری و خرید آن فقط به صورت آنلاین امکان پذیر خواهد بود. گفتنی است در حال حاضر یک دستگاه از آن به فروش رفته است. لازم به توضیح است این خودرو قیمت ۱۶.۸ میلیون ینی معادل حدود ۱۵۳ هزار دلاری داشته و تا پایان سال به مشتریان تحویل داده خواهد شد.

 

نسخه خاص و سفارشی BMW X7 نسخه خاص و سفارشی BMW X7

 

این محصول تنها با یک رنگ عرضه خواهد شد که ب‌ام‌و از چندین پیگمنت نظیر آلومینیوم و میکا استفاده کرده تا به رنگ‌های عمیق در پوششی چندلایه دست یابد. یکی از ویژگی‌های منحصر بفرد این رنگ، استفاده از فرایندهای متنوعی است که باعث می‌شود رنگ بدنه خودرو با تغییر میزان نور محیط، تغییر یابد.

 

تریم داخل کابین BMW نیز دارای طرحی خاص و منحصربفرد بوده که از پوشش چرم مرینو با عناصر سفید و پوشش آلکانترا تشکیل شده است. اما مهم‌ترین ویژگی در کابین این خودرو، هنر نیشیجین است که برای تریم داخلی، استراحتگاه‌های دست جلویی و ریموت کنترل خودرو استفاده شده است. سطوح مختلف کابین به رنگ طلایی/ نقره‌ای درآمده و ب‌ام‌و آن را لایه پردازی طلایی پنج رنگ می‌نامد. درست همانند بدنه، کابین نیز بسته به نور تابیده شده رنگ پردازی متفاوتی خواهد داشت.

منبع