تاریخ درج خبر : 1400/7/25

BMWSeries3-gran-limousine

BMW سری 3 گرن لیموزین آیکونیک ادیشن معرفی شد.

BMW سری 3 گرن لیموزین خودرویی است که شاید نامش برای بازار ایالات متحده و اروپا چندان آشنا نباشد. زیرا این مدل مختص بازار هند است. نسخه‌ای با فاصله محوری بیشتر و جزئیات متفاوت‌تر ‌نسبت به نسخه استاندارد یا لانگ.

 

در حال حاضر بی ام و سری ۳ با فاصله طولی بیشتر با نام بی ام و گرن سدان یا ب ام و گرن لیموزین هم شناخته می‌شود. شایان ذکر است این خودرو فقط مختص بازار چین نبوده و در بازار هندی، تایلند و مالزی نیز عرضه خواهد شد. شایان ذکر است سری ۳ گرن سدان BMW در مالزی و هند مونتاژ می‌شود.

 

اما جالب است بدانید که نسخه‌ای خاص و سفارشی از این محصول در بازار هند تحت عنوان گرن لیموزین آیکونیک ادیشن(BMW3 series gran limousine) معرفی شده است که از ویژگی‌های منحصربفردی برخوردار است.

 

BMW سری 3 گرن لیموزین آیکونیک ادیشن BMW سری 3 گرن لیموزین آیکونیک ادیشن

 

یکی از مشخصه‌های بارز این خودرو جلوپنجره نورانی است که اگرچه برای اولین بار در میان محصولات ب‌ام‌و دیده نشده اما سری ۳ اولین بار است که به چنین ویژگی مجهز می‌شود؛ اما سری ۳ گرن لیموزین آیکونیک ادیشن تنها به یک جلوپنجره نورانی محدود نیست و برخی ویژگی‌های لوکس دیگر نیز وجود دارند.

 

از جمله امکانات و ویژگی‌های این خودرو می‌توان به مورادی از قبیل:

  • دسته‌دنده کریستالی
  • بالشتک‌های پشت‌سری‌های عقب
  • سانروف پانورامیک
  • نورپردازی داخلی
  • سیستم تهویه مطبوع سه ناحیه‌ای
  • متریال ضد صدای بیشتر اشاره کرد.

همچنین فضای پای بیشتر در قسمت عقب کابین از دیگر ویزگی‌های این نسخه خاص برشمرده می‌شود.

 

BMW سری 3 گرن لیموزین آیکونیک ادیشن

 

لازم به ذکر است از آنجایی که مالکان این خودرو در اکثر اوقات کت‌وشلوار به تن خواهند داشت بنابراین نگه‌دارنده کت نیز به‌صورت استاندارد در کابین آن نصب شده است. این خودرو با رنگ‌های مشکی کربنی، نقره‌ای کشمیر و سفید معدنی در دسترس است.

 

ب ام و سری 3 گرن لیموزین آیونیک ادیشن با دو پیشرانه بنزینی و دیزلی عرضه می‌شود. مدل BMW330Li به پیشرانه ۲ لیتری توئین پاور توربو با قدرت ۲۵۸ اسب‌بخار و ۴۰۰ نیوتون متر گشتاور مجهز است. درحالی‌که مدل BMW 320Ld از پیشرانه ۲ لیتری توربودیزل که خروجی ۱۹۰ اسبی و گشتاور ۴۰۰ نیوتون متری دارد سود برده است. گفتنی است سیستم چهار چرخ محرک یا همان xDrive برای سری 3 گرن لیموزین در دسترس نخواهد بود.

 

منبع