تاریخ درج خبر : 1400/8/3

Bmw-m135i-xdrive

ب‌ام‌و M135i xDrive مدل 2022 معرفی شد

توجه داشته باشید که این بی ام و فیس‌لیفتی عادی نیست و شرکت BMW آن را ایمپالس سیکل زندگی یا LCI می‌نامد. فنرها و دامپرهای بازنگری شده رفتار کلی خودرو را بهبود بخشیده و روی هندلینگ آن تاثیر مثبت گذاشته‌اند. مهندسان بی ام و همچنین اقدام به بازنگری سیستم تعلیق و اکسل عقب کرده‌اند. اکسل جلو نیز دارای قطعات جدیدی بوده و نتیجه کلی این موارد جذب بهتر نیروهای جانبی در زمان عبور از پیچ‌ها است.

BMW M135i xdrive BMW M135i xdrive
Bmw-m135i-xdrive

خودرو BMW M135i xDrive نسبت به گذشته بسیاری از بخش‌های فنی خود را حفظ کرده است. به عنوان مثال دیفرانسیل لغزش محدود مکانیکی، گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک و پیشرانه ۲ لیتری توربو مشابه با نسخه قبلی است. پیشرانه ۴ سیلندر این خودرو توانایی تولید قدرت ۳۰۲ اسب‌بخاری و گشتاور ۴۵۰ نیوتون متر را دارد که این نیرو به هر چهار چرخ فرستاده می‌شود.

 

یکی از مهمترین تغییرات و بروزرسانی‌های صورت گرفته روی این خودرو، تغییر در صدای مصنوعی پیشرانه است، که از طریق سیستم صوتی به گوش سرنشینان می‌رسد. کوچک‌ترین محصول پرفورمنس ب‌ام‌و به‌صورت استاندارد از رینگ‌های ۱۸ اینچی استفاده می‌کند اما می‌توان نمونه‌های ۱۹ اینچی را نیز سفارش داد.

 

همچنین کمپانی ب‌ام‌‍و رنگ‌های سفارشی خاصی را برای این مدل درنظر گرفته است که به طور مثال زرد سائوپائولو یکی از آن‌ها است که در تصاویر تبلیغاتی هم نمایش داده شده است. از دیگر رنگ‌ها می‌توان به خاکستری مات و نارنجی مات نیز اشاره کرد.

 

منبع