تاریخ درج خبر : 1400/8/25

پیش نمایشی رسمی مینی هاچ‌بک با پوشش استتاری

 

تاکنون تصاویر جاسوسی متعددی از نسل جدید مینی منتشر شده است. اما به تازگی کمپانی مینی پیش نمایشی رسمی از هاچ‌بک را با پوشش استتاری سنگین منتشر کرده است. این خودرو نسخه‌ای سه‌در با موتور الکتریکی است کهبرای سال 2023 آماده عرضه به بازارهای جهانی خواهد شد.

 

بر این اساس اطلاعات دقیقی از مشخصات فنی و ویژگی‌های  اعلام نشده است. همچنین با وجود پوشش استتاری روی بدنه، می‌توان فرم کلی بدنه و خطوط نقش بسته روی آن را پیش‌بینی کرد که تفاوت چندانی با مدل‌های قبلی نخواهد داشت.

 

پیش نمایش رسمی نسل جدید مینی سه‌در هاچ‌بک 2023

شرکت خودرو ساز MINI پیش از این اعلام کرده بود نسل جدید محصولاتش از کابینی لوکس‌تر بهره‌ خواهند برد، با این وجود تصاویری از طراحی کابین این خودرو منتشر نشده است. اما نمایشگر نصب شده در قسمت بالایی کنسول میانی در تصاویر موجود کاملا نمایان و واضح است.

 

دانلود کاتالوگ خودرو های مینی

 

مینی یک‌بار دیگر نسخه کانورتیبل محصول جدید خود را عرضه خواهد کرد و این بار تولید آن بجای شرکت VDL ندکار اتوموتیو هلند در آکسفورد انجام خواهد شد. طرفداران امیدوارند یک‌بار دیگر مدل جان کوپر ورکس را ببینند که احتمالا آخرین خودرو با پیشرانه درون‌سوز خواهد بود زیرا مینی می‌خواهد تا سال ۲۰۳۰ به برندی تمام الکتریکی تبدیل شود.

 

پیش نمایش رسمی نسل جدید مینی سه‌در هاچ‌بک 2023

 

با توجه به تکنولوژی به‌کار رفته در باتری و موتور الکتریکی، انتظار می‌رود برد پیمایشی این خودرو ارتقای چشمگیری داشته باشد. چرا که در حال حاضر این خودرو برد 183 کیلومتری دارد. همچنین انتظار می‌رود نسخه‌ای دیگری از این خودرو در آینده معرفی شوند.

منبع