تاریخ درج خبر : 1400/10/21

ب‌ام‌و M8 Competition زیر تیغ جراحی منهارت

کمپانی تیونینگ منهارت که سابقه‌ای طولانی در تیونینگ محصولات BMW دارد، به تازگی در جدیدترین پروژه خود سراغ کوپه قدرتمند و جذاب BMW M8 Copmetition رفته و جسارت خود را بار دیگر به علاقه‌مندان حوزه تیونینگ ثابت کرده است. این پروژه که تحت عنوان MH8 800 شناخته می‌شود، قرار است به صورت تولید محدود و به تعداد تنها 10 دستگاه تولید شود که همین موضوع ارزش و جذابیت آن را دوچندان کرده است.

 

منهارت در این پروژه علاوه‌بر تغییرات ظاهری، پیشرانه 4.4 لیتری هشت سیلندر این خودرو را نیز مورد بهبود قرار داده است. این تغییرات شامل تغییر در سیستم توربو و اینترکولر، تعویض اگزوز با نمونه جدید و نرم‌افزار مدیریت پیشرانه جدید می‌شود که نتیجه آن تولید توان خروجی 823 اسب‌بخاری و 1070 نیوتن مترگشتاور است.

 

BMW M8 Copmetition

این در حالی است که نسخه استاندارد بی ام و M8 کامپتیشن توانایی تولید 625 اسب‌بخار و 750 نیوتن متر گشتاور دارد. نکته قابل توجه درخصوص این خودرو نصب کیت اگزوز بدون مبدل کاتالیست بوده که امکان استفاده از آن در بسیاری از کشورها وجود ندارد. از دیگر تغییرات فنی صورت گرفته روی این خودرو نصب سیستم تعلیق KW است که علاوه‌بر پایداری، سواری لذتبخش‌تری را فراهم می‌کند.

BMW M8 Copmetition BMW M8 Copmetition

 

از تغییرات صورت گرفته روی این خودرو می‌توان به جلوپنجره مشکی با المان‌های فیبرکربنی اشاره کرد. همچنین ادواتی نظیر اسپویلر، رکاب‌های جانبی و دیفیوزر عقب مواردی هستند که تاثیر مثبتی روی آیرودینامیک کلی خودرو خواهند داشت.

 

BMW M8 Copmetition

 

همچنین دیکال نصب شده روی بدنه نیز از دیگر مواردی هستند که نمای بصری M8 کامپتیشن را تکمیل کرده است. اگر بخواهیم از تغییرات صورت گرفته در داخل کابین بگویم، باید به این نکته اشاره کرد که نمای کلی کابین تغییر چندانی نداشته و با همان ظاهر استاندارد به همراه تریم فیبرکربنی و چرم آلکانترا به نمایش در آمده است.

منبع