تاریخ درج خبر : 1400/11/10

نسخه خاص ب‌ام‌و X2 با نام Gold Play

کمپانی BMW به تازگی نسخه‌ای خاص از کراس‌اوور X2 را با نام Gold Play معرفی کرده است. علت این نامگذاری نیز استفاده از رنگ طلایی در تریم و طراحی ظاهری آن است. این در حالی است که اگر تریم طلایی برای برخی از خریداران خوشایند نباشد، می‌توانند نسخه دیگری که تنها رنگ طلایی در رینگ‌هایش استفاده شده است را انتخاب نمایند.

ب‌ام‌و در بخش‌‌های مختلف طراحی این خودرو از رنگ طلایی استفاده کرده است. به طور مثال جلوپنجره، روکش آینه‌ها، تزئینات روی رینگ‌ها و البته نوارهای روی بدنه که تبدیل به یک الگوی خاص هندسی شده‌اند. حتی داخل کابین نیز می‌توان رگه‌هایی از رنگ طلایی را نیز روی کنتراست صندلی‌ها و البته داشبورد با همان خطوی آشنای روی بدنه پیدا کرد.

 

ب‌ام‌و X2 با  نام Gold Play ب‌ام‌و X2 با  نام Gold Play

 

شایان ذکر است تمامی خودرو های بی ام و تولید شده با این تریم دارای پکیج سفارشی M Sport هستند که به واسطه سپرهای جدید، رکاب و اسپلیتر اسپرت، ظاهری جذاب‌تر از نسخه استاندارد دارند. همچنین سیستم تعلیق M در این خودرو موجب کاهش ارتفاع 10 میلی‌متری شده است. رینگ‌های 19 اینچی M و صندلی‌های مسابقه‌ای نیز از دیگر ویژگی‌های خاص X2 جدید هستند.

گفتنی است خودرو بی ام و Gold Play قرار است راهی بازار آمریکای شمالی شود. با این وجود که المان‌های طلایی ظاهری آن کاهش یافته و با ظاهری ساده‌تر به بازار این منطقه عرضه خواهد شد. این در حالی است که نمایندگی ایالات متحده قصد دارد مدل‌های خاص با رنگ‌های ویژه را که کمتر در کشورهای اروپایی مشاهده می‌شود، عرضه کند.


منبع