تاریخ درج خبر : 1400/11/19

جشنواره Trade in-up premium experience

فرصت محدود تعویض خودرو وارداتی با BMW و MINI 

پرشیا خودرو به عنوان تنها ارائه دهنده خدمات فروش و پس از فروش ب ام و و مینی در ایران اقدام به برگزاری جشنواره trade in/up premium experience با امکان خرید، فروش و تعویض خودرو با انواع خودروهای BMW و MINI به‌صورت نقد و اعتباری با شرایط ویژه" نموده است.

این جشنواره از "19 الی 21 بهمن" در نمایندگی مرکزی پرشیا خودرو و نمایندگی‌های منتخب در سطح کشور (107 شیراز، 132 بابل، 148 اهواز) برقرار است و علاقه‌مندان می‌توانند به‌صورت حضوری و با مراجعه به شوروم مرکزی پرشیا خودرو واقع در کیلومتر 5 جاده مخصوص تهران - کرج اقدام به تعویض خودرو خود با انواع خودروهای BMW و MINI نموده و مابه‌التفاوت را به‌صورت نقدی و یا اعتباری پرداخت نمایند.

هدف از این طرح ایجاد بستری مناسب برای آن دسته از مشتریانی است که علاقه‌مند به خرید و استفاده از خودروهای باکیفیت و برند معتبر هستند و همچنین دوست دارند تجربه‌ای پریمیوم و عالی از خرید خودرو داشته باشند.

پرشیا خودرو باهدف احترام به حقوق مشتریان محترم و افزایش رضایتمندی ایشان اقدام به ارائه گواهی اصالت خودرو نموده است. پیرو این مهم تمام خودروهای حاضر در این طرح توسط کارشناسان و متخصصان این شرکت مورد بررسی قرار گرفته و خودروها با گواهینامه اصالت پرشیا خودرو ارائه می‌شوند.

این موضوع نقشی مهم و اساسی در صیانت از حقوق مصرف‌کننده داشته و باعث افزایش رضایتمندی و اطمینان خاطر مشتریان از یک خرید کاملاً امن و بی‌دغدغه و در واقع یک تجربه پریمیوم می‌شود.

شرکت پرشیا خودرو به جهت حفظ سلامتی هم‌وطنان عزیز و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدت‌زمان جشنواره به‌صورت محدود پذیرای علاقه‌مندان و مشتریان است.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت درخواست خرید، فروش و معاوضه خودرو به‌صورت آنلاین به وب‌سایت مجموعه به آدرس https://persiakhodro.ir/  مراجعه نمایند. 

همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط فروش و طرح تعویض خودروهای ب ام و مینی می‌توانند با شماره تماس (021 کد شهر) 4591 داخلی 3 تماس حاصل نمایند.