تاریخ درج خبر : 1400/12/12

جشنواره فروش و معاوضه خودروهای BMWX

در نمایندگی ۱۰۹ پرشیا خودرو نیاوران

شرکت پرشیا خودرو به‌عنوان تنها ارائه‌دهنده فروش و خدمات پس از فروش ب ام و و مینی در ایران اقدام به برگزاری جشنواره فروش و معاوضه خودروهای BMW سری ایکس در نمایندگی ۱۰۹ پرشیا خودرو نیاوران نموده است.


این دورهمی روز جمعه ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ از ساعت ۱۰ الی ۱۷ در محل نمایندگی ۱۰۹ پرشیا خودرو نیاوران واقع در شهر تهران، نیاوران، بین میدان نیاوران و خیابان کامرانیه، پلاک ۵۹ برگزار می‌شود. 


علاقه‌مندان جهت استفاده از شرایط خرید خودروهای ب ام و و مینی با شرایط متنوع نقدی و اعتباری ویژه این مراسم، می‌توانند در تاریخ فوق به نمایندگی ۱۰۹ پرشیا خودرو مراجعه نمایند. حضور در این جشنواره برای عموم و دارندگان خودروهای BMW بلامانع است. 


در مدت زمان جشنواره صاحبان و دارندگان خودروهای ب ام و X۱ (F۴۸)، X۳(F۲۵) و X۴(F۲۶) با حضور در محل نمایندگی ۱۰۹ نیاوران می‌توانند به‌صورت رایگان و بدون پرداخت هزینه به فعال‌سازی ۳ آپشن "جایگزینی انیمیشن M به جای BMW Connected Drive، نمایش لوگو M performance در پشت آمپر و تغییر صدای آلارم خودرو" اقدام کنند.

همچنین با دریافت کارت تخفیف ۲۵ درصدی تا پایان اسفند ۱۴۰۰ با مراجعه به تعمیرگاه مرکزی اقدام به فعالسازی دیگر آپشن ها نمایند. لازم به ذکر است فعالسازی آپشن ها به صورت اورجینال و با استانداردهای شرکت BMW انجام شده و برای گارانتی خودرو مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

همچنین علاقه‌مندان به اکسسوری‌ها و لایف‌استایل ب ام و و مینی نیز می‌توانند از موقعیت خرید اکسسوری‌های خاص برند BMW و MINI و همچنین دوچرخه‌های جذاب و مدرن BMW با آفر ویژه در نمایندگی ۱۰۹ پرشیا خودرو واقع در بلوار دادمان استفاده نمایند. 


مشتریان عزیز جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با نمایندگی ۱۰۹ پرشیا خودرو تلفن ۰۲۱۲۶۴۵۳۸۷۶ تماس حاصل نمایند.

تاریخ شروع جشنواره : ۱۳ اسفند

ساعات حضور :  از ساعت ۱۰ الی ۱۷

محل برگزاری : تهران، نیاوران، بین میدان نیاوران و خیابان کامرانیه، پلاک ۵۹

تلفن تماس :  ۰۲۱۲۶۴۵۳۸۷۶

 

مسیر یابی
گوگل  Waze
گوگل مپ نقشه ویز

 

‌عضویت در شبکه های اجتماعی پرشیاخودرو

 

persiakhodro persiakhodro https://t.me/PersiakhodroBMW persiakhodro