تاریخ درج خبر : 1401/3/31

سادگی کاریزماتیک، زبان طراحی جدید برای خانواده MINI در آینده.

برقی، دیجیتالی، پایدار و متمایز: نسل جدید مدل‌های MINI لذت رانندگی، تجربه کاربری و نگرش مسئولانه برند را وارد عصری کاملا جدید می‌کند. زبان طراحی آینده‌نگر آن این تحول را فورا قابل مشاهده می‌کند. ارزش‌های سنتی برند را با فن‌آوری‌های پیشرفته ترکیب می‌کند و اصول اولیه طراحی خودرو و همچنین ویژگی شهری MINI و روح نوآورانه آن را تصدیق می‌کند.

 

اصل ساده، کاریزماتیک طراحی است که به هر مدل MINI جدید کمک می کند تا شخصیت فردی قوی خود را ایجاد کند، و به طور مشهود بر ماهیت نام تجاری با یک زبان طراحی واضح و کاهش یافته تمرکز کند. یکی دیگر از عوامل اصلی زبان طراحی جدید، انتخاب متریال آن با نگاهی دقیق به پایداری است. نسل بعدی مدل‌های MINI دارای فضای داخلی بدون چرم است و تقریبا به طور کامل از عناصر کرومی استفاده نمی‌کند.

 

مدل‌های آینده مینی یک نمای بیرونی مدرن و خالص و یک طراحی داخلی که بر موارد ضروری تمرکز دارد را گرد هم می آورد. این منعکس کننده اصل استفاده خلاقانه از فضا است که MINI کلاسیک قبلا به آن مشهور است. زبان طراحی جدید همچنین از فرصت الکتریکی کردن پیشرانه برای ایجاد لذت رانندگی که از MINI انتظار دارید بهره می برد.

مدل‌های MINI

«مدل‌های کاملا برقی MINI به ما فرصتی منحصربفرد می‌دهند تا در طراحی خود تجدید نظر کنیم. در عین حال، ما توجه به جزئیات، حس سنت و اشتیاق به نوآوری را حفظ می کنیم که MINI به آن مشهور است.»

معماری نسل جدید خودرو MINI از همان ابتدا برای پیشرانه صرفا الکتریکی توسعه یافته است. هر اینچ از فضای کابین برای راحتی، رفاه، تجربه احساسی و لذت رانندگی سرنشینان به طور موثرتری طراحی شده است. این بدان معناست که هر مدل MINI، صرف نظر از ابعاد بیرونی آن، همچنان ترکیبی ایده آل از فضای کوچک و موثر آینده‌ نگرانه را ارائه می دهد.

 

هسته اصلی این برند همچنین در نسل آینده مدل مینی 3 در تعبیه خواهد شد. جانشین MINI Countryman فعلی نیز با یک موتور کاملا الکتریکی عرضه خواهد شد. مینی به زودی مطالعه مفهومی یک مدل کراس اوور تمام برقی را برای بخش خودروهای کوچک پریمیوم ارائه خواهد کرد. الیور هیلمر اعلام کرده: «DNA MINI Design به وضوح در هر مدل نسل جدید به کار می‌رود و هیچ شکی در وابستگی برند آن باقی نمی‌گذارد». در عین حال، تیم طراحی MINI با موفقیت ویژگی‌های محصول قوی را با ویژگی‌های فردی ایجاد کرده است که بیش از هر زمان دیگری بر احساس استقلال تأکید می‌کند.

 

ایجاد شخصیت‌های مستقل خودرو یکی از ویژگی‌های اصلی زبان طراحی جدید است. سادگی کاریزماتیک به هر یک از اعضای خانواده مدل MINI آینده، کاریزمای منحصر به فرد خود را می دهد که به طور غیرقابل انکاری بر اساس هسته برند است و آن را با اطمینان و به روش خاص خود تفسیر می کند. ارجاع معتبر به ارزش‌های ضروری MINI در یک زبان طراحی بسیار مدرن با سطوح مدل‌سازی شده واضح بیان شده است. سادگی کاریزماتیک تعداد اجزا را کاهش می دهد و بر عناصر اساسی تمرکز می کند و به طراحی مدل های آینده MINI کمک می کند تا هویتی احساسی و به طور شهودی قابل درک داشته باشند.

مدل‌های MINI و بی ام و پرشیاخودرو

ترکیب سنت و پیشرفت، تجربه کاربری همه جانبه‌ای را در فضای داخلی مدل‌های آینده MINI ایجاد می‌کند، و ارتباط قوی سنتی بین شخص و خودرو در MINI را تشدید می‌کند. الیور هیلمر توضیح می‌دهد: «MINI یک برند شهری است که طراحی هر جنبه‌ای از آن کمک می‌کند تا زندگی در شهر تا حد امکان لذت‌بخش و پر هیجان شود». کلید این امر هم در دیجیتالی شدن پیشرفته در در فضای داخلی است.

 

در کابین مدل‌های آینده MINI نیز، کاهش به این معنا نیست که مجبور باشید بدون آن کار کنید. فناوری OLED برای نمایشگر و واحد کنترل کاملا دیجیتالی که برای اولین بار در MINI Vision Urbanaut ارائه شد به این معنی است که عملکردهای بسیار بیشتری را می توان در یک واحد کنترل ترکیب کرد. این در ابزار مرکزی دایره ای در وسط داشبورد ارائه شده است. MINI اولین سازنده خودرو در جهان است که نمایشگر لمسی با سطح گرد کاملا قابل استفاده ارائه می دهد.

فناوری نمایشگر نوآورانه راه را برای طراحی رابط کاربری جدید هموار می کند. در عین حال، طراحی واحدهای کنترل آنالوگ مانند سوئیچ های ضامن را در زیر رابط مرکزی حفظ می کند. اینها توجه به جزئیات و ویژگی های طراحی متمایز را در بر می گیرند که عملکرد بصری را به یک تجربه احساسی تبدیل می کند.

 

منبع