تاریخ درج خبر : 1401/4/11

تیونینگ جذاب BMW X6 توسط شرکت کارلکس دیزاین

تیونر نام‌آشنای لهستانی کارلکس دیزاین که به ارتقای کابین و تیون کردن محصولات مطرح شناخته می‌شود، به تازگی در جدیدترین تیونینگ خودرو BMW خود به سراغ ب‌ام‌و X6 M Competition رفته و تغییرات گسترده‌ای را روی این محصول اعمال کرده است. با ما در ادامه همراه باشید تا به جزئیات این پروژه بپردازیم.

تیونرهای زیادی تاکنون اقدام به ارتقای محصولات مختلف ب‌ام‌و از جمله ایکس 6 کرده‌اند که از جمله بارزترین آن‌ها می‌توان به منصوری اشاره کرد. اما در این میان برخی از تیونرها هستند که تنها به ارتقای ظاهری بسنده کرده و تغییراتی بر روی سیستم قوای محرکه خودرو اعمال نمی‌کنند. در این پروژه به نظر می‌رسد کارلکس دیزاین خط میانه‌ای را در پیش گرفته و نتیجه‌ای رضایت‌بخش را رقم زده است.

 تیونینگ جذاب ب ام و X6 توسط کارلکس دیزاین تیونینگ جذاب ب ام و X6 توسط کارلکس دیزاین

این X6 M Competition دارای یک جلوپنجره کلیوی سفارشی است که از جنس فیبرکربن ساخته شده است. این جلوپنجره تکمیل‌کنندها سپویلر و دریچه‌های ورودی هوا هستند. این شرکت همچنین اسپلیتر جلو، رکاب‌های جانبی و اسپویلر لبه‌ای عقب را برای کرگدن باواریایی در نظرگرفته است که مجموعا ظاهری جذاب و هیجان‌انگیز را به‌وجود آورده است. عناصر نارنجی متنوعی هم در بخش‌های مختلف بدنه دیده می‌شوند که شامل دیفیوزر عقب، اسپویلر لبه‌ای و اسپلیتر جلو هستند. تمامی این عناصر رنگی تضاد زیبایی با رنگ بدنه آبی تیره ایجاد کرده‌اند.

 

مطالعه بیشتر : تیونینگ بی ام و

 

در نمای عقب نیز با طرحی تهاجمی و خشن مواجه هستیم که شامل دیفیوزری از جنس فیبرکربن و اسپویلر فیبرکربنی با لاین نارنجی می‌شود. همچنین چهار خروجی اگزوز در طرفین سپر، علاوه‌بر ظاهر جذابی که ایجاد کرده‌اند، تاثیر مثبتی در راندمان خروجی موتور داشته‌اند.

تیونینگ جذاب ب ام و X6 توسط کارلکس دیزاین
این مجموعه سبب شده تا بدنه بزرگ و غول‌پیکر ب‌ا‌م‌و X6 M Competition عضلانی‌تر از گذشته شود.همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد، شهرت کارلکس دیزاین به ارتقای کابین خودروهای لوکس اختصاص یافته است، به همین خاطر در این پروژه نیز شاهد تغییرات وسیع در کابین هستیم. تودوزی این خودرو با چرم طبیعی نارنجی رنگ دیزاین شده که طبق گفته این شرکت لهستانی، این چرم از همان نمونه‌ای است که در محصولات لامبورگینی استفاده می‌شود.

 

مکمل چرم نارنجی‌رنگ نیز عناصر و دوخت های آبی رنگ به ویژه روی صندلی‌ها هستند. این تیونر همچنین از آلکانترا روی ستون‌ها و پوشش داخلی سقف استفاده کرده تا سوپر شاسی‌بلند ب‌ام‌و بیش از پیش لوکس احساس شود. به تمامی این موارد باید تریم فیبرکربن، قطعات آلومینیومی و دکمه‌های پلاستیکی مشکی را نیز اضافه کرد.

تیونینگ جذاب ب ام و X6 توسط کارلکس دیزاین تیونینگ جذاب ب ام و X6 توسط کارلکس دیزاین

با تمرکز کارلکس دیزاین تنها بر روی مدهای بصری، BMW X6 M موتور 4.4 لیتری توئین توربو خود را حفظ کرده است. V8 با پکیج Competition اختیاری 617 اسب‌بخار قدرت دارد تا شتاب 0 تا 100 کیلومتر در ساعت را در 3.8 ثانیه و حداکثر سرعت 180 مایل در ساعت (290 کیلومتر در ساعت) را فراهم کند. این خودروی شاسی‌بلند پرطرفدار از بخش M است، اما در ماه‌های آینده زمانی که XM 2023 در پوشش تولیدی رونمایی می‌شود، این وضعیت تغییر خواهد کرد.

منبع

 

مشاوره تیونینگ رایگان با واحد تیونینگ پرشیاخودرو

۰۲۱۴۵۹۱ داخلی ۱۴۰۰و ۱۲۳۱

۰۹۰۱۱۸۸۵۹۳۹