تاریخ درج خبر : 1401/5/22

ب ام و M340i با قطعات M پرفورمنس معرفی شد

زمانی که حرف از یک خودروی اسپرت و لوکس BMW با عملکرد روزمره در میان باشد، به سختی می‌توان از BMW M340i چشم پوشی کرد که تلفیقی از تکنولوژی و رفاه است که تجربه‌ای منحصربفرد از راندن را به‌وجود آورده است و به همین خاطر پکیجی عالی را برای سواری روزمره ارائه می‌کند.

اما جالب است بدانید که برخلاف وجود حرف M در پسوند نام این خودرو، محصول پرچمدار نبوده و تنها با قطعات ب ام و  M پرفورمنس به بازار عرضه می‌شود. این یعنی که M340i با ظاهری ملایم‌تر نسبت به M3، می‌تواند گزینه‌ای ایده‌آل جهت استفاده روزمره اما در عین حال اسپت و مهیج باشد.

ب ام و M340i با قطعاتM  پرفورمنس معرفی شد ب ام و M340i با قطعاتM  پرفورمنس معرفی شد

البته اگر می‌خواهید حداقل ظاهر BMW M340i مشابه نسخه پرچم‌دار باشد می‌توانید قطعات BMW  پرفورمنس را سفارش دهید که طراحی بدنه را مشابه M3 می‌کند. این قطعات جدید تقریبا مشابه نسخه قبل از فیس‌لیفت بوده و تنها چند تغییر محدود دیده می‌شود.

تریم فیبر کربنی جلوپنجره، نوشته‌های جدید، رینگ‌های بزرگ‌تر، دیفیوزر عقب جدید، اسپویلر لبه‌ای عقب و حتی قلاب قرمز بکسل در بخش جلو از جمله مواردی هستند که امکان سفارش‌گذاری آن‌ها فراهم شده است. دیگر ویژگی جالب این خودرو نشان سالگرد ۵۰ سالگی خواهد بود که بخشی از قطعات M پرفورمنس نیست اما باعث می‌شود ب‌ام‌و M340i کمی خاص‌تر باشد. لازم به توضیح است که کمپانی ب‌ام‌و این نشان را از سال بعد دیگر عرضه نخواهد کرد.

نگاهی به فرآیند تولید نسل جدید ب ‌ام‌ و سری 7

نسخه فیس‌لیفت شده ب‌ام‌و سری 3 هرچند که دارای طراحی اسپرت و تهاجمی است، اما به دلیل استفاده جلوپنجره معروف کلیوی، برای بسیاری از علاقه‌مندان خوشایند است. علاوه‌بر این قطعات M پرفورمنس بکار رفته در ظاهر سبب شده چهره اسپرت‌تری نیز پیدا کند.

جلوپنجره بزرگ نسخه‌های جدید M3 و M4 این روزها بحث برانگیز بوده و برای برخی از طرفداران چندان خوشایند به نظر نمی‌رسد. نظر شما درمورد طراحی محصولات جدید ب‌ام‌و چیست؟

ب ام و M340i با قطعاتM  پرفورمنس معرفی شد ب ام و M340i با قطعاتM  پرفورمنس معرفی شد

منبع