تاریخ درج خبر : 1402/6/7

تیونینگ BMW M2 به سبک AC Schnitzer

ای‌سی‌ اشنایتزر یکی از تیونرهای مطرح و نام‌آشناست که به تیونینگ ب‌ام‌و شهرت دارد، این شرکت به تازگی در جدیدترین پروژه خود سراغ M2 رفته و پکیج کاملی از تغییرات آیرودینامیکی، افزایش توان و کیت تعلیق برایش درنظر گرفته است.

تیونینگ BMW M2 به سبک AC Schnitzer

یکسری موارد در تیونینگ خودروهای BMW بسیار حائز اهمیت است، از همین رو می‌‌توان در پروژه مدنظر نیز به موارد زیر اشاره کرد. نسل دوم ب‌ام‌و M2 اکنون پذیرای قطعات آیرودینامیکی بدنه شامل اسپویلر دوتکه عقب یا یک بال بزرگ با اسپویلر روی سقف، چهار سر اگزوز با قطر ۱۱۰ میلی‌متر و رینگ‌های جدید فورج‌کاری شده سبک AC4 با ابعاد 20 و 21 اینچی خواهد بود.

 

مطالعه بیشتر : انواع تیونینگ خودرو

 

اما این تمام ماجرا در بخش تغییرات ظاهری نیست! چرا که کیت کاهش ارتفاع سیستم تعلیق نیز برای این خودرو درنظر گرفته شده است که ارتفاع خودرو را در محور جلو 20 تا 25 میلی‌متر و در محور عقب 15 تا 20 میلی‌متر کاهش می‌دهد.

تیونینگ BMW M2 به سبک AC Schnitzer

البته باید به این نکته اشاره کرد که کیت بدنه این خودرو همچنان در دست طراحی و توسعه است به همین دلیل در تصاویر با روکش‌های استتاری پوشانده شده‌اند. این قطعات شامل جلوپنجره و اسپلیتر جدید، کاناردها، باله‌های داخل ورودی‌های هوای سپر، رکاب‌های جانبی متفاوت و دیفیوزر اصلاح‌شده عقب خواهد بود. این ارتقاها در آینده نزدیک به همراه سیستم اگزوز فولادی ضدزنگ قابل سفارش خواهند بود.

تیونینگ BMW M2 به سبک AC Schnitzer

همچنین ای‌سی اشنایتزر در نظر دارد در آینده کیت کاهش ارتفاع قابل تنظیم نیز به لیست امکانات این خودرو بیافزاید. این کیت امکان تنظیم ارتفاع در جلو بین ۲۵ تا ۳۵ میلی‌متر و در عقب بین ۱۰ تا ۲۰ میلی‌متر را خواهد داشت.

 

مشاوره رایگان با واحد تیونینگ پرشیاخودرو

۰۲۱۴۵۹۱ داخلی ۱۴۰۰و ۱۲۳۱

۰۹۰۱۱۸۸۵۹۳۹

 

اگر بخواهیم به بخش فنی این خودرو اشاره‌ای داشته باشیم، باید بگوییم تاکنون اطلاعاتی در این خصوص منتشر نشده است، اما انتظار می‌رود ای‌سی اشنایتزر موتور ۳ لیتری شش سیلندر خطی M2 با نام S58 را مورد بازبینی قرار داده و توان خروجی را به بیش از 500 اسب بخار برساند.

تیونینگ BMW M2 به سبک AC Schnitzer

چرا که این موتور در حالت استاندارد 460 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند. از طرفی همین پیشرانه در M3 و M4 کامپتیشن ۵۱۰ اسب بخار و در مدل ۳.۰ CSL تولید محدود ۵۶۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند. بنابراین انتظار داشتن توان خروجی بیش از 500 اسب‌بخار از پروژه AC، چندان دور از انتظار نخواهد بود.

 

منبع

 

مشاوره خرید، فروش و معاوضه خودرو

جهت دریافت مشاوره تخصصی خرید و دریافت لیست قیمت خودرو فرم زیر را پر نمایید

فرم خرید خودرو بی ام و